Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2022 14:56 - РУСОФИЛСТВОТО Е СВЪРЗАНО С РАЗДВОЕНИЕ НА ЛИЧНОСТТА
Автор: bosia Категория: История   
Прочетен: 2361 Коментари: 24 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПО ПОВОД ИНТЕРВЮТО НА РУСОФИЛА МАЛИНОВ ПРИ САШО ДИКОВ

Гледах днес повторението на предаването на Сашо Диков. В него има интервю и с небезизвестния шеф на организацията "Русофили" Малинов.
Гледах и слушах внимателно  и установих, че това, което казва категорично е свързано с раздвоение на личността. Той не обясни внятно защо е русофил и какво означава това. В същото време яростно плюеше и обвиняваше всеки, който е посегнал на руснак.
Възниква естествения въпрос:
Най-много руснаци са избити от самите руснаци. Тогава защо ги обича?
На този въпрос отговор явно няма да получа.
Достатъчно е да се спомене създаването на сибирските лагери и избитите десетки милиони руснаци там.
Възниква и втори въпрос:
Защо Малинов не взима отношение по този въпрос?
Защото ако заповед е давал Сталин, то изпълнителите са руснаци. Същото се отнася и до т. нар. "Октомврийска революция". Отнася се и до ВСВ, когато за да настъпва т. нар. "Червена армия" зад тях е стреляно с картечници отново от руснаци.
При това положение приемам категорично, че русофилството е тежко психиатрично заболяване, свързано с раздвоение на личността!



Гласувай:
9



1. анонимен - Да, един психиатър наскоро пред...
06.03.2022 15:07
Да, един психиатър наскоро предложи да включат русофилството към душевните разстройства. Но то все пак е доброкачествен тумор, злокачествен е путинофилията.
цитирай
2. fun1001 - многоо, е точен...Чудовището, затова, го харесвам..прецизен, в Словата си..)
06.03.2022 15:55
4udovi6teto написа:
Да, един психиатър наскоро предложи да включат русофилството към душевните разстройства. Но то все пак е доброкачествен тумор, злокачествен е путинофилията.

цитирай
3. fun1001 - т н русофилли, са предимно..
06.03.2022 16:01
..са предимно хора, слаби, емоционални/ мислят се,за духовни!!!
пълна глупост...пълна каша ,от Религия, Култ към Личността, и
най обикновен..паразитизъм...и страх..
те са просто..жертви, на Системата, и на себе си..

инак, Вселената, е ментална..а не...емоционална...
ако, беше обратно, щеще, да се..разпадне..от самото Начало..
малко хора, могат, да дефинират; 'това'..а още по малко.да го следват..

/ така е казал, Хермес Трисмегист, Атлант..
цитирай
4. blackpredator - аз
06.03.2022 17:50
като отявлен русофил и путинофил си мисля,
че слад "избитите десетки милиони руснаци там"
простата аритметика сочи, че нема как руснаци
да са спечелили ВСВ
остават тейковците на ония 50 мильона китайци
у Сибир да са го направили

кухата бабалейкафун и хисарското чучелодовище,
оставям Босия на твойта духовитост..
цитирай
5. bosia - до горното
06.03.2022 18:27
Най-малко от русофил очаквам да види истината. Прочети за план "Буря" и тайния анекс към Рапалския договор между СССР и Германия от 1922 г., чернилке!
цитирай
6. blog13 - Най-малко от русофил очаквам да ...
06.03.2022 20:25
bosia написа:
Най-малко от русофил очаквам да види истината. Прочети за план "Буря" и тайния анекс към Рапалския договор между СССР и Германия от 1922 г., чернилке!


Пак опрехме до тайните анекси. Самите руснаци, дали знаят, че са ги трепали тайно самите руснаци, без те да разберат?
цитирай
7. blog13 - Що се отнся до ВСВ и тия дето са били ...
06.03.2022 20:30
Що се отнся до ВСВ и тия дето са били зад Червената армия и са разстрелвали всеки който изостане - ми ти как мислиш, ако Червената армия се бе обърнала, организирано мощно, нямаше ли да ги изметете тия отряди на НКВД? Па накрая да превземе и Масква - то по твойта логика, никой няма да я пази.

