Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 13:55 - БИЙ, ЗА ДА ТЕ УВАЖАВАТ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3699 Коментари: 4 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        ВОЛЕН СИДЕРОВ И НАЦИОНАЛИСТЪТ ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТ   В сайта „Биволъ” излезе документ с името на Волен Николов Сидеров като подсъдим през 1944 г. Споменава се и Гномът Атанасов, който казал нещо подобно. Сега ще ви разкажа за нещо, което съм публикувал под формата на интервю преди 20 години и много пъти съм писал за това, включително и в блога си, както и съм го казвал по телевизията. 1991 г. Румяня Узунова ми се обажда от Мюнхен и ме пита дали е вярно, че Волен Сидеров ме е учил на дисидентство. Облещих се. Попитах я защо ми задава такъв глупав въпрос и тя ми пусна интервю с Волен, в което той казва точно това. Обясних и, че момчето има проблеми и така интервюто му не излезе. Всъщност, тези негови думи дойдоха след като се опитаха да откажат излизането на една моя статия във в. Демокрация. Тя носеше името „Хомосоциализъм или социализъм с човешко лице”. В основата на статията беше книгата на Александър Лилов „Глобални ситуационни теории”, издание на ИССТ /Институт за съвременни социални теории/ Беше една много голяма и много глупава книга, която стоически прочетох, но не издържах и написах една яка саркастична статия за Лилов и социализма като цитирах Лилов как си противоречи с написаното и казаното след преврата. Странно, но главният редактор Волен Сидеров и политическият директор Георги Спасов ми отказаха, защото езикът ми бил скандален. Отидох при Волен и му казах четири числа. Двете бяха годините 1984 и 1987 и два номера на преписки за кражба на фотоапарат и изнудване. Цифрите имаха магическа сила и статията беше одобрена, но с условието, че ще получи съгласието на директора Спасов. Отидох при Георги и му казах две числа-1990 и 89. Годината беше 1990, а номер 89 беше пред името на Георги Спасов като кореспондент на в. „Дума”/ бившето „Работническа дело”. Попитах го дали кореспондентът на в „Дума” трябва да казва какви статии трябва да влязат във вестника на уж антикомунистическата опозиция. Той хлъцна и започна да ми се извинява и обяснява. Статията излезе. Не след дълго Волен даде споменатото интервю Отидох при Пламен Анакиев и Георги Ифандиев, които издаваха в. „Огледало” и ги попитах интересува ли ги кой е Волен Сидеров. Моментално започна интервю с мен за фолиото на вестника и аз обясних всичко за двете преписки, както и необезпокояваното говорене на Волен с Румяна Узунов през есента на 1989 г. от стаята на неговия директор Георги Свежин, шеф на литературния музей, където Волен работеше като фотограф. Разговорите му продължаваха с часове през нощта, като си имаше и ключ от дирекцията, а разговорите му не се прекъсваха, каквато беше практиката тогава, нито питаха кой е направил огромните телефонни сметки. Странно беше и това, че говореше за геноцидът над турското население по т. нар. „Възродителен процес”, а по-късно обърна палачинката. Излезе интервюто и аз, както ежедневно правех, отидох в ресторанта на писателския съюз с гаджето си да вечерям. Предната вечер ми посегна Христо Стоянов и се наложи да го нокаутирам. Естествено, някой издаде четата и на другия ден в рубриката „Възход и падение” прочетох, че съм набил колегата си,без да се обяснява, че той е виновен за случката и аз просто се отбранявах. Пристигнахме в ресторанта и внезапно се появи Волен с Капка и веднага започна да псува и да ме приканва да излезем вън, за да сме се разбрали като мъже. Обясних му че не ми е от категорията и по-добре е да използва устата си да диша повече кислород, защото както е тръгнало ще му свърши скоро въздуха. Понеже започна да става досадно на мен и на останалите хора реших да си тръгна. Два тупаника за два поредни дни щеше да стане множко. Излизайки отвън той тръгна след мен и на тротоара ми посегна. Хванах го за пешовете, завъртях го и го хвърлих като чувал на улицата. Реших, че му е достатъчно и продължих към градинката на ул. Ангел Кънчев. В един момент го чух да тича след мен и се обърнах. Той започна да прави някакви движения като в карате и да обикаля около мен. Препоръчах му да се спасява, защото ще го боли много, но той взе, че ми посегна. Направих замах и когато се прикри му теглих един шут в корема. Настъпих му пешовете и го понаритах. Капка стоеше отстрани и гледаше. Попитах я дали му е достатъчно и тя ми отговори „Да!” Тръгнах към площад „Славейков” и по едно време чувам едни токчета по тротоара да тичат след мен. „Вратовръзката му остана в теб” ми каза Капка. Погледнах в ръцете си и видях, че вратовръзката му е останала в ръцете ми когато съм го завъртял. Върнах и вратовръзката и инцидентът приключи. Но оттогава той започна да ми говори много уважително на Ви и когато започна да работи в ТВ „Скат” редовно ме канеше на предаванията си. Та сега ми е чудно, че отново излиза документ за миналото на Волен Сидеров. А дядо ми правилно ми е говорил когато бях дете. Казваше ми „Бий, за да те уважават!”



Гласувай:
11



1. andrei - Само така Кольо!
14.10.2011 14:05
С психопата Болен,така трябва да се постъпва.Искрено ти завидях,как си го наритал...
цитирай
2. monarchism - Много се пие в този писателски съюз. ...
15.10.2011 05:36
Много се пие в този писателски съюз. :)

Колкото до Волен - д-р Иван Георгиев също беше разказвал подобни неща за него навремето. Огнян Цеков също. Изобщо не поставям под съмнение верността на статията, интересно ми е само дали е възможно да го "осветят" официално някога, не че това би имало голям ефект върху поддръжниците му...
цитирай
3. shtaparov - Нищо,нищо
19.10.2011 20:33
[quote] 2. monarchism - Много се пие в този писателски съюз. ...
Нищо де- нека си кръкнуват чат-пат хорицата щом им е сладко. Едно време беше пълно с такива съюзи,в които винаги нещо подобно се прави- в един много се пие,в друг много се яде,в трети много се... /позволете да не казвам/, и т.н.... :)) Така че това си е вече отдавна утвърдена традиция и ние не бива да я губим.
цитирай
4. dimitak - Като едно време
20.10.2011 13:07
Едно време старите комунисти като гледаха какво са надробили се тюхкаха: "Каква я мислехме, каква стана"! С усилията и на Босия обося не само той, ами и целия народ. Не се тюхкайте господин Бос. Такива като Волен излязоха на повърхността най-вече с Вашия труд. Сега и да го потрошите няма файда. Язък за барута, пардон, за тротила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11742500
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031