Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2023 21:17 - Добрите Сили (ДС)
Автор: boristanouscheff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3558 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 30.01.2023 21:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Кирил Петков, бивш министър-председател:

Това, което ще видите сега, ще е първа стъпка на един процес, който се казва „Обединението на добрите сили“. Всички демократични общности, партии хора с каузи, активности и идеи на България да бъде различна и просперираща държава, започваме голямото обединение“.

 

                                                          КАНДИДАТУРА

                                                                    за

                                                        Добра Сила (ДС)

Уважаеми Дами и Господа от Промяната,

С настоящето кандидатствам за статут на Добър Човек, което, вярвам, е преддверието, за да бъда одобрен и за ДС. Произхождам от семейство на бивши хора - работещи служещи. Случи се така, че израснах без нужник на двора, но пък  след 10-ти нищо не реституирахме, така, че се компенсира. Колкото до ученето – изучих се – имам дипломи и от нашенско и от странство, но няма да ви ги съобщя, че като гледам как се припокриват днес образование и способности, по-добре е да ви ги спестя, че да не вземе да се обиди някой от вашите. За работата ми пък какво да ви кажа – по сегашните критерии съм си направо беден, но точно това е и доказателството, че цял живот съм се трудил честно. А иначе, другите ми характеристики са на бял и хетеросексуален мъж. Знам, че тази комбинация не е най-добрата, но пък и аз съм раснал в София а не във Фриско или Ябълката. И ако не Асен Василев (АВ), то Кирил Петков (КП) знам, че ще ме разбере. Семеен съм, ако това има значение за протокола, и в това отношение не съм нарушавал Божиите заповеди. Пък ако се е случвало понякога, не е било със зла умисъл. /тук отново съм сигурен, че КП ще ме разбере/ Трябва да подчертая, че съм единствено, само и без остатък български гражданин, така, че ако се наложи, проблем с избирането ми в някоя от държавните институции няма да има. Няма да има такъв и с прокуратурата, защото не притежавам спестявания в токени, нямам и сметки в банки като тази на тайкун Василев, не могат и за чуждестранен агент да ме обявят, защото аз грантове съм виждал само в сайтовете на екран. И как да не е така, след като съм пръв почитател на всичко що не е мафия и статукво. Само за Гешев, след акцията му в резидентурата, не бях единодушен, но вече и за него съм. По едно време дори си бях харесал проекта “Нова Република“ на Радан, но той пък се разбра, че се е целил по-нависоко - в парламента на ЕС и там пристана - ербап момче се оказа. Това пък “категоричен императив“, направо съм на ти с него. Заклевам се (щях дори да кажа “честен кръст“, ама като добър християнин  знам, че е светотатствено), че никога не съм охарактеризирал АВ като мека китка, нито пък съм смятал, че на Дунава не могат да се построят толкова мостове, колкото КП ги е визионирал. /за оръжията за Украйна, “Ди Велт“ се произнесе, аз съм много дребен за това да коментирам/ Ех, посбърках малко като преди  бях наблегнал в писанията си на лапсуса “куролация“ - бях направил някакви намеци за образование, за Фройд..., ама всичкото ще да е от простотия, защото още не бях усвоил добре изкуството на политкоректното – та ще ме прощавате.

Ами, в общи линии, това е за мен. Ако има нещо за доуточняване – кажете, ако ли пък трябва другарска самокритика да си направя – насреща съм, нови директиви и принципи да усвоявам – пак съм на линия. Важното е доброто да тържествува. А то за къде е без добрите хора, нали тъй?!




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boristanouscheff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 370419
Постинги: 60
Коментари: 98
Гласове: 77
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031