Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 20:47 - ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСИТЕ НА В. СТАРОЗАГОРСКИ НОВИНИ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1963 Коментари: 0 Гласове:
3



  От какво да ме е страх? Аз говоря истината такава, каквато я виждам и чувствам. Мен ме е страх да не би да се уплаша и да не я кажа, или да я кажа наполовина. Дал съм обет на децата си да търся истината, да се боря за нея и да я разпространявам. Нямам намерение да се променям на тези години. Нещо повече, препоръчвам на всички да се хванат за истината и да не се пускат от нея. Само така ще изплуваме като общество, а и като личности, което е още по-важно. Само таuа ще създадем общество, което ще гарантира пълноценен живот на нашите деца и внуци. Мълчанието препоръчвам на тези, които лъжат и на тези, които нямат какво да кажат.   Въпросът с моето „наркодилърство” е много интересен. Според документите на НСС това е подарък за петдесет годишния ми юбилей, тъй като разработката е започнала на 4 май 2001 г., когато навърших 50 години. Още тогава имах информация за създаването на ДОР „Комбинатор”, където трябваше да бъда натопен за наркодилър по заповед на бившият Главен прокурор заради статиите ми за неговите престъпления и лудостта му. Основната мишена беше прокурора Колев, с когото се познавахме много добре и работихме заедно по направление на престъпността. Колев отказа на Филчев налудничавите му идеи да убие прокурора Васил Миков. Отказа да му бъде маша. Схемата е проста и работи отлично. ОР-то привиква агента си и му нарежда да напише донос, в който да бъдат изброени определени лица, на които се приписват определени престъпления. Този донос се използва за изготвяне на предложение за подслушване и проследяване от службите. По този начин се контролира политическата дейност на определени хора и се събира информация за връзките и дейността им. Всичко това не е нищо ново. Със същата дейност по същия начин се занимаваше ДС преди преврата. И тъй като службите никога не са били реформирани, те продължаваха да изпълняват политически задачи. По същият начин бях подслушван и проследяван повече от 10 години преди преврата. И досега не са преставали да ме подслушват и проследяват и през последните 20 години. Подслушван съм повече от половината ми живот. Това е идиотщина в идиотска държава, управлявана от идиоти и до известна степен населена с такива, защото само идиот може да избере друг идиот и да се радва на идиотщините в държавата. Подслушват ме и сега. Наскоро срещнах мои познати от съдебната система и висшата администрация. И двамата ме помолиха да не им се обаждам по телефона, когато искам да се видим, защото след това ги привикват и им трият сол на главата. Намират, по-скоро създават си притикст, за да ме включат в подслушвателен режим и да бъдат формално недосегаеми. За пример ще ви дам годините 1995-6 г., когато по предложение на небезизвестния комунистически функционер и бивш гл. секретар на МВР Цвятко Цветков. Тогава съм подслушван чрез ДОР „Болния” и ДОР „Бърлога”. Тогава искането за подслушване и проследяване е уж по подозрение, че ще правя военен преврат . Но употребата на службите имаше много по-широк характер. Така по времето на Беров гл. секретар по това време Г. Ламбов подслушва чрез ДОР „Цветния” колегата си Цвятко Цветков заради интригантския му характер, а Цветков му го връща като прави разработката „Дебелия”, чрез която подслушва Ламбов. Общо взето съм поласкан от непрестанния интерес към мен. Един ден някой може да издаде многотомника „Пълни записи на разговорите по телефона на Николай Колев-Босия в 72 тома”. Звучи обещаващо. Другото, което е ясно, е че нищо не се е променило. Това са същите хора със същия манталитет и същите задачи. Конкретно за ДОР „Комбинатор” това става по искане на Филчев. Началникът на направление „В” в НСС по онова време подп. Начев привиква агента си Донка Митева „аг. Сестрата” и и диктува да натопи прок. Колев, моя милост и още двама души, че сме наркодилъри на хероин. Начев прави предложение до ген. Наско, тогавашен шеф на НСС. Той го подписва и получава линия за подслушване и проследяване. Този кален номер имаше за цел да бъде арестуван прок. Колев и отстранен от прокуратурата, за да не пречи на престъпната дейност на обкръжението на Филчев. В тази мешавица и аз бях „издигнат” в ранг наркодилър за Стара Загора. След изтичането на мандата на Филчев предприех опити за среща с новия Главен прокурор Борис Велчев. Една година той шикалкави и не намери време да направи среща с мен, а ме препращаше я при Кювлиев, я при друг. Тогава написах едно писмо до него, в което исках да ми бъде осигурен достъп до разработката, за да мога да съдя виновните лица. Отговорът се забави няколко месеца, макар че законоустановеният срок е един месец. В отговора се твърдеше, че информацията е секретна и не мога да получа достъп до нея.. Написах второ писмо, в което обяснявах, че аз документите ги имам, но пред съда те няма да бъдат уважени, понеже са придобити по нелегален начин. В отговор, вместо да се намеси и да повдигне обвинения в нарушаване на конституцията и НК в главата за правата на човека и гражданина от страна на службите, бе започнато разследване откъде и как съм се сдобил с документите. Наругах следователя и написах искова молба до европейския съд в Страсбург. Искът ми е приет и чакам решението на съда. То не може да бъде друго, освен поредното осъждане на България за нарушаване на правата на човека от службите и прокуратурата. На всичко отгоре законът не беше спазен и от самата служба, която или трябва да предложи на прокуратурата да повдигне обвинение срещу мен, или да унищожи документацията. Не беше сторено нито едно от двете. Така е и досега. Сегашното не особено умно изказване на Филчев в интервюто му ми дава прекрасна възможност да предприема две неща. Да съдя Филчев в гражданско дело и да изискам от Главния прокурор да предприеме съдебни действия към Филчев за издаване на секретна информация. Вероятно още следващата седмица ще предприема тези естествени два хода. Яне Янев не заслужава място в интервюто. Неговата политическа кариера приключи заедно с тази на Георги Седефчов Първанов и Надежда Михайлова. Заедно с една сюрия магистрати и журналисти. Заедно с един период на застой в българското развитие на държавността и народната психология. Магистрати като Борис Велчев, Лазар Груев, Георги Петканов, Христо Манчев, Трендафил Трайков, Камен Ситнилски, Бойко Найденов и още стотици подобни приключват участието си в съдебната система и няма да намерят място в бъдещето на страната. За дребните князчета по места няма и да говоря. От тук-нататък и политическата палитра ще се промени. Партиите на прехода окончателно ще изчезнат. В областта на културата, обществените науки и авторитети ще настъпи една бавна, но солидна промяна. Това правителство, колкото и несериозно и некомпетентно да беше, направи една неочаквана и за тях крачка и постави страната на нови основи. То няма никакви ресурси да продължи реформата, но следващите неминуемо ще намерят сили и воля да продължат промените, независимо от незрелостта на обществото. Втори „Октопод” няма да има. А и не е необходимо. Просто тази операция трябва да стане перманентна. Да накара службите и съдебната система да работят нормално и непрекъснато. За тази цел службите и съдебната система трябва да бъдат изцяло реформирани и оптимизирани. За една държавица като нашата 1900 прокурори са множко. Трябва да се съкратят най-малко 4-5 пъти. Трябва съдебната система и органите на реда и сигурността да потърсят по-чести и близки контакти с неправителствените организации, които имат не само авторитет, но и много информация. Докато не си създаде доверие нито съдебната система, нито МВР ще получават информация от гражданите. От друга страна неправителствените организации ще контролират тези институции и ще ги направят прозрачни.
17.02.2010



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11790105
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930