Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 16:53 - МЕЧЪТ Е ФИНАНСОВИЯТ МИНИСТЪР НА ЦЕЗАР
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 933 Коментари: 1 Гласове:
0



Имаше един стар тоталитарен виц. Български, японски и американски среден ръководител си пият сакето на един семинар. Американецът казва:- Аз съм директор на целулозен комбинат. Произвеждаме по 1 000 тона хартия на ден. При мен работят 10 пчовека.-Японецът и той казал:-И аз съм директор на хартиен завод. И ние произвеждаме по хиляда товна хартия на ден. И при мен работят 10 човека.- Накрая думата взел инженер Ганев:-И аз съм директор на хартиен завод.-Тук се замислил, защото нещо цифрите му били доста различни. При него 350 човека произвеждали 30 тона хартия на ден, но за да не изложи България набързо излъгал:-И ние произвеждаме по хиляда тона на ден, но при мен работят 11 човека.- Пийнали още и легнали американецът и българинът веднага откъртили, но японеца не могъл да заспи цяла нощ. Едва дочакал да стане Ганев и му задал въпроса:- Моля те, кажи ми какво работи единадесетият човек?. Заглавието е изречение-надпис се е запазило в град Помпей, който заедно с град Херкулан е бил „консервиран” от Везувий на 24 август 79 г. сл. Хр. По традиция в древния Рим когато хванели някой да забогатява чрез измама, корупция и престъпления му давали възможност да се самоубие, за да запази богатството си, Това силно напомня на сегашното положение у нас с министър Дянков и комисията „Кушлев”. Единствената разлика е, че у нас не се самоубиват, за да запазят награбеното а ги убиват и че комисията „Кушлев” не си върши работата. Само си представете наредени на жълтите павета труповете на президенти, премиери, министри, депутати, кметове, съветници, директори на топлофикации и други -ации, епископи, мутри, ченгета, посредници, кукловоди, митничари, прекупвачи, магистрати, поп и поп-фолк курветини и прочие, а до тях главиците им наредени като при откриване на световно първенство по футбол. Трупът на Доган кротко лежи до трупа на Костов без да се ритат по кокалчетата и да се псуват на различни езици. Или главицата на Филчев сложена върху тиквиците на Трактора, Филко Славов и Христо Манчев. Чудна гледка! Ех, мечти, мечти!... Но да се върнем на територията, където продължават да живеят и присвояват, рекетират, вегетират и регенерират нашите херои. Прочетох статията на Христина Рафаилова „Героите на труда паднаха в прах” и във мен възникна силно полемично чувство. Тъй като в продължение на 3 десетилетия пиша на тази тема ми се ще да си кажа отново думата. Всъщност, цялата работа започна преди 40 години, когато прочетох в едно руско „специализирано” списание за САЩ и Канада. Списанието се издаваше от хората на академик Примаков и беше за служебно ползване. Както и да е , попадна ми и го прочетох. В него най-силно впечатление ми направи статия за семейна американска фирма занимаваща се с производството на фуражи. В нея работеха 8 /осем/ човека. По същото време в родния ми град Стара Загора построиха завод за фураж приблизително със същите параметри. Но в него работеха над триста работници. Тази статия ме преследваше дълго и още го прави. И досега не мога да разбера защо у нас пилеем трудовите си ресурси по един престъпно нехаен начин. Не мога да разбера кой прави схемите на трудовия процес и избира технологията, по която да се работи.Кой създава административните звена, субординацията между тях и координацията със свързаните държавни институции   01.12.2010



Гласувай:
0



1. mirachopi - оправи текста,не се чете изядени са последните думи на всеки ред
28.01.2011 16:57
опитах да го прочета предполагам,че грешката не е при мен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733929
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031