Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 20:07 - НА ВНИМАНИЕТО НА „ГОЛЕМИЯ” БОРЕЦ С ПРЕСТЪПНОСТТА И ЗАЩИТНИК НА ПРАВАТА И СВОБОДИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 826 Коментари: 0 Гласове:
1



  Преди няколко дни ми се обадиха от Попово мои приятели и разтревожено ми казаха за изчезването на Петър Владимиров Димитров. Разговарях с баща му и се разбрахме като дойде в София да се видим и да му помогна с каквото мога. Вчера се срещнахме и се разбрахме днес сутринта да отидем на място и да разпитаме хората от околните сгради. Преди това той вече бе ходил в ІV-то РПУ, откъдето му казали, че се „работи” по случая. И друг път съм писал за „работата” на ІV.то РПУ. Когато ми откраднаха колата те, естествено, не си мръднаха пръста. Попитах ги с писмо какви оперативно-следствени действия са предприели и от там ми отговориха-„ВСИЧКИ!” Поисках да конкретизират какво означава тази дума и те започнаха да шикалкавят. Сега с Петър е същото. Днес отидох с бащата на момчето до посолството и обиколих околните сгради, кафенета, офиси и жилища. Шест дни след изчезването там не беше стъпвал полицейски крак. Всички хора отговориха отрицателно дали са били разпитвани от полицията. Това направиха от офис за продажба на самолетни билети и малка книжарничка току срещу консулството. От кафенето насреща също ми отговориха, че не се е мяркал там полицай. От офис на фирма дори ми предоставиха запис на охранителните камери, които не са били изискани от полицията. От охраната на Правителствена болница ми отговориха същото. От строежа срещу посолството също поклатиха отрицателно глава. Стигнах до „Кошарите” и там проверих. Оказа се, че племенник на работеща в ресторанта е бил в същата група за интервю. И там не беше ходила полицията. Да не продължавам да изреждам, а ще мина към анализа. Записано правило е, че дознанието и следствието започват с оглед на терена. Това не е направено. Следват разпити на евентуални очевидци. И това не е направено. Фирмата, която е изпращала студентите има списък на кандидатите и от тях може да се получи безценна информация. Полицията и това не е направила, за разлика от мен и приятелите на Петър. Направена е връзка по интернет с останалите тук момчета и момичета. Питам се: А какво всъщност е направила полицията досега? Обявила е момчето за общонационално издирване.Това силно ми напомня на едни приказки, казани през 1962 г. че в 1980 г. у нас вече комунизмът ще победи окончателно. Също така ми напомня за едни 800 дни, през които страната ще бъде неузнаваемо оправена. Прилича ми на всички приказки на нашите политици, а най-вече на разни синчета на комунистическата номенклатура докопали се до властта и пожарникарчета, шофьорчета и Ваньотановчета. Всеки се прави на велик началник от върха на пирамидата и уверява, че тези надолу работят по случаите. Те даже не се усещат, че пирамидата е намазана с масло и те в момента, който леко загубят равновесие се плъзгат надолу по задник и си чупят главата в земята. Единствено Иван Костов се плъзга за втори път. Ето един прекрасен пример на гореизложеното. Ваньо Танов беше началник на РДВР-Русе и на ГД БОП. Сега е шеф на АМ. Сега твърди, че борбата с контрабандата е работа на МВР. Добре, бе, Ваньо. Ти като беше в МВР на високите постове колко контрабандисти хвана? Отговорът е безпощаден-НИТО ЕДИН! На всички тези мързеливци, корупционери и лаладжии ако имах кураж щях да им е.. м…..а. Ама като нямам кураж няма да им го кажа.
Цветанов, Цветанов! Тръгнал си да метеш чуждите къщи, а от твоята вони, та се не трае. Цялото ви скапано министерство не става и за чеп за буре! И партията ти е същата. Избират ви една сюрия остригани овце, които не се усещат, че и вие ще ги острижете. А като ги острижете избират следващите стригачи, докато накрая дойде бръснаря и им тегли една контра и ги пусне голи на конвейера в касапницата. Но тя, машинката за стригане наближава и ръцете на избирателите с пипе в главата. Тогава ще видите кон боб яде ли. На времето ми се обадиха Тодор Живков и Милко Балев да им защитавам правата след преврата. Сега идва вашия ред. Такава ми е кармата. И на вас ще кажа, че правата на човека се защитават тогава, когато станете човеци. А пътят натам е дълъг и тъжен. Работата опира отново до вълшебната метла. Или я хващай и почвай да метеш или я яхвайте групово с пожарникаря и останалите глисти и през задника, та навън.
16.05.2010



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734117
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031