Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2015 15:08 - ПИТАНЕ ДО КМЕТА НА СОФИЯ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 826 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДО КМЕТА НА Г. СОФИЯ

 

 

                                                                 П   И   Т   А   Н   Е

От Николай Колев-Босия, София, ж.к. Борово, бл.231, ап. 39

Госпожо кмет,

Днес вървях по бул. Витоша към центъра. На пресечката с ул. Солунска, където платното на булеварда е заградено и е останал само тротоара. На Солунска  беше спряла кола на Общинска полиция с регистрационен номер СА 04-79 ХА. Колата беше спряла така, че запушваше тротоара. В колата нямаше никого. И наоколо не видях общински полицай. Заснех возилото и се обадих на тел. 112, за да премахнат колата с „паяк”.

След като се върнах у дома направих опит да установя кой е шофьор на тази кола, но така и не се добрах до човек, който знае кой може да ми даде отговор. Това означава, че субординацията в общината е на примитивно ниво.

Още повече ме изненада сайта на Общинска полиция. Според него кмет на София е…Бойко Борисов, а част от телефопите явно са променени или закрити.

Госпожо кмет,

Въведете си ред в администрацията и научете хората си да четат законите и да ги спазват. В противен случай нямате морално право да искате това от софиянци и гости на столицата.

Настоявам да узная от вас имената на шофьора и полицаите с него, ако е имало такива, както и номера на акта за глоба, наложена на нарушителя.

Надявам се, че писмото-отговор ще бъде подписано и изпратено от вас, а не от някой, до когото не съм правил запитване. Ако не ми отговорите вие, отсега нататък писмата ми до вас ще бъдат подписвани от кучето ми Чико. Така постъпих и с министъра-убиец на български граждани Ивайло Московски.

16.04.2015 г.

София                                                                                                          Н. Колев-Босия





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11787434
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930