Нещо не сващаш май дребния детайл, че на война, кога всички умират, нема как да се скатаеш. Кой ги е принудил руснаците да се бият - не са ли германците?
цитирай
8. bosia - до горното
06.03.2022 21:35
Чети, бе, Блогчо!
Кой въоръжи германците и ги насочи към Франция и Великобритания!
цитирай
9. blog13 - Чети, бе, Блогчо! Кой въоръжи ...
06.03.2022 21:49
bosia написа:
Чети, бе, Блогчо!
Кой въоръжи германците и ги насочи към Франция и Великобритания!


Айдее - ново пет! Нали сам бе повдигнал некои въпроси, на които аз ти отговарям. Затваряме ли ги при две на нула за мене?
цитирай
10. blog13 - Сега кой е въоръжил и Германия - м...
06.03.2022 21:51
Сега кой е въоръжил и Германия - мизерна Русия, разбира се, която след революцията нема леб да яде. А па после даже и насочила към Франция и Великобритания. Тва Версайският договор, не е имал никакво значение. Английската гаранция, да се дръвчи Полша на Германия, както сега Украйна - и тва е без каквото и да било значение.
цитирай
11. blog13 - Значи сега и тъй като - виждаме че има ...
06.03.2022 21:59
Значи сега и тъй като - виждаме че има прилика между Полша през ВСВ и Украйна днес, питаме, какво се случи след това? Англия и Франция бяха тия които обявиха война на Германия. А ти викаш, че некой бил насочил Хитлер към тях.
Та аналогично и сега - ще има ли некой, дето ще обяви война на Русия (и ще подпали Трета, или там коя по ред се пада световна)?
цитирай
12. kordon - Русофилството е най-голямото зло за България!
07.03.2022 20:22
Относно руснаците ще цитирам руския философ и общественик Николай Добролюбов, който пише:
„Известно е, че има две мнения за руския народ, които са коренно противоположни едно на друго. Някои вярват, че руският човек не става за нищо сам по себе си и не представлява нищо повече от нула: ако поставите до него някои чужди цифри, тогава нещо ще излезе, а ако не, той ще остане в пълна незначителност. Други, напротив, имат за руснаците същата представа, каквато и някои обикновени хора имат за маймуните, уверявайки, че маймуната разбира всичко и знае как да говори, само от хитрост крие талантите си. При нас, нали разбирате, всеки мужик е гений; ние сме неучени и дори не се нуждаем от никаква наука – руският селянин ще направи повече с брадва, отколкото британците с всичките им машини; той знае как да прави всичко и е способен на всичко, но само – не знам защо – не показва способностите си”.

А Димитър Благоев казва за русофилството:
„Русофилството е грубо политическо суеверие, умишлено култивирано сред народните маси; политическо знаме, вървенето и воюването под което неизбежно води към предателство и национална катастрофа. Защото русофилите, плувайки безогледно във водите на руската дипломация, неизбежно и фатално правят от България едно сляпо и послушно оръдие в ръцете на руската завоевателна политика на Балканите”.

Ако русофилите бяха малко, щяхме да ги разглеждаме като екзотична секта и да се присмиваме на халюцинациите им. Но за съжаление те са твърде голяма маса, която пряко влияе на политическите и икономически процеси в България, което ги прави най-големия и опасен враг на българщината и на страната ни.
цитирай
13. blog13 - ще цитирам руския философ и обще...
07.03.2022 23:07
kordon написа:
ще цитирам руския философ и общественик Николай Добролюбов



Великият руски философ и общественик Николай Добролюбов. Аз знам и други велики руски писатели, учени, философи и т.н. Чернишевски, Достоевски, Лев Толстой, Алексей Толстой, Ломоносов, Пушкин, Тургенев, Немирович-Дначенко, Гогол, Менделеев и още много други.

Всичките те са все маймуни.

Обаче вчера слушам по една руска телевизия, където тече ток коментари за Специальная Военная Операция на други едни маймуни (ама що ми се види че има смисъл да слушам тия маймуни, а не маймуните по бългрската телевизия). И една руска маймуна казва, че по западните пропагандни централи от години разчеловечват всички руснаци. Разчеловечват - каква думичка само, а? Всички. И за всичко.

