Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2011 16:19 - /БЯГАЙ, КОРУПЦИЙО! БОРКОР ТЕ ГОНИ!
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1253 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

БОРКОР е създадено като институция през ноември миналата година  Реално започна работа през февруари т.г. В него работят 155човека от които 40 щатни бройки. Само за тази година бюджетът му е 8 млн. лева. Средната заплата е 1 200 лева.

По думите на Цв. Цв. Работата на БОРКОР е да се бори с корупцията и не се дублира с дейността на ДАНС. Любопитен съм дали това означава, че ДАНС не се бори с корупцията? Но определено се дублира с моята работа, за която не получавам нищо. Освен неприятности със съдебната система и си спечелвам заклети врагове за цял живот. При това положение ми стана ясно защо БОРКОР не е хванал нито едно корумпе. Защото му се дублира дейността с моята и още няколко мои колеги.

Вярно, при мен идват всякакви хора и ми казват най-чистосърдечно какво са видели и какво знаят. За мен остава само да проверя дали това е така. Понякога ми е трудно, защото държавните институции не дават лесно документи и ми се налага или да ми ги изнасят, или да ги получа чрез съд. С частните фирми не е по-лесно. Например, имам документи за двойно счетоводство за охранителната фирма на Томо Борисов. Томо е близък до Трактора, Цветанов и Борисов.

Дали БОРКОР ще посегне на Томо?

Едва ли.
Ами Петко Сертов?
Този веднага да го арестуват ще дойда и ще дам негови писма, които е подписал лично и с тях е спасил кожите на негови корумпирани бивши подчинени. Ще докарам и свидетели за негов бивш подчинен, който е бил освободен "по взаимно съгласие", защото е затънал до гуша в корупция.
Ало-о-о!

Още по-любопитно ми е кой ще отиде при служителите на БОРКОР след като никой не ги познава, следователно не им вярва? Защо не назначиха няколко разследващи журналисти с име, при които хората отиват с готовност, понеже ги познават, вярват в тях и са сигурни, че няма да си издадат агентите? Докато новоназначените са никому неизвестни никой няма да ги сезира. А как да станат известни, след като не са нито фолкмастии, нито педерасти /надявам се/, нито политици /уж/?

Много ми е странно.

Там горе на високото винаги е имало само голи чукари и студ и никакъв живот.
Защо не мислите, бре бостани?





Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11791578
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930