Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 16:12 - СТРАННОСТИТЕ НА БЪЛГАРСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2205 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

НА ВНИМАНИЕТО НА МОСВ

 

Във в. Сега от 14 януари т.г. се появи обява за откриване на процедура за определяне на изпълнител на „ Доставка, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на оборудване за внедряване на иновативен процес за безотпадна преработка на автомобилни гуми”. Организатор е „Търговска и технологична компания” АД от гр. София, ул Рачо Димчев № 6.

Понеже от 2-3 години имам достъп до последния писък на технологиите за безотпадна  преработка на автомобилни гуми с добър капацитет и възможност за мобилна версия предложих технологията на общините и на отделни бизнесмени. Не получих подкрепа и затова направих публикация в блога си на 06.02.2011 г. Опитах се да я вкарам в МС, но ударих на камък неизвестно защо.

След като прочетох обявата, за която ме информира мой приятел, се обадих във фирмата и поисках среща, за да им покажа технологията. Фирмата категорично отказа. Обадих се в МОСВ, но от там ми казаха, че в близко време няма да можем да направим среща. Силно учуден от незаинтересоваността към тази високотехнологична линия започвам да си мисля, че става дума за опит да се овладеят изцяло порите от ЕС1, определени за екологиично дезинтегриране на автомобилни гуми чрез значително по-стария и непроизводителен начин чрез пиролиза.

Предлагам ви статията ми отпреди година заедно с отправка към клипа, където можете да видите как става това. Същото можете да видите и в оригиналния ми постинг от 06.02.2011 г. в блога ми.



 

 

АВТОМОБИЛНИТЕ ГУМИ ВЕЧЕ НЯМА ДА СА ПРОБЛЕМ ЗА ПРЕРАБТКА

Швейцарският изобретател Виторио Перегрини преди три години откри и създаде робот за раздробяване на антомобилни и тракторни гуми с голимина до
4 метра в диаметър. Апаратът използва обикновена вода, но под много високо налягане. Дюзите са заменяеми и могат да се ползват за рязане на метал, камък, бетон и въобще всичко, кето трябва да бъде отрязано или раздробено. При по-ниско налягане се раздробяват гуми, с възможност да бъдат превърнати във фин прах, който може да се използва като прибавка към асфалта, за да се намали шума от 85 на 40 децибела. Също така се използват за създаване на шумо и топлоизобатори.Фракциите могат да се изгарят в специален реактор безкислородно и да се превръщат в течно и газообразно гориво чрез пиролиза.
Апаратът е роботизиран и заема място около
180 кв. м. С него могат да се отделят металите от електронните платки. Могат да се почистват до метален блясък цистерни, танкове и фасади. 
Роботът има два варианта-статичен с електрическа помпа и подвижен-с дизелов двигател от 300 к.с. Производителността му е до 1,5 т на час.Водата е оборотна. След раздробяването гранулите се подсушават. 
Ако някой проявява интерес може да се обърне към мен. Аз представлявам изобретателя в България и балканските страни. 
Предлагам видеоклип, който показва прототипа по време на работа.

http://www.youtube.com/watch?v=sinpWB1yDJw




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 10441236
Постинги: 3814
Коментари: 10463
Гласове: 6902
Архив
Календар
«  Декември, 2022  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031