Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2011 21:13 - ДЕЛА, ДЕЛА И САМО ДЕЛА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3713 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 29.04.2011 22:48


На времето Тодор Живков изтърси тази глупава фраза.

Глупава, глупава, ама като започнаха едни дела срещу мен-не ти е работа. То не бяха наказателни, интерниране, бракоразводни, имуществени, трудови и прочие. След това избухна преврата и временно делата ми спряха.

След 2000 г. делата отново започнаха. Този път прокурорски, заради всякакви простотии, защото написах през 2000-1 г. три големи статии за лудостта и престъпленията на тогавашния Главен прокурор Филчев. Делата бяха пет на брой и петото беше най-смешно. По внушение на Филчев Яне Янев ме беше дал на съд, защото съм бил направил списък, начело с Филчев и негови приятели, включително и самото Яне, които съм определил за ликвидация. Дори съм бил излял златни куршуми, за да ги изпотрепя като в мексикански филм.

След това пак спряха за известно време.

От три години започна нова вълна от дела срещу мен. Най-вече за обида и клевета. Около мен разни идиоти се почувствали, че съм ги нарекъл с разни нелицеприятни думички, а те били направо на умиране, като ги прочели. А жените и децата им още плачат и си бършат сополите, защото не могат да преживеят обидните квалификации.

На трети май имам дело като подсъдим срещу две ченгета от ДАНС. Единият вече не е агент на ДАНС, понеже го изхвърлиха за далавери една година преди пенсия, а другият все още е действащ, но не му остава много, защото междувременно се появи едно постановление на прокурора от ВКП Хр. Граматиков, който е на път да ме накара да повярвам, че се намират и читави прокурори.

Та тези две ченгета аз ги нарекох „контрабандисти”, защото са пуснали три двигателя и един редуктор за ремонт в г. Гянджа, република Азербайджан, макар че от 1991 г. Азербайджан е ембаргова държава и оръжие и стоки с възможна двойна употреба не могат да бъдат дори и временно изнасяни там. Съществува и друга версия, че тези двигатели и редуктора изобщо не са напускали страната, а са направени фалшиви документи и парите са хлътнали в нечии джоб.
Забележка: Ько искате да стане документа четлив кликнете върху него.

Това става през 2001 г. с подписа на тогавашния министър Свинаров.

След като ги нарекох контрабандисти те запищяха и извадиха едни постановления на пловдивската военно-окръжна прокуратура и на военно-апелативната прокуратура и едно писмо от ДАНС, подписано от Петко Сертов, че няма извършено престъпление.

Няма да обяснявам как се пишат постановления, след като се обади съответния човек до съответните дознатели, следователи и прокурори. И при мен стана така, но аз протестирах писмено до всички възможни инстанции, включително в ЕС и НАТО. И стана така, че делото придоби друга окраска.

За по-голяма достоверност ще ви пусна самото постановление.

image

image

image

image

Коментар:

Както виждате, от ВКП категорично са заявили, че и в двата възможни варианта става дума за престъпление- или фиктивен износ с фалшиви документи, или нарушение на ембаргото и контрабанда. Интересно, ако искаха от ГЕРБ и МВР да осъдят министър какво им пречи да арестуват Свинаров и цялата шайка? На всичко отгоре в кюпа по един или друг начин са замесени прокурори, следователи, ДАНС и лично Петко Сертов, който подписва писмо, определящо действията на подчинените си като безобидни. Вместо да ходят да бият и унижават трима души, от които е поискан рушвет от Петьо Еврото, можеше да привикат с призовка Свинаров и да го оставят да размишлява в килията, докато се сети кои е създател на тази машина за крадене на пари от бюджета и как е осъществена организацията на престъпната група. От написването на постановлението са минали повече от 9 месеца. Защо не се работи активно по преписката? Накрая ще излезе отново, че виновни са Кольо Босия и прокурорът от ВКП Хр. Грамаников, който си е свършил перфектно работата.




Гласувай:
6



1. vmir - Той Тодор Живков и други неща изтърси.
02.05.2011 12:14
Любимото ми е от 1986: "И най-неразвитата народна демокрация е неизмеримо по-демократична и от най-развитата буржоазна демокрация". E те затова са били, а и продължават делата срещу теб, ама като не можеш да го проумееш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11739508
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031