Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2011 14:55 - ОПАСНИТЕ НОВИНИ” ЩЯХА ДА БЪДАТ НАИСТИНА ОПАСНИ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 835 Коментари: 0 Гласове:
2



„    По времето, когато излезе сайтът „Опасните новини” бях на почивка в Златоград със семейството си. Там, където бях отседнал нямаше сигнал и можех да разговарям по телефона само когато сляза до града. И там се започна едно звънене, не ти е работа. Всички, които ми се обадиха ми казаха, че съм написал страшни работи. Обясних на всеки поотделно, че това не е писано от мен, но като стил е твърде близко до мен. Съществената разлика между мен и този, който ги е писал е, че аз винаги си поставям името отдолу. Това е, за да понеса отговорностите си, ако не съм прав. Нещо повече, когато има реално име под материалите, това вдъхва респект и доверие. Понеже сега прочетох думите на заместника на Огнян Стефанов държа да напиша мнението си за търканията между тях. Единият е направил грешка тогава, че е пуснал сайта анонимно, а вторият прави грешка сега, когато се разграничава от колегата си. Момчета, ако човек пише нещо, което иска да стигне до хората, то трябва да се прави с вяра и отговорност. Единствено тогава може да има добър резултат. А това, което направиха управляващите и ДАНС, беше една голяма свинщина. На всичко отгоре никой не разпита Алексей Петров и хората му, които не е възможно да не са видели и заснели случилото се с Огнян Стефанов пред ресторант „Кипарис. Всеки може да отиде на улица „Петко Каравелов и да види, че входа на охранителната фирма на Алексей Петров-Трактора и ресторант „Кипарис” ги дели само улицата. Всяка охранителна фирма си има зона за сигурност и ресторантът попада в първата линия на „Спартак секюрити”, т.е. следствието трябваше да започне именно от там. Но то не направи нищо. Нищо смислено не направиха и „организираните” колеги на Стефанов. Има ли всъщност журналистическа гилдия у нас и как смята да се осъществи като „четвърта власт”?
27.04. 2009



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11784102
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930