Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2023 11:20 - ВОДКАТА И КАЧЕСТВЕНОТО МИСЛЕНЕ И ДЕЙСТВИЕ СА НЕСЪВМЕСТИМИ
Автор: bosia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3215 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 22.02.2023 12:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 РУСОФИЛСТВОТО Е МНОГО-ПО СТРАШНО ЗА БЪЛГАРИЯ В МОМЕНТА ОТ "КОВИД-19", НО НИКОЙ НЕ ГО СПОМЕНАВА

Още като дете у мен възникваха много въпроси около неща, свързани с историята на България, но те не получаваха отговори. Проблемът се получи, понеже се научих да чета много рано-на 3 г 6 м. При това четях не само приказки, но и всичко, което ми попаднеше. Включително и книги по история на България, издадено преди 9-ти септември 1944 г. От там започнаха и въпросите, които оставаха без отговор. 
Впрочем-не!
Получавах и звучни отговори.
По бузите!
В махалата на Стара Загора, където съм роден и в Института по памука и твърдата пшеница в Чирпан, където живях 10 г, понеже баща ми спечели конкурс за научен сътрудник, живееха и хора, родени и живели преди Червената армия да потроши Родината ми. Заради въпросите, които задавах част от възрастните ми казваха, че лагерите няма да ми се разминат. В същото време комунистическата идеология се лееше по радиото и пресата, както и в училише още от детската градина, книгите и дори/ина-вече/ в детската литература.
всичко това бе следствие на идиотската смяна на модела на държавност, който бе насилствено натрапен в България от азиатската империя, наречена Русия.
Но нека се върнем на заглавието и ви обясня защо именно сега русофилството е толкова вредно за България.
Руската империя, като всяка силова империя, е създадена на базата на тежки квазиисторически измишльотини, фалшификации, силово и тотално унищожаване на истината и здравия разум и физическо прочистване на мислещите и нормалните. Това в голяма степен обяснява и появата и същността на русофилството.
Но не са си направили добре сметката.
Това, което става в момента е заключителната част на поредното разпадане на една империя. В исторически пран няма нищо ново. 
Нищо ново няма и в това, че разпадайки се тя се стреми да оцелее на всяка цена и затова прилага изключителни, включително, и най-вече, престъпни методи и действия. 
Както се казва:
"Нищо ново под слънцето!"
Не е съвсем така!
Разпадайки се, руската империя е в състояние да се опита да оцелее чрез разпалване на ядрвена война,у макар че и това не би я спасило. Въпрос на време и случайности е дали това ще стане.
При разпада на империите съвсем естествено се появяват различни "Месии", "Спасители" и"Мераклии". Затова и предвиждането по какъв точно сценарии ще стане разпада на империята е толкова трудно. В такива случаи да се разчита на някакъв "Здрав разум" е наивно и абсурдно. 
В някаква степен може да се предполага, че другите империи-американската, китейската и мюсюлманската/все още в начална фаза/ ще се опитат да подпомогнат бъдещето си оцеляване чрез решителни действия срещу умиращата империя, макар че "Мюсюлманската" империя, например, има изгода да изоостави САЩ и Китай сами срещу Русия, използвайки това за настоящи и бъдещи свои стратегически цели.
Може да се предполага, че вътре в самата сегашна разпадаща се империя ще започне вътрешно напражение кой да пострада минимално или се постави в услуга на другите империи. Това е въпрос на много близко бъдеще. Дори вече се случва в момента.
В същото време се прави опит за създаване на нов модел на съвместно съществуване. Това е разумният и взаимоизгоден начин за създаване на междудържавен съюз, на основата на общоприети принципи и общи институции, които следят спазването им. 
Това се опитва да направи Европейския съюз. Дали ще успее е друг въпрос, но новият подход е убийствен за старите империи, които са на основата на "Глутницата".
Всъщност, при един от моите първи разговори с преподавателят ми по история в СУ "Климент Охридски проф. Николай Генчев нарекох тогавашната наследница на Руската империя-СССР "Глутница" и споменах, че това е просто опит за залъгване на световното обществено мнение, че става дума уж за "Нов модел".
А това, всъщност, е просто ретуш на портрета на глутницата, наречена "Руска империя"






Гласувай:
4



1. attila - РУСОФИЛИТЕ/РУСОРОБИТЕ са Най-Големите БЕЗРОДНИЦИ !
22.02.2023 12:26
ДА СЕ ЗНАЕ !

УМРЕ ли Русия, Умира и Сърбия, Защото е Руски КЕHEФ !

УМРЕ ли Росия, Умира и Македония, Защото е Руски КЕHEФ !

УМРЕ ли Росия, Умира и Задунайска Губерния, Защото е Руски КЕHEФ !

ГРОБА на Русия ще Възроди БЪЛГАРИЯ на Дунав, Вардар, Волга, Киев и КАВКАЗ !

ГРОБА на Русия ще Прати в ГРОБА Koмунистите и Mилиционерите, Защото са Руски ГOBНА !

РУСИЯ в Реални Граници: Московското Княжество Наследник на Златната Монголска ОРДА !

АЗ СЪМ РУСОФИЛЧЕ/РУСОРОБЧЕ ! По Мотиви от Иван ВАЗОВ !

Аз съм Русофилче.Силна Славянка
Мене е Родила ! Блага и Обилна е
Родината ми рАсия .

Аз съм Русофилче.Обичам
Руски Планини Червени,
ВАТЕНКА да се Наричам -
Първа Радост е за Мене.

Аз Съм Русофилче, Като
РОБ на Кремъл аз Живея,
Всичко Руско ми е Родно
Затова го Любя, Тача и Милея.

Аз Съм Русофилче, Расна
в Дни Велики, в Славно Време,
Син Съм на Земя Славянска,
Син Съм на сКлавянско Племе.

БЪЛГАРИ ПОМНИТЕ !

Когато РУСИЯ Празнува БЪЛГАРИЯ Умира !

Когато БЪЛГАРИЯ Празнува РУСИЯ Умира !

ВСЯКОЕ ТОРЖЕСТВО БОЛГАР ЕСТЬ СМЕРТЬ РОССИИ" - Иван Сергеевич Аксаков - Руски Публицист,СЛАВЯНОФИЛ !

Върху Гробовете на Дунавска, Волжска и Киевска България се Изроди Русия и Само Върху ГРОБА на Русия може да се Възроди БЪЛГАРИЯ на Дунав, Волга, Киев и Кавказ !

Тази Измислена Държава Наречена Русия:

1.Волжските Българи я Създадоха !

2.Дунавските Българи я Култивираха !

3.Кавказките и Киевските Българи ще я Ликвидират !

Склавяните и Юдохазарите са ТОР за Земите Български Арийски.

Цялата Земя от Москва до Казан,от Киев до Атина и от Солун до Будапеща е Българска.

КАЗАХ !

w w w.b u l g a r y a.g a/r u s s i a n g e n o c i d e.h t m l

цитирай
2. blog13 - цитат:"Заради въпросите, ...
22.02.2023 13:13
цитат:"Заради въпросите, които задавах част от възрастните ми казваха, че лагерите няма да ми се разминат. "

цитат: "при един от моите първи разговори с преподавателят ми по история в СУ "Климент Охридски проф. Николай Генчев"

Къде си бил на лагери - в Софийския университет? Я разкажи и за руската гимназия преди тва?
цитирай
3. gardener - Кратка справка от ДС
22.02.2023 13:32
(Справка на Държавна сигурност, изготвена по искане на ЦК на БКП. Разпространяваше се на принципа "самиздат" сред депутатите от ВНС. В текста не съм внасял никакви корекции - пропуснати са само адресите и телефоните.)

СПРАВКА
за Николай Ганчев Колев
Николай Ганчев Колев /Босия/ е роден на 04.05.1951 година в град Стара Загора, българин, български гражданин, със средно образование, разведен с едно дете, осъждан по чл. 325* от НК, въдворяван в град Бобов дол по чл. 40 А от ЗНМ за неупражняване на обществено полезен труд.
Колев е завършил средно образование в РЕГ "М.Горки" в град Стара Загора през 1969 г. След отбиването на военната си служба е приет за редовен студент в СУ "Кл.Охридски", специалност "Руска филология", учи до III курс и напуска университета. Работи последователно в СХК, Комбинат "Мебел" и Куклен театър в гр. Стара Загора. От 1982 г. до сега не е регистриран да упражнява обществено полезен труд.
По месторабота, Колев не се е ползувал с нужния авторитет. Основна причина за това е неговото поведение, което е било в дисонанс с общоприетите социални норми на живот. Отчитайки своите качества след 1982 г. той се отдава на "литературна дейност" - пише стихове, прави преводи от руски език, но публикации няма, поради ниската литературна стойност на материалите.

Интелектуалното ниво на Колев е много добро. Следи всичко ново в съвременната литература, но поради слабоволието си регулярната прекомерна употреба на алкохол не развива своите качества. Впечатление прави нехилистичното отношение на Николай Колев към всичко създадено у нас в годините след социалистическата революция. В тази връзка той желае да бъде водеща фигура в борбата "за свобода" на личността и да воюва за правата на хората, тръгнали след него. Главната роля, която той сам си отрежда се дължи на изключително високото мнение, което той има за себе си, желанието му да бъде обединителен център на своето обкръжение, мания за величие и световна популярност.
...
чл. 325 от НК е "дребно хулиганство", който прояви интерес, може да прочете квалификацията за деянието - хашлак, пиян, биещ се и псуващ БКП или гражданите, лицето е недорасло до политически враг на комунизма, но е на път.(това от мен, обикновено така се почва според наръчника на ДС и МВР за да може врагът Босият да бъде компрометиран в обществото - не работи, пие, ебе на ред и не зачита никого - ни безпартийни, ни партийни, още не е крадец, но скоро ще стане и т.н.)
цитирай
4. blog13 - Интелектуалното ниво на Колев е ...
22.02.2023 13:54
gardener написа:

Интелектуалното ниво на Колев е много добро. Следи всичко ново в съвременната литература, но поради слабоволието си регулярната прекомерна употреба на алкохол не развива своите качества.


Види се, че е поработил добър психолог върху лицето. Но тука точно има някакво недоразумение. В унисон и със заглавието на темата от въпросното босоного братче на Гаврош, трябва да се подчертае, че водката унищожава, умствените и физически способности. Не само пречи за развитието на способностите, а ги и унщожава.
цитирай
5. radostinalassa - Колкото и пъти и да го пиша...
22.02.2023 16:28
пак ненаучен ходиш. Мозъците на такива като тебе от махалата се развиват добре до пубертета. Но тогава се срастват някои черепни шевове и виждаме сегашния резултат. Просто биология.
Още не са ме наругали питеците.
цитирай
6. gardener - За незнаещите
25.02.2023 13:45
Това(поставеното от мен), вече по-скромният Босият си го е публикувал сам. А вие сте..., някой ден около народното събрание ще има паметник на Босия (добър или лош, прост или умен, дори безумен), а вие тихо ще гниете някъде, а след 100 години и без паметник надгробен и без да ви знаят, кой сте - що сте. Мен същото ме чака, но пък на мен не ми пука от това, аз съм тихата стъпка, тихоходка...(това към Босият, не към вас)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735856
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031