Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 14:25 - ОТКАКТО ГЕРМАНЦИТЕ СТАНАХА ТЪРГОВЦИ, ЕВРЕИТЕ-ВОЙНИЦИ, РУСНАЦИТЕ ТРЕЗВЕНИЦИ, А БЪЛГАРИТЕ-ПРАВОВА ДЪРЖАВА СВЕТЪТ СЕ Е ОБЪРНАЛ С ГЛАВАТА НАДОЛУ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 4404 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Това е модифициран вариант на един лаф на дядо ми. И макар да е казан преди доста десетилетия не помръква и не повяхва и до днес. На 16 февруари 2010 бившият Главен прокурор Никола Филчев в сутрешното предаване на БТВ изтърси, че Николай Колев-Босия, сиреч, аз, съм бил наркодилър на хероин за старозагорска област. Поласкан от високата чест, придружена с милионни банкови сметки и висок властови и силови ресурс аз го дадох на съд, за да знам къде да търся парите от дрогата. Незабавно направих официално копие на предаването и го предадох в съда, за да потърся съдебна отговорност от Филчев. След като една година съдът не поиска да открие местонахождението на Филчев, го обявих за национално издирване и той бе открит. И сега започнаха другите истории. Най-напред първото вещо лице отказа да направи експертиза на два пъти и бях принуден да поискам нов експерт. Новият експерт, обаче, отказаха да го пуснат в БТВ да направи експертиза, защото нямали такава практика. След това се разбра, че всъщност не водещата Ани Цолова е водила разговор с Филчев, а един репортер. Обадих се на Ани и я помолих да ми каже името му, за да го привлека като свидетел. Тя забравила кой е, но ми обеща дами се обади на следващия ден. На няколко следващи дни не ми се обади. Обаждах и се аз. Така беше докато излезе в отпуск. Прие което казала на човек от екипа си да направи тази справка и да ми се обади. Той не ми се обади. Обаждах се аз. Накрая нещата станаха остри. И след скандала ми се обади, за да ми каже, че архивите, според нормативните актове се пазят 3 месеца и вече не може да ми каже кой е бил. Защото явно му е под достойнството да попита колегите си кой от тях е интервюирал Филчев. Така омагьосаният кръг се завъртя за пореден път. Реших да го завъртя още един път, за да се разкрие логиката на омагьосаното въртене. А може и от това въртене да се получи я електричество, я раздвижване на въздуха, я да изскочи някоя истина за медиите или в частност на БТВ.  След като секретарката на новините отказ да си каже името, въпреки, че аз се представих, реших да се обадя на телефонистката, за да поискам среща с генералния директор Вики Политова, за да разбера сложния свят на тази „образцова” за българските условия медия. Като казвам „образцова” нямам пред вид,че тя е образец на високи качества, а като начин на възникване и финансиране, начин на обслужване и начин на отношение с колегите от бранша е образец на неподражание. Телефонистката ме разпита твърде професионално по каква причина искам да се срещна със „слънцето” Политова и веднага ми отговори, че това не става току-така, а трябва да пиша писма и да се примоля на някого да прояви височайше състрадание, за да ме приеме. Такава им била практиката. Обясних и, че от месец нещата с тяхната медия не се движат никак, но тя се оказа корав служител и ми отказа. Попитах я за името и, но тя беше още по-твърда и ми затвори. При тази ситуация у мен възникнаха няколко естествени въпроса: 1. БТВ само себе си ли обслужва? 2. Начинът им за общуване с колеги в стила Красимир Гергов ли е? 3. Какъв авторитет ще има БТВ, ако се държи така с хората? 4. След като са показали интервюто с Филчев каква е тяхната отговорност оттук-нататък? 5. Какво ще стане, ако се появи една нормална медия, която да не пречупва фактите и процесите през „практиките” си? Така въпросът с атмосферата в БТВ ми стана съвсем ясна. На тази медия не може да се разчита. Като се започне от собствениците, генералния директор и се стигне до телефонистката там цари „желязна” дисциплина и военизирана структура. Припомнете си какъв беше репортажът от Орлов мост. Истината за протеста се оказа не закона за горите, а битият оператор от тяхната телевизия и стъпканите цветенца в парка. Добре че по същото време не стана земетресение, защото тогава протестиращите щях да бъдат обвинени в предумишлени криминални престъпления. В една държава, в която президентът е мухльо, спикерът на Парламента е рабфаковски кадър, премиерът е мутра, силовият вицепремиер-физкултурник, а телефонистката на една телевизия ме учи на ред и законност вероятността да се живее нормално е нулева. Но не това е най-страшното. Страшното е, че кукловодите го правят без съпротива срещу тях. А СЕМ си глади папийонката и си пие водката



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. staler - филчев може и да е луд, но не е глупак. ...
21.06.2012 06:04
филчев може и да е луд,но не е глупак.обзалагам се,че е събрал цяла александрииска библиотека с компромет.информация за т.н. "политич.и бизнес елит".
цитирай
2. apostapostoloff - bTV е кабеларката на КДС.
26.06.2012 14:30
Това първо. Второ: Политова има над 100 000 акции на "Първа инвестиционна банка", а собственик на банката е Цеко. Цеко е собственик и на ски пистите. Става ли ви ясна картинката?

Ще я доизясня. Акциите на банката спаднаха много и Политова е вътре с повече от 500 000 лева! Ако еколозите пресекат в зародиш бъдещите грабежи, Политова трябва да си тегли куршума. Сега вече е ясно, нали?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11808632
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930