Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 10:15 - ПИСМО ДО ТОДОР БАТКОВ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 652 Коментари: 0 Гласове:
2



По повод воплите на Батков във вестник „Стандарт”.   Батков, В цял свят незаконнозабогатяващите са постоянно в периметъра на службите. В едни страни, за да бъдат вкарани в затвора,а в други-за да бъдат послушни. Това, че хората, които те подслушват са от твоя отбор не променя нещата. Такава ви е партията и табиетите и от край време. Едно време този номер се казваше „Издай другарче!” Не си нито първия, нито последния подслушван. Ще дам пример. Когато Георги Ламбов бе силен в МВР откри разработка „Цветния”. Тя беше насочена към подслушване и проследяване на бившия зам. шеф на VІ-то управление и негов колега Цвятко Цветков. След това „Цветния” стана по-силен и откри разработката „Дебелия” в която разработваше Ламбов. Това е стилът на твоята партия. Защо се сърдиш на това, че вълкът яде агнето? И ти не си тревопасен. На времето игрите в ЦК на БКП и Политбюро бяха същите. Всеки се стараеше да натопи другарчето си пред Григор Шопов и Тодор Живков. От това произлизаха облаги и власт. Тези хора, твоите хора, не са се променили и няма да се променят. От „специална” въшка динозавър не става, Батков, па ако ще и генетично да са много близки! Аз постоянно имам разработка от десетилетия. Намерих начин и се сдобих с документи за подслушването ми през 1996-7 г и през 2001-2002 г Това бяха ДОР „Болния”, ДОР „Бърлога” и ДОР „Комбинатор”. Тези документи пратих на главния прокурор Велчев. Той ми отговори, че не мога да получа достъп до тези документи поради строго секретния им характер. В първия случай бях подслушван като организатор на военен преврат, а във втория-като дилър на хероин. Както се вижда, съвсем идиотски мотиви на болни хора. Там попадат и „Цветния” и небезизвестния „Гном”Атанас Атанасов. Изпратих документите на Велчев, за да му кажа, че всъщност аз искам официално тези документи, за да дам службите на съд. Вместо това, обаче, се случи съвсем друго. Започна следствие за изясняване откъде съм получил тези документи. Все пак, аз не се отказах и дадох собствената си държава, управляване от идиоти в международния съд за правата на човека. Твоите съпартийци не ми оставиха друг изход. Не се сърди, Батков, на твоите хора. И те са като теб.
04.07.2009


Тагове:   БКП,   подслушване,   СРС,   служби,   батков,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11791026
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930