Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 14:44 - СЕГА ЩЕ ВИДИМ ДАЛИ РАБОТИ ДАНС
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1018 Коментари: 0 Гласове:
2



  Както вече писах, има секретно дело срещу полковник Щерю Царев от ДАНС-Пловдив. Става дума за далавери на командир от Карловската бригада от миналата година. Сумата е над 300 000 лева. Бивш подчинен на Царев, полковник Чипилски по-късно става шеф на военната полиция и също е следствен по това дело. Но в момента се намира извън България и не е разпитан. Точно това, вероятно ще използва като предлог ръководството на ДАНС, за да прикрие отново Царев. В момента той е с отнет достъп. Обжалвал го е, а двумесечният срок изтича на 19 т.м. Ако не бъде върнат достъпа на Царев, той трябва да напусне ДАНС. Но част от ръководството прави всичко възможно да няма наказания и следствие. Поради тази причина преписката е засекретена. Както е известно, у нас не може да има нищо секретно. Затова съм сигнализирал институции извън страната, за да се види кой кого прикрива. Ако преписката бъде отново замазана, ще назова и имената на ръководните кадри и механизма на прикриване. В момента Царев усилено търси връзка с Бойко Борисов, за да си гарантира спокойствие и след изборите. На поредното дело, изобщо не се говори за обида от тяхна страна за това, че съм ги нарекъл „съучастници в контрабанда”. Наблегнаха на „голямата обида”, която съм им нанесъл с това, че писах и казах, че хеликоптерът, който падна при гасене на пожар в Пирин планина и уби четирима души екипаж също е със съмнителен ремонт. Свидетелите мълчаха при моите въпроси и показваха пълна липса на професионални качества, но упорито твърдяха, че семействата на двамката се били силно разстроили от обвинение, което аз не съм им отправил. Така те мълчаливо признаха за вината си относно контрабандата и се опитват да ме вкарат в коловоза на „морала”. И тук сметката им няма да излезе, тъй като разполагам с категоричен механизъм да
13.06.2009



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11741632
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031