Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2021 09:58 - 15.10.21
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1090 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 15.10.2021 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Да,това е снимка на един доста известен българин,родолюбец ,според мен, въпреки всички упреци които се отправят към него!
Реших да споделя видео с негово интервю в което се казват истини които не биха могли да се чуят другаде или поне аз не открих докато търсех някаква актуална информация за състоянието и реалното положение на България в момента. Признавам си - не се занимавам с политика но също милея и обичам родината си България и особено много ме касае както настоящото положение така и какво ще става ,ще се случва с България и нас българите в бъдеще.Без други претенции освен тези които посочвам тук го споделям като важна и максимално близко до реалността информация за тези ,които желаят да са също като мен по- информирани!Няма да участвам в дебати и спорове по тази тема.Дано да бъда разбрана правилно за моите мотиви да направя този постинг!Завършвам с цитат от изявлението на проф. Иво Христов във видеото"...Истинските,болните проблеми на българското общество въобще не са на дневен ред...",което според мен е самата истина!





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Здравей, Еми1!
15.10.2021 14:32
Това интервю затвърди мнението ми за политиката и политиците.
Затвърди впечатлението ми, че в политиката отсъстват почтеността и Истината. Затвърди мнението ми, че политиката е една безконечна, безскрупулна лъжа, една тъмна, подмолна игра, в която всеки от играчите, без изключение, залага откраднатото от народа си на хазартната дъска, а след като е загубил, обвинява пред своите избиратели и довереници опонентите си в кражба, докато тихомълком се опитва да пребърка отново джобовете им. :)))
Нека Истината е твоя спътница!
цитирай
2. emi1ts - Здравей Огнян!
15.10.2021 18:12
batogo написа:
Това интервю затвърди мнението ми за политиката и политиците.
Затвърди впечатлението ми, че в политиката отсъстват почтеността и Истината. Затвърди мнението ми, че политиката е една безконечна, безскрупулна лъжа, една тъмна, подмолна игра, в която всеки от играчите, без изключение, залага откраднатото от народа си на хазартната дъска, а след като е загубил, обвинява пред своите избиратели и довереници опонентите си в кражба, докато тихомълком се опитва да пребърка отново джобовете им. :)))
Нека Истината е твоя спътница!

Добро и ценно пожелание!Нека и за теб да е така!Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712463
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30810
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031