Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2019 10:52 - ЗА "СМИРЕНИЕТО", КОЕТО СЕ ОПИТВАТ ДА МИ НАТРАПЯТ КАТО ПРИМИРЕНИЕ
Автор: bosia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1046 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 29.04.2019 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ВИЗАНТИЙЩИНАТА НА ИМПЕРАТОР КОНСТАНТИН
Когато през 337 г. сл. х. безбожникът император Константин е пробутал политическата си доктрина като религиозно течение той съвсем ясно е искал да направи от поданиците си послушковци и апатични човечета, които се подчиняват на пирамидалната структура, на която той стои най-отгоре. Всъщност, зад думата "смирение" той ни пробутва "примирение", за да управлява безкритично и безотговорно. Това се прие безусловно и от комунистите. Те ,уж, отрекоха религията и духовността, но пирамидалната структура запазиха, като я доведоха до абсурд с избиването на несъгласните с тях.Същото се опитват в течение на векове да ни пробутат и нашите клирици, които продължават да ми пробутват примирение под формата на "смирение".
Аз категорично не приемам това и съм убеден, че и Господ мисли и действа така. Нима със смирение е изгонил търговците от храма? Нима Раковски, Левски, Ботев и всички борци за църковна и национална независимост със "смирение" са се борили за промяна на статуквото? Нима именно "смирението", пардон, примирението не създава духовни роби и овчедушни и безлични послушковци?
Аз съм привърженик на действието, но след внимателна преценка на последствията, които ще се получат. Не само за мен, но и за всички останали. Демокрация се прави от достойни, честни, мислещи и действени хора. Затова моята вяра и моята философия винаги са били: Събирай информация, обмисляй я внимателно и действай!
За тази цел приемам молитвата по-долу като основа на вярващия и предлагам внимателно и умно да я запомните.

Господи,
Дай ми спокойствие
Да приема нещата, които не мога да променя,
Смелост да променя онези, които мога да променя
И мъдрост да виждам разликата между тях...

Дари ме с търпение
За нещата, които изискват време,
Благодарност за всичко онова, което вече имам,
И толерантност към хората с различни проблеми...

Дай ми свободата
Да живея извън ограниченията на своето минало,
Способността да чувствам Твоята любов към мен
И щедро да раздавам моята любов към Теб и всички останали...

И ме благослови
Със силата да стана и да продължа отново,
Дори тогава, когато ми се струва, че това е невъзможно...

АМИН
  Добави в Svejo  



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-))
29.04.2019 11:21
бат Кольо, велик си ,много често! ...даже и с доматите!
намерението и действието..движат Вселената, а не бога
на послушанието, страха,молитвите, и чакане на келепира..разб се..
Ние сме..Бог, аз, ти,и другите.
има и Дяволи- боку, Ахмед, Цвъко, Цацара, путКин, и така.
Благодаря за Молитвата./ юлия
цитирай
2. toti55 - Амин!
29.04.2019 13:47
Обикновено бъкам от думи,
а сега ми се разбягаха ...

Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11801094
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930