Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2021 18:34 - Притча за рибарската лодка
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1532 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 06.07.2021 18:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Един човек бил помолен да боядиса една лодка. Той донесъл боята и четката си и започнал да боядисва лодката в ярко червено, както собственикът го помолил. Докато рисувал, той забелязал малка дупка в  лодката и тихо я оправил. Когато приключил с боядисването, получил заплатата си и си тръгнал.
На следващия ден собственикът на лодката дошъл при бояджията и му дал чек за сума, много по-голяма, отколкото получил предния ден за рисуване. Бояджията бил изненадан.
Той казал: “Но вие вече ми платихте за рисуването, сър!".
“Това не е за рисуването. Това е за оправянето на дупката в лодката."
“О, да! Но това беше само малка услуга. Не си струва да ми плащате толкова висока сума за нещо толкова незначително."
“Скъпи приятелю, ти не разбираш. Нека ти кажа какво се случи: Когато те помолих да боядисаш лодката, забравих да спомена тази дупка. Когато лодката изсъхна, децата ми взели лодката и отишли на риболов. Не знаели, че има дупка в корпуса. По това време не бях вкъщи. Когато се върнах и забелязах, че са взели лодката, се отчаях, защото си спомних, че има дупка в лодката. Представи си облекчението и радостта ми, когато ги видях да се връщат от риболова цели и невредими. После прегледах лодката и видях, че си оправил дупката! Сега виждаш ли какво направи? Спаси живота на децата ми! Нямам достатъчно пари, за да платя за твоето “малко” добро дело."

Никога не знаете кога има някой, който се нуждае от Вас или кога Бог ще ни донесе приятна изненада, за това, че помагаме на някого.  

Прочетено в Нета
image
 



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493380
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031