Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 13:05 - КОЛЕДНИТЕ ПРЕМИИ НЕ БИЛИ ОТ ДЪРЖАВНИЯ БЮДЖЕТ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 785 Коментари: 1 Гласове:
1



  По медиите разни полуидиоти-журналисти канят други полуидиоти-министри и председатели, който ни правят на пълни идиоти, като твърдят, че коледните премии не били от бюджета. След като министерствата и Народното събрание са бюджетни институции интересно откъде са се взели тези пари?! Да не би в Парламента да отглеждат в почивните дни моркови или марихуана и от спечелените пари да дават премии? Не. Те били от спестените пари. Ами спестените пари откъде са? От бюджета. Значи коледните премии не били от бюджета, защото са от бюджета!!! Битува мнението, че били от глоби. Но, доколкото знам, глобите трябва да влязат в друг бюджет, в републиканския. Дали са спестени или са били предвидени тези пари кой и как ще ми го докаже? На мен ми се струва, че бюджетът е бил доста надут, и не са имали време да ги изхарчат. Но ако се направи един одит на бюджета в Парламента нещата ще покажат нещо друго. Още по-добре ще бъде, ако проектобюджетът на НС по пера се пусне в медиите, че да видим как се планира харченето на нашите пари. Тъй като съм започнал с ведомството, чиито шеф е др. Зайков-Пирински, този политически келнер, ще продължа още малко с него. Пред журналисти др. Зайков ръмжи, че”…в обществото се формира чувство за всепозволеност и пълно пренебрежение към норми, които всеки трябва да спазва…пренебрежение към Конституцията…” По-смешни приказки от тези скоