Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 15:25 - ОТЛОЖИХА ЗА 1 ЮНИ ДЕЛОТО МИ СРЕЩУ ФИЛЧЕВ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1926 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Както бях обещал днес следобед ви информирам за делото ми срещу подсъдимия Никола Филчев Борисов. То, очаквано, беше отложено. Яви се само адвоката му и поиска отлагане на делото, заради нередовно призоваване на подсъдимия. Когато от СДВР му връчили призовката, в протокола не е отбелязано, че е получил и тъжбата. Бях го обявил за общонационално издирване и допускам, че от СДВР са му връчили единствено призовката. Това ще се разбере на следващото заседание. Един форумец от предходния постинг твърди, че на умряло куче съм извадил нож. Ще ми бъде много любопитно да квалифицира трите ми големи статии за лудостта и престъпленията на Филчев, които написах в периода 2 000-1 година и заради които Филчев ми спретна 5 /пет/ прокурорски дела. Не си спомням този форумец да ми е помогнал тогава. Но моята далечна цел е да докажа с какво се занимава Главния прокурор на републиката и НСС /сега ДАНС/. Те продължиха делото на прословутата ДС, която дълги години не ме оставяше на спокойствие и ми спретваше ту арести, ту присъди, ту интерниране, ту обиски, ту кютек. На практика повече от 30 години мен ме подслушват, проследяват, провокират и ме заливат с помия. Ще ми бъде много любопитно, ако утре някое „умряло куче” привика apostoapostoloff в един арест и му покаже една-две хватки какво ще напише в интернет като излезе. Нека не забравяме, че макар и да не е вече Главен прокурор той има още своите хора в прокуратурата, съда и службите. Всъщност, групата в разширен състава беше и си остава такава: Никола Филчев Филко Славов Алексей Петров-Трактора Георги Петканов, Огнян Герджиков Георги Първанов-Гоце Тази група има както финансов, така и административен капацитет да съсипе живота на много хора у нас. Нека форумецът си спомни как преди няколко месеца Филчев се появи по всички известни телевизии у нас буквално за два дни и никой не посмя да му зададе дори един добре подготвен неприятен въпрос. Така че не бива един от глутницата предварително да се смята за умрял.


Тагове:   Гоце,   НСС,   данс,   Никола Филчев,   съд,   ДС,


Гласувай:
7



1. gotzageraskov - На първи юни
27.04.2011 15:58
ще се установи, че по-невинен от Филчев няма. При друго (вероятно) дело ще се установи, че Гоце е по-невинен и от него.
цитирай
2. veseliak - А ние
28.04.2011 20:18
gotzageraskov написа:
ще се установи, че по-невинен от Филчев няма. При друго (вероятно) дело ще се установи, че Гоце е по-невинен и от него.

целокупно ще установим, че сме само миманс на големите интереси.
Босия, дай Боже да успееш. Ама с ВСС избран от тройната коалиция и главен прокурор, бивш съветник на Първанов... Господ да ти е на помощ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736314
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031