Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2016 19:57 - Най хубавия уикенд
Автор: zoella1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1830 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 28.12.2019 08:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                       ЗДРАВЕЙТЕ!!!!!

     Този уикенд мина прекрасно. В събота аз се събудих в 09:38 часа. Управих се и тръгнах към нашето училище, за да се срещна с моята приятелка и заедно да отидем на една репетиция по поп пеене. След като репетицията свърши, с приятелката ми отидохме на едно заведение, където майката на приятелката ми ни почерпи по един горещ шоколад.
Когато се прибрах в нас се наядох и после звъннах на една дръга моя приятелка, с която се уговорихме и тя ме покани на гости у тях. Там ние слушахме музика и по едно време звъннах на майка ми и я попитах дали може да вземем Ивка (така се казва приятелката ми) заедно с нас на село. Тя се съгласи. Само, че беше малко трудно да убедя Ивка да дойде. Майка и и позволи, но тя каза че не иска. Стана обаче по моето. Предупредих Ивка за братовчетка ми, която е голяма лигла и на пръв поглед изглежда мила, но изобщо не е така.
    След като пристигнахме, трите отидохме  до магазина да си купим някакви пръчки за ядене. След като се натъпкахме видяхме едни стълби, които водеха до някакви странни постройки. Изкачихме стълбите и започнахме да се разглеждаме. По-късно разбрахме, че тези постройки са били останки от стара къща. Нямаше начин да оприличим коя стая за какво е служела, но единственото нещо, което бяхме сигурни е, че тази къща е била огромна, с неголеми стаи. Малко по-далече от постройката, имаше тоалетна, която я нарекохме ,, еко тоалетната,, . Тя беше най-запазеното нещо. Вървяхме, вървяхме и по едно време видяхме още една къща (тя беше като всяка нормална селска къща, която не беше обитаема*). Достраша ни да влезем в двора на постройката. След два часа майка ми ми звънна и каза, че скоро трябва да се прибираме. По пътя, братовчетка ми ни каза, че в петък е загинало едно от нашите котета. Много се натъжихме и в негова (нейна*) чест я погребахме, изнасяхме речи, издялкахме името и (Лариана) върху една дъска, запалихме свещи и пуснахме тъжна музика докато беряхме кокичета и ги сложихме пред дъската. ЕДНА МИНУТА МЪЛЧАНИЕ, А ПОСЛЕ..... се прибрахме вкъщи.
      После играхме на таблета ми и на телефона на Ивка, след което братовчетка ми, за да се подмаже, реши да  ни направи чай. Знаех, че нейната цел е да се сближи с Ивка и да остана сама и наистина за момент успяваще, но САМО ЗА МОМЕНТ.
Тя каза, че един от чайовете е бил горещ това беше моя ЕСТЕСТВЕНО. След като изпихме чая и отиде да измие чашите, Ивка ми каза, че и се струва, че Лора (братовчетката) и се подмазва и аз и казах, че трябва да я дразним и тя няма да ни досажда. За щастие Ивка подходи много правилно, като започна да говори само С МЕН САМО С МЕН!!! и след това започнахме да плашим Лора като и разказвахме страшни истории и тя каза, че няма да спи при нас. Тогава ние толкова много се зарадвахме, че не усетихме как цели три часа сме я обсъждали. Искам да отворя една скоба, че ние не клюкарстваме а просто искаме да изхвърлим негативната енергия и да ни олекне.
   В 0:00 часа ние пяхме песни от типа... ОБИЧАМ ШОПСКАТА САЛАТА...... и ....... ШКЕМБЕТО ЛЮТО ГОРЕЩО МИ Е НАЙ -ЛЮБИМОТО НЕЩО..... Пяхме с цяло гърло.
   После се вдъхновихме и започнахме да пишем книга, която след няколко месеца ще издагем. Казва се #Zalfie. Тя се разказва на нащата представа как Зои и Али са се събрали.
За два часа написахме първата глава, която се чете за минута и половина, но.... НИЩО и за два часа написахме втора глава, която е дори още по кратка.ТОЧНО ЗАРАДИ ТОЗИ МОМЕНТ НЯМА ДА ЗАБРАВЯ ТАЗИ ДАТА.
   Свършихме да пишем в 04:00 часа и започнахме да обсъждаме идеи за третата глава, която след малко започвам да пиша. Не знам дали е важно да го спомена, но писахме двете глави на моя таблет и след това трябваше да диктувам на Ивка, за да ги напише. Сигурно затова ни е отнело толкова много време. 
   В 04:00 часа четохме книги и в 05:00 вече ни се доспа. За мен нямаше никакъв проблем, но Ивка трябваше да ходи на състезание по английски език от 10:45 часа. 
   Лора  НИ СЪБУДИ В 09:00 ЧАСА КАТО КАЗВАШЕ: ХАЙДЕ СТАВАИТЕЕЕЕ.
  Знам ужасна е. и НЕ, не преувеличавам.
  След като се облякохме, слязохме долу, за да видим какво има за закуска. ПРЕПЕКАНИ ФИЛИЙКИ. УРАААА още един повод за да кажа, че беше СтРаХоТеН уикенд. След като се наядохме се измихме и тръгнахме.
    Първо закарахме принцесата-Лора, след това Ивка и най накрая мама паркира пред нас. Аз слязох от колата влязох вкъщи, легнах на леглото си и заспах веднага. ОТ 10:00 ЧАСА ДО 01:00 ЧАСА АЗ СЪМ СПАЛА. След това се чуствах много ободрена, учих, изкъпах се, ядох, гледах филм, вечерях и сега, в продължение на два часа пиша това, тъй като в същото време се разсейвам и започвам да си пея. Сега ще трябва да свършвам с блога за днес и ще започвам да пиша третата глава от книгата.
                                      ОБИЧАМ ВИ!! ххх





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siainia - :)
01.03.2016 17:52
Харесва ми как се чустваш!
цитирай
2. zoella1 - хехе
07.04.2016 13:55
ами просто реших да разкажа интересна случка
цитирай
3. siainia - От време на време
08.09.2017 00:14
те намирам в себе си тебе самата:)
цитирай
4. siainia - понеже
08.09.2017 00:20
не ми се отдавА да мисля и. не искам да бъда умен,в съзнанието ми се върти един твовчески талисман който бих искал да изработя за тебе ,но за да не бъда разбран погрешно от тези които отценяват творчеството ми когато го изработя ще искаме първо тяхното съгласие дали можеш да го получиш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zoella1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 29312
Постинги: 21
Коментари: 69
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031