Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2022 08:28 - ИЗНЕНАДА
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 354 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 23.01.2022 08:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Назад във двора дигна буца пръст.
- Мравуняк е, - подсети ме косача,
- сипи му сол и ще му сложиш кръст.
Така направих, със солта закрачих.

Посипах. Цял пакет. И побеля.
Доволна си отидох от успеха.
Но не било. Видях от есента,
че буцата е с прекроена дреха.

Една голяма дупка отстрани.
И мравките сноват, храна си трупат.
Архитектурата се промени,
но буцата остана. Да зимува.

Сега ще видя чак до пролетта
дали ще мръзнат в новата постройка
и, ако я напълня със солта,
къде ще тръгнат тези мравки бойки?

Какви хитруши само са били!
Отдолу пак животът продължава,
но съвестта ми казва: " Остави!"
пък Господ да реши какво ще става.

От къщата ми доста са далеч,
не пречат с нищо в малката държава.
Та то в България е шоков скеч!
А тези: по-добре се управляват!


22 януари 2022г., София- Симеоново- София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Как само, от на пръв поглед незначителна случка, правиш стойностно стихотворение, Роси
23.01.2022 10:08
и толкова важни изводи. Така е, защото си мислител и коренно се различаваш като творец от поетесите, за които е последният ми постинг.

"Какви хитруши само са били!
Отдолу пак животът продължава,
но съвестта ми казва: " Остави!"
пък Господ да реши какво ще става.

От къщата ми доста са далеч,
не пречат с нищо в малката държава.
Та то в България е шоков скеч!
А тези: по-добре се управляват!"

Прекрасни разсъждения и анализ, облечени в поезия!
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
23.01.2022 12:25
missana написа:
и толкова важни изводи. Така е, защото си мислител и коренно се различаваш като творец от поетесите, за които е последният ми постинг.

"Какви хитруши само са били!
Отдолу пак животът продължава,
но съвестта ми казва: " Остави!"
пък Господ да реши какво ще става.

От къщата ми доста са далеч,
не пречат с нищо в малката държава.
Та то в България е шоков скеч!
А тези: по-добре се управляват!"

Прекрасни разсъждения и анализ, облечени в поезия!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6654536
Постинги: 5062
Коментари: 24007
Гласове: 9804
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930