Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 20:49 - ОТКРИТО ПИТАНЕ ДО МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ И ДИРЕКТОРА НА КАТ-СОФИЯ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1893 Коментари: 2 Гласове:
3



ОТКРИТО ПИТАНЕ ДО МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ И ДИРЕКТОРА НА КАТ-СОФИЯ   На 10.07. карах колата си по бул. „Евлоги Георгиев”. Имах кратка среща за да взема един документ. Човекът с документа ме чакаше на ъгъл с „Граф Игнатиев. За да не задръствам движението свих по „Граф Игнатиев и веднага спрях. Взех документа и с ляв завой отново излязох на булеварда. След 50 м ме спряха двама полицай с мотоциклети. Никога не давам подкуп. Това при мен е принцип.  Написаха ми акт. Обясних им защо съм направил тази маневра и им казах, че няма знак, който да ми забрани това. Единият запали мотоциклета и влизайки в насрещното движение отиде на място да провери дали има знак, нарушавайки грубо правилника.. Подхвърлих на останалия какво нарушение направи колегата му. Направи се на ударен, даде ми акта и ми обърнаха гръб. Двамата юнаци се казват Стоян Велков и Станислав Атанасов. Поне така се чете на акта. Ако в КАТ преценят, че маневрата ми е нарушение ще си платя глобата като поп. Но повече ме интересува какви санкции ще бъдат наложени на този полицай, който заради 50 метра не отиде пеш по тротоара, а тръгна с мотоциклета в насрещното движение. Любопитен съм да разбера защо изобщо не се замисли, а запали мотора и тръгна.Ако това е начин на мислене на полицаите в България тежко ни. Ние всички ще стигнем до участта на Чората. Скоро четох за някакъв полицейски шеф, който се самоглобил. Това, естествено станало извън България. Моят въпрос е: Кога такова нещо ще се случи у нас?


Тагове:   глоба,   нарушение,   КАТ,   катаджия,


Гласувай:
3



1. анонимен - даката
31.01.2011 22:41
Отговора е -когато цъфнат налъмите!
цитирай
2. анонимен - Те, все пак са били малко нагли, явно ...
19.02.2011 18:54
Те,все пак са били малко нагли,явно са от скромните полицаи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11739850
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031