И ти сега - маймуни са. Добре, маймуни са. Ама знаеш ли кво значи да отречеш правото на съществуване на цял един велик народ? Да не признаваш нищо негово- включително правото му на живот. Да отречеш подвига и мъката от Втората Световна? Умират руснаците в Донбас и Луганск - няма значение, те не са хора, те са маймуни. После да не ревете пак? Тия маймуни са хора. Страшни! Человеци с главно Ч - а упс, една друга руска маймуна ти го е казала и това. Да ти подсказвам ли коя е?
цитирай
14. kordon - До blog13
08.03.2022 13:29
Съжалявам, че моят коментар Ви е причинил душевно безпокойство, както си личи от емоционалното Ви излияние, но сравняването на руснаците с маймуни не е мое, а произлиза от другиго, при това - руснак. И, както изглежда, ситуацията не се е променила много оттогава. Както и по онова време, днешните руснаци продължават да изнасят основно суровини. Вероятно защото могат да правят всичко, при това по-добре от другите, но - незнайно защо - не желаят. Което ни връща към сравнението на г-н Добролюбов.

Но пък ревностната Ви русофилия никак не ме изненадва. Тя напълно се вписва в общия профил, който си изградих за Вас, на човек, който е против частната собственост и смята, че извратената левица, видите ли, била прикрита десница. Това е и профила на средния русофил - същество с български произход, но с руско самосъзнание, поразено фатално от проруска и прокомунистическа пропаганда.
цитирай
15. blog13 - който си изградих за Вас, на човек, ...
08.03.2022 13:52
kordon написа:
който си изградих за Вас, на човек, който е против частната собственост



Ще ти е възможно ли точно тука да докажеш, че не си изрекъл поредната клевета (в случая конкретно за мене) - къде точно съм против частната собственост, и кво конкретно предлагам?

Твоя милост явно е отявлен клеветник, който постоянно игнорира това което му казват и си налага некакви си там клевети.
цитирай
16. kordon - До blog13
08.03.2022 14:16
Доказателствата се съдържат във Вашите коментари под мой материал, където умувате върху премахването на частната собственост. А щом някой иска да премахне нещо, значи е против него.
Но не бягайте от темата на горния материал за патологията на русофилството, доказана от историята.
цитирай
17. blog13 - днешните руснаци продължават да ...
08.03.2022 14:20
kordon написа:
днешните руснаци продължават да изнасят основно суровини.


Е те май ше си земат забележка и ше го намалят тоя износ. И тогава, ше се успкокоите, нали така?

цитирай
18. blog13 - Доказателствата се съдържат във ...
08.03.2022 14:24
kordon написа:
Доказателствата се съдържат във Вашите коментари под мой материал, където умувате върху премахването на частната собственост.

Дай ги да ги видиме! Аз знам кво съм говорил. В състояние съм пак да ти го повтроя. В блога ми от началото до сега постоянно имам теми по тоя въпрос. Така че всеки може да види, кво точно разсъждавам. Мога да ти обясня и в съвсем кратко резюме кво съм ти казал. Но мисля, да ти дам шанс да докажеш ти тва дето го говориш. Не искаш ли?
цитирай
19. blog13 - Но не бягайте от темата на горния ...
08.03.2022 14:34
kordon написа:

Но не бягайте от темата на горния материал за патологията на русофилството, доказана от историята.



Темата беше точно за историята, да. Дай малко и потемата, ако искаш. Преговори си я - най-отгоре е. Казах некои конкретни неща по темата. Останах незабелязан и недооценен, като че ли? Като че ли некои хора се правят на кьорави и недовиждат. Като че ли си и ти точно от тия хора. Защо ти се ще да избягаш от темата?

Дай по темата - Сталин изтрепал всичките руснаци още преди ВСВ. После високотехнолгочините германци ги е победил филанкишията - дедите на пеестте милиона китайци в Сибир.

Па после високотехнологична следреволюционна Рус, създала военната машина на Германия. После подпалила и ВСВ. Преди това е наложила Версйаския мирен договор - тва са огромни дивотии де.
Не разбрах, стана ли ясно, за кво служат НКВД?

Последното е много важно, щото руснаците явно са майстори да бъдат НКВД. А тамън в момента с операцията в Украйна са точно НКВД. Само че подкарват една друга армия на територията на ЕС. В комбинация с блокиране именно на омразните ти руски суровини. И като останат само на молекули на свободата, в комбинация с нацистко-талибански башибозук, създаден от ЕС и САЩ, но подкаран от НКВД на Русия, и ше разбереш и ти, кво ше се случи.
цитирай
20. kordon - До blog13
08.03.2022 15:07
Няма нужда от толкова много локуми, след като икономическите показатели и стандартите на живот ясно свидетелстват чии интелектуални способности са по-големи. При всичките несметни природни богатства на Русия, руският мужик, особено в провинцията, живее много по-зле от германеца, чиято държава не разполага с почти никакви ресурси. Едва ли има съмнение, че по-интелигентен е този народ, който успява с многократно по-малко суровини да постигне много по-големи успехи във всички области. И този народ не е руският... А фактът, че не германците ходят да работят в Русия, а руснаците - в Германия, представлява върховното доказателство за превъзходството на германския интелект над руския.
цитирай
21. blog13 - 20. kordon
08.03.2022 16:24
Ше требва ли да ти обяснявам, че по генетически признак, руският народ е по-близо да германския отколкото китайския, или си го разбрал вече поне това.
Щото китайският народ изнася повече от всички други народи на света. И следователно, освен руския, също и германският е по-доле от китайския.

А ти част от кой народ си? Кво изнася твоят народ - трънки. Всичко създадено в България е било създадено когато тя беше част от руската сфера и система. Сега България е част от германската резултатът е на лице. Но ако и тва не можеш да разбереш, ако и него ще трябва да ти го обяснявам, мисля, по ще е добре, да се върнеш в първи клас.
Ти лично, кво произвеждаш и изнасяш? Развиваш некакви философии, за Добролюбов ли се изживяваш или за Ченришевски? Послушай ме върни се в първи клас - за твое добро е!
цитирай
22. kordon - До blog13
08.03.2022 16:50
В нечовешките си напъни да докажете недоказуемото, затънахте в блато, което не познавате. Китайският народ, който уважавам, изнася най-много, просто защото е най-многобройният на света. Нека погледнем безпристрастната статистика.

Територията на Китай е ок. 27 пъти по-голяма от германската, а населението на Китай е 17,4 пъти по-голямо от това на Германия. Китайската работна сила е 17,8 пъти по-многобройна от германската. Данните показват, че Китай, който има над 17 пъти по-многобройно население и работна сила от Германия, я изпреварва само с 3,9 пъти по БВП и едва с 1,4 пъти по експорт. Съотношението се запазва приблизително и при дела на двете икономики в световния БВП - разликата между тях е само 3,9 пъти.

Излиза, че 17 пъти повече китайци, разполагащи с ресурсите на 27 пъти по-голяма територия, произвеждат едва 3,9 пъти повече от германците и изнасят само 1,4 пъти повече стоки!

В същото време БВП на Германия на глава от населението е 4,2 пъти по-голям от този на Китай.

А най-фрапиращото е, че по износ на глава на населението Германия изпреварва Китай 9,4 пъти!

Та, драги, дори и Китай, последната Ви крепост, се оказва икономическо джудже в сравнение с Германия, което е още едно потвърждение за огромния интелектуален потенциал на германския народ.

цитирай
23. blog13 - И как се получава така, че близките ...
08.03.2022 17:20
И как се получава така, че близките генетично на германците руснаци, са кръгли нули, а самите германци са повече дори и от Китайците, които са реално производствения цех на света?

Да не би да ти е очевидно сбъркана математиката? Тия БВПта, дето се размахват постоянно - някакви цифри незнайно как изсмукани от пръстите "В нечовешките си напъни да докажете недоказуемото, затънахте в блато,"

А има и икономисти, дето смятат и паритет на покупателна способност.

В нечовешките си опити да оклеветите руснаците, има ли блато, по недоказуемо от това, да турнеш всичките негативи на руснаците, а всички позитиви на германците - па те по расови особености са доста близо. За капак, в момента расовите особености на германците, вече са доста по-близо до тия на арабите, негрите, индусите... и дори руснаците, които живеят в Германия.

Недоказуемо ли е това нещо, дето ми го разправя един германец лично на мене: "Защо ги мразят руснаците в Германия? Защото руснакът - раз два - купил дом, раз-два - купил кола."

И как тия простаци преуспяват така в самата Германия, след като са си чисти маймуни?
цитирай
24. kordon - До blog13
08.03.2022 18:36
Тъй като с напредването на спора "аргументите" Ви стават все по-нелепи и жалки и очевидно не можете да предложите нищо, заслужаващо внимание като факти и логика, смятам да се оттегля, за да оползотворя времето си с по-смислени дейности от пренията с пещерни русофили.
До свидания, товарищ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11810849
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930