Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 20:24 - НАРКОДИЛЪР ЛИ Е КОЛЬО БОСИЯ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 2072 Коментари: 1 Гласове:
4



Винаги съм смятал, че е чиста суета човек да занимава публиката със себе си. Напоследък, обаче, срещу мен организирано се води оплювателска кампания. По повод изцепките на Никола Филчев и компанията на Маргарита Михнева, че съм наркодилър съм длъжен да обясня следното: Това не е първата мръсна кампания срещу мен. Още в края на седемдесетте в моя роден град плъзнаха дирижирани слухове, че съм алкохолик, изнасилвач, курвар и педофил. Че съм злостен антисъветчик, долен антикомунист и асоциален тип. Че имам мания за величие, пиша безсмислени и нискокачествени стихове и проза, а преводите ми са без никаква стойност. По-късно, когато си видях част от досието прочетох това в справките на ДС. Така се доказа кой е създателят на тези слухове и кой е поръчителят. Това се разбра от подписа на тогавашния първи секретар на БКП на Старозагорски окръг Минчо Йовчев от делото ми през 1986 г. В различни варианти тези долнопробни кампании се водиха до края на 1989 г. След преврата тактиката се смени. Започнаха да търсят криминални и противодържавни деяния от нов тип. С цел да бъда подслушван срещу мен започнаха оперативни разработки. Например, за разработките „Болния” и „Бърлога” през 1995-6 г. разбрах през 1997 г. Нещо повече, успях да ги придобия. В тях се твърди, че организирам военен преврат заедно с ген. Люцканов. През 2001 г. ми попаднаха документи за ДОР /дело за оперативна разработка/ „Комбинатор”, в която заедно с покойния прокурор Николай Колев съм нарочен за наркодилър и наркотрафикант. Разбира се, истинската цел беше да бъда подслушван, за да мога да бъда омаскарен, ако случайно направя някаква изцепка. Обаче подслушвачите и техните повелители нямаха късмет. Това е само видимата част. Вероятно има много нерегламентирани прослушвания и проследявания, тъй като от време навреме някое току-що пенсионирано ченге /най-често от женски пол/ ме намира и ми казва, че съм бил на подслушване и проследяван. Това нито ме тревожи, нито ме впечатлява. Просто гали суетата ми, че по този начин ме правят значим за властта на тази територийка, наречена България.Гали суетата ми и откритото ми проследяване в Русия през 1992 и 1998 г. Гъделичка егото ми факта, че от посолството на САЩ преди години се опитаха безуспешно да ме вербуват. Сега свирнята е, че съм Кольо Наркобосия. Няма надълго и нашироко да обяснявам дали съм или не наркоБос. На хората, които в интернет ме запитаха и проявиха интерес към мен благодаря. Понеже трябва да им отговоря ще им кажа следното: На 13 декември т.г. /понеделник/ от 16 часа в Софийски районен съд ще се състои първото дело, заведено от мен срещу бившия Главен прокурор Никола Филчев по повод негови изцепки по телевизията преди няколко месеца, че съм наркодилър. Той се укриваше, за да не получи призовката, но това не му помогна. Желаещите да получат компетентен отговор на този въпрос могат да получат удовлетворение. На горепосочената дата Що се отнася до Михнева и компания, ще дойде и тяхното време. Съвсем скоро, при това. Ще зарадват с парите си някоя детска градина. Само че парите няма да са по банков, а по съдебен път. Желая весело посрещане на Коледните празници на всички мои сънародници. Не унивайте и не се страхувайте. Бъдете смели, добри и отговорни. Точно обратното на това, което са родните властници.
12.12.2010



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - въпрос до Босия
30.09.2011 14:55
Кольо, не мога да ти открия ни телефона ни имейла ти Какво става с Ганди. Жив ли е, разбрах че са му отрязали крака и никой не отговаря на домашният му телефон Пита те доктора от Бургас. Ако това стигне до теб пиши ми на адрес- diksar@abv.bg
Много наши общи приятели от Бургас ме питат за него а аз не зная нищо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11742470
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031