Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2023 08:46 - Кръговрат
Автор: bateico Категория: Поезия   
Прочетен: 2198 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.02.2023 09:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Кръговрат   

     Преди години, бях на 16 години и срещнах Екатерина, наричаха я Ката, което много ме дразнеше. Име на императрица, а я принизяваха до нещо просто и покварено. Та влюбих се в нея, тя имаше много ухажори, което на мен не ми пречеше да я търся, разхождахме се и я изпращах до вкъщи. Е имаше сблъсъци с ревниви приятели, но го приемах като нормално. Тя беше хубаво момиче, желана за приятелка и любима. Не се отказвах, дори се запознах с родителите и. Въобще беше страхотно. Един ден получих писмо от нея, искрено и прямо, в което изрази мислите и чувствата си, колко е объркана, как ме харесва и тя, но имаше едно условие ако искам нещо повече от приятелство да и се обадя на домашния телефон до 17ч на същия ден. Четох и препрочитах писмото, бях на седмото небе - най-готината мацка в мойте очи беше също влюбена в мен и ме харесваше! Изведнъж ме хвана страх! Тя имаше толкова ухажори, а избра точно мен! Ами ако ме зареже след седмица, какво щях да правя? Щастие и страх, едновременно. Мислих, мислих вървейки към уличния телефон, не спирах да мисля, сърцето ми щеше да се пръсне! Обадих й се и в момента в който чух нежния й глас, избрах страха - приех да сме приятели. Когато затворих телефона, осъзнах какъв глупак и страхливец съм! Както очаквах, тя ме избягваше след това и така изчезна от моя живот. Тогава се заклех, никога да не бъда приятел с любима жена, да изживея това прекрасно чувство наречено, любов, страст независимо, колко време ще бъде, колкото и да боли от раздялата с любимия човек... "Никога повече, приятел! Само любим или чао!" Минаха години помъдрях, остарях и държах на обещанието си. Срещнах друга прекрасна дама, познавахме се отпреди съгласих се, за втори път да бъда приятел. Уж бях научил урока си но живота ми сервира нова изненада. Тайно се надявах тя да избере, да ми е повече от приятел, но уви не се случи. Този път нямаше страх, бях готов на всичко, но тя беше железна - просто приятел.

        Бате Ицо  09.02.2023г.

     



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bateico
Категория: Лични дневници
Прочетен: 220527
Постинги: 328
Коментари: 137
Гласове: 543
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031