Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2014 16:07 - ДА ПОСТРОИМ НОВ КАТЕДРАЛЕН ХРАМ НА БЪЛГАРИЯ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1106 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ЕДНА СТАРА МОЯ ИДЕЯ ВЪЗКРЪСНА В БЛОГА НА АНДРЕШКО

 

През 1989 г. на 4 септември за пореден път ме изгониха от затвора. Казвам изгониха и това е самата истина. Аз настоявах да бъда съден, осъден и превъзпитан, защото ако изляза непревъзпитан, вероятно пак ще извърша същите „неправилни” неща като писане на стихове срещу БКП, Тодор Живков и Кремъл, разказване на вицове и създаване на неправителствени организации. Тогава тежах 49 кг. след втората ми за годината гладна стачка в рамките на 6 месеца. Те ме вдигнаха и понесоха към изхода. Там ме поставиха на улицата заедно с багажеца ми и затвориха вратата.

Първата акция, която проведох беше да напиша няколко писма. Те бяха до тогавашния кмет Стефан Нинов. Първото беше, че искам да взема под аренда мавзолея на Георги Димитров и паметника на Ленин за „стопански цели”. Второто беше за премахване на паметника на Съветската армия, осветяване на земята под него, за да се построи катедрална църква  на БПЦ и да бъде кръстена на св. Иван Рилски или на Св. Св. Кирил и Методий. Третото писмо беше следствие на второто. Ако не искат да съборят паметника, да ми отпуснат два парцела отляво и отдясно на пеметника, за да построя там паметник на Византийската и на Османската армии, за да бъде историческия ни резил пълен.

Няколко пъти подновявах запитванията ми, но отговор и досега не съм получил от нито един от кметовете, които вече 25 години преместват едни общински пари в джобчета, буркани и банки.

Предлагам да се съберем и да създадем фондация за построяването на нов, чисто български катедрален храм. По-голям и по-красив от сегашния катедрален храм „Александър Невски”.

За целта трябва да открием сметки в българска банка за долари, евро, левове и рубли.  Рублите са за българите, които живеят в бившите съветски републики, а не за Путин и компания.

Какво ще донесе реализирането н една такава идея?

На първо място българинът ще възстанови честта и достойнството си както в личен, така и в обществен и международен план. Така ще покаже на всички, че той е загрижен за бъдещето на страната, ще създаде възможност на младите да се гордеят, че са българи и ще се консолидира нацията. А в един такъв момент като сегашния това е от изключителна важност.

Ще предложа на фондация „Достойни българи” да възприемат идеята и ако се съгласят нещата ще потръгнат бързо. Ако откажат, ще регистрираме фондация „Катедрална църква на България” и ще работим усилено в тази посока. Ще се направи конкурс за архитектурен проект и ще се проведат разговори за мястото на храма със столичната община. Разбира се, ще се поиска и подкрепа от БПЦ.

Аз не държа да бъда създателя на тази фондация. Всеки, който подкрепя идеята може да направи това. Не държа да бъда питан за съгласие, защото всичко което съм правил и писал е за всички.

Какво ще кажете?





Гласувай:
4



1. apostapostoloff - Ще кажа, че религията е най- добре
14.10.2014 17:30
организираното мошеничества в човешката история, а църквата е акционерно дружество за експлоатация на човешката глупост.

Ако сполучите, това ще означава две неща: вие или сте мошеник, или глупак. Миналата година бях в Барселона и там видях най- голямия паметник на глупостта- катедралата "Светото семейство".

Вече 400 години глуповати испанци финансират побъркани архитекти, които векове наред строят ли, строят... И краят не му се вижда. Което доказва, че човешката глупост наистина е безгранична.

Що се отнася до паметника, крайно време е да дойде един истински балканец, верен на завета, оставен ни от бай ти Ганя: "Две кила пироксилин му трябват." Така де, вместо непрекъснато да го вапсат, да вземат същите тези пичове да го взиривят и най- сетне да приключим веднъж завинаги с тази идиотщина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11789455
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930