Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2013 15:54 - КАКВО Е ТОВА "RO-LA"
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3578 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЗА КОГО РАБОТИ МИНИСТЕРСТВОТО НА ТРАНСПОРТА

 

Отговорът никак не е труден.

Спомнете си, че вече има частни ЖП превозвачи. Те защо не фалират?Напротив! Печелят!

Как така става, че фирмите на частника печелят, а на държавата не могат? Нали имат едни и същи вагони и локомотиви? Нали правят превозите по едни и същи трасета?

Втори въпрос:

На ден през България минават средно по 800 транзитни тира. Изгарят нафта и бензин и увреждат с тежестта си шосетата.

Дали някъде са направили нещо за решаването на този въпрос?

Не само са го направили, но и го ползват вече десетилетия. Това е системата  „RO-LA”.

Това са едни специални платформи с по-малки колела от обикновените, за да могат камионите да бъдат достатъчно ниско и да минат през тунелите. Товарят се на вагоните на специални рампи, минават проверка, оправят си бумагите и тръгват. Нонстоп! До крайната гара. Там свалят камионите и те в рамките на няколко часа стигат до крайната си дестинация. Така се движат много по-бързо от тировете, защото шофьорите не се нуждаят от почивка. Те са почивали по време на пътуването. Измислили са го хората, но на някой у нас толкова не му харесва, че се прави на абдал и не мълви нито думичка. Преди повече от 20 години заедно с един мой приятел от детинството,Иван Найденов, /Бог да го прости/ занесохме неговата разработка в правителството на Филип Димитров. Отидохме и в Парламента.

И какво?

Едно голямо нищо!

Дали сега БДЖ „Товарни превози” щеше да е във фалит, ако тогава или по-късно бяха направили системата „РО-ЛА” у нас?

Разбира се, че нямаше. Нямаше да фалират и автопревозвачите. И за тях щеше да е удобно.

Но сега държавният чиновник толерира частника за сметка на националния превозвач.

Защо ли?




Гласувай:
7



1. alexs - Защо ли За честния частник и за дъ...
13.03.2013 17:13
Защо ли ??? За честният частник и за държавният чиновник - слуга на народа.. важи правилото "АКО ПЕЧЕЛЯ, ПЕЧЕЛЯ САМО АЗ,АКО ГУБЯ ГУБИ ЦЯЛ НАРОД"
и къде спат еколозите като тровят ни въздуха .....
цитирай
2. apostapostoloff - Всичко, казано по- горе,
13.03.2013 18:15
до голяма степен се обяснява с прословутата българска простотия. Бас държа, че Б. Б. дори не е и чувал за тази система.

Невежеството и некомпетеността са нашите най- големи врагове и точно с тях трябва да се борим. Но... Средностатистическият българин днес е толкова прост, че не може да разбере колко е прост.
цитирай
3. cvetanas - Не е въпрос на невежество
13.03.2013 20:57
Завършила съм логистика, в България. Всеки от нашите преподаватели беше наясно със системата Ро Ла, а също така и защо тя не се внедрява в България.
цитирай
4. baidobri56 - Интереси.
14.03.2013 19:10
Това е истината.Има хора с интерес да се приватизира този вид транспорт.
Представете си "Ориент Експрес" за товари.
Сега Турските превозвачи товарят камионите на ферибот и те пътуват по 2-3 дни до Венеция,а шофьорите със самолет.Така и обратно.
Ro-La е по-евтино ако се товари от Истамбул,например,и се разтовари по Германия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11786522
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930