Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2022 23:11 - Поздравче
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 723 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 19.05.2022 23:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За всички дето Мацква им е мила и особено за милиционера Борн, ВВ, "икономиста"...абе за всички от компанията:)
 След нея още два карабля се преселиха при Нептун и още ще отидат там:)

Украина переможе!

ПП И ви писах че нещата в Азовстал никак не са свършили. Четете, четете, та от слепи и окати току виж сте станали, макар да е трудна работа:)



https://www.radiosvoboda.org/a/news-komanduvannia-azovstal/31858693.html

Вижте кво вика командира:

«Я і командування перебуваємо на території заводу «Азовсталь». Триває певна операція, деталі якої не буду розголошувати. Дякую всьому світу та дякую Україні за підтримку. Побачимось»

Гуглето го превежда тъй:

Аз и моето командване сме на територията на завод Азовстал. В ход е операция, подробности за която няма да разкривам. Благодаря на целия свят и благодаря на Украйна за вашата подкрепа. ще се видим




Гласувай:
4



1. getmans1 - Чернобаевка също си заслужава ...
19.05.2022 23:43
Чернобаевка също си заслужава

https://www.youtube.com/watch?v=UfdpDMCBahI
цитирай
2. petgrig - Чернобаевка също си заслужава ...
19.05.2022 23:50
getmans1 написа:
Чернобаевка също си заслужава

https://www.youtube/watch?v=UfdpDMCBahI

Готино е.
цитирай
3. novitejivotni - Целият свят
19.05.2022 23:57
е притихнал в очакване на първите "нови" москвичи.
Начи, отидох да си запиша ред :-), платих хиляда евро капаро и ми казаха да дойда пак след 12 години да си го получа. И не можело да си избирам цвят, какъвто имат в момента на получаването, такъв !
Ех, върнах се в младините...Хубаво се живееше при соца, мамка му !
цитирай
4. petgrig - е притихнал в очакване на първите ...
19.05.2022 23:59
novitejivotni написа:
е притихнал в очакване на първите "нови" москвичи.
Начи, отидох да си запиша ред :-), платих хиляда евро капаро и ми казаха да дойда пак след 12 години да си го получа. И не можело да си избирам цвят, какъвто имат в момента на получаването, такъв !
Ех, върнах се в младините...Хубаво се живееше при соца, мамка му !

Нали? А ся кво е тва - отиваш днес и най-късно след седмица колата е при тебе...Друго си е да чакаш 12 години а ся като са най-новото от новите може и 24, че и за правнуците ти да стигне:)
цитирай
5. vencivaleri1951 - Абе човече, какви са ти радостите-загиват хора
20.05.2022 03:08
Аз не съм прочел Борн, Икономист, а и аз не съм писал радостно за чия и да е гибел.
Ти само чакаш нещо Аристович да пусне и да злорадстваш-няма за какво. Да, "Москва потъна"-на половин вековен кораб не сработи отбраната и потъна. Война е , случва се. Преди него отиде в небитието целият украински флот, авиацията, ПВО то..Да си ме чул да се радвам?
И въобще приятелски медии , а като "приятелски огън
Днес чета превод от Кориера де ла Сера- руснаците постепенно и в темп ограждат около Изюм 20000на украинска войска. Полски министър се жалва , че подлите руснаци сриват пътната инфраструктура , а и унищожават от въздуха ешалоните с оръжие.Според него 2/3 от пратките дават фира. Видяхме видеа как на украинци връчват призовки в магазини, заведения-всеобща мобилизация с увеличена мобилизационна възраст. В това време руснаците чакат турски чартъри да плажуват
цитирай
6. petgrig - Аз не съм прочел Борн, Икономист, а и ...
20.05.2022 09:23
vencivaleri1951 написа:
Аз не съм прочел Борн, Икономист, а и аз не съм писал радостно за чия и да е гибел.
Ти само чакаш нещо Аристович да пусне и да злорадстваш-няма за какво. Да, "Москва потъна"-на половин вековен кораб не сработи отбраната и потъна. Война е , случва се. Преди него отиде в небитието целият украински флот, авиацията, ПВО то..Да си ме чул да се радвам?
И въобще приятелски медии , а като "приятелски огън
Днес чета превод от Кориера де ла Сера- руснаците постепенно и в темп ограждат около Изюм 20000на украинска войска. Полски министър се жалва , че подлите руснаци сриват пътната инфраструктура , а и унищожават от въздуха ешалоните с оръжие.Според него 2/3 от пратките дават фира. Видяхме видеа как на украинци връчват призовки в магазини, заведения-всеобща мобилизация с увеличена мобилизационна възраст. В това време руснаците чакат турски чартъри да плажуват

Как си личи кой слуша руските новини:))))))))))))))))))))))))))))(
Ма реалността няма нищо общо с тях. Ей ама неспасяеми сте!
цитирай
7. petgrig - ПП
20.05.2022 09:24
Юло, тука повече нясто нямаш
цитирай
8. kossef - Виж ти...
20.05.2022 16:14
новина! За милиционера. А пък аз... Да съй в... амчи! Мътна е тук, ей, като червено-синята мъгла по Жорж Ганчев... И защо, пък, гониш бисерчето. Нали е наше? Не е путинистка, petgrig... Ей, мам му - нац какафония! И няма оправия. Но те приветствам и заради "милиционерската" новина, и заради позицията ти спрямо путинизма. Българският, да го е!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 866119
Постинги: 577
Коментари: 3757
Гласове: 3908
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930