Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2020 09:17 - ВОПЛИ ЛЕЕ ПОЕТЪТ ГЕОРГИ КОНСТАНТИНОВ
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1312 Коментари: 5 Гласове:
7

Последна промяна: 23.11.2020 09:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В брой 33 от 5 ноември тази година във в. " Словото днес"съзрях едно материалче на Георги Константинов : " НЕ САМО ГОЛЯМОТО КРАДЕНЕ", с подзаглавие : "Вместо сатирично стихотворение",
където червеният словоомайник Гогата клейми не само крадците на власт, но и бездарните калинки, което също било престъпление.
Тези му откровения ме навяха на спомени, когато наш Гога Константинов беше главен редактор на списание " Пламък" на прословутия " Ангел Кънчев" 5, където тогава се подвизаваше СБП и голямото му творческо его го караше всеки ден да не излиза от кабинета си и да твори, да твори, да твори социалистически творби.
А по редакциите какво става хич не го беше еня.
Така например той не знаеше, че двама бездарници - Владимир Попов, редактор, пишман поет и Рада Александрова на хапчета против истерия вече, тоже редактор и пишман поетеса, изобщо не четяха произведения на млади автори.
Понеже аз лично направих сериозно оплакване в ЦК на БКП, тогава, отдел " Култура", под чийто надзор беше и списание " Пламък", защото в ръцете ми, наред с моите, бяха върнати чужди творби на нечетен автор като мен, си докарах риска от бой на небезизствестия луд Иван Теофилов, та тогаз чак Гогата Константинов излезе да види каква е патакламата и разбра защо се вдига, а двама яки мъжаги държаха под мишците луд Ванка Теофилов и го набутаха в една стая защото аз публично се развиках, че а ме нападне, а вадя медицинско и влиза в съда.
Голяма калинка беше Гогата Константинов и понеже той няма да разкаже за тези си славни его-времена, време настана да ги припомня аз.
Ами то неговите любови в текст са " до ъгъла на тротоара" и забравени, та това ли ще помни, бедният?!
А пропо всичко подробно съм разказала в книга за онези години, която като свърши тиража, се преснима в Софийски университет, а и отдавна се чете по света с голям интерес от българи.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Познавах Рада Александрова.
21.11.2020 09:23
Пълна бездарница в поезията и един от церберите на сп.Пламък. Добре си живееше при комунизма. После тя и Теофилов, се изкараха пострадавши от комунистическото време. Видях я как вееше синия флаг пред Ал. Невски.
цитирай
2. rosiela - Гледай ги ти мошениците! Не знаех, благодаря, че ме информира.
21.11.2020 09:30
missana написа:
Пълна бездарница в поезията и един от церберите на сп.Пламък. Добре си живееше при комунизма. После тя и Теофилов, се изкараха пострадавши от комунистическото време. Видях я как вееше синия флаг пред Ал. Невски.

цитирай
3. apostapostoloff - Големи мошеници бяха-
21.11.2020 09:47
Гогата беше уредил жена си Ганка в издателство "Отечество". Тя беше редактор там. Редактираше моя книга с африкански приказки.

Дойде обаче Десети и я изритаха. Но тя се погрижи за това книгата ми да не излезе. Не излезе, макар че телевизията я бе откупила и екранизирала за "Лека нощ, деца".

И тази изгладняла и побесняла шайка приписва сега греховете си на Бойко Борисов.
цитирай
4. rosiela - Апостоле,
21.11.2020 13:15
благодаря за крайно полезния материал.
Съжалявам за неуспеха с книгата ти.
цитирай
5. rosiela - Те са по- грешни и от дявола.
21.11.2020 13:16
Борисов пак ще се върне след изборите.
Кажи, ако не съм права.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6602076
Постинги: 5039
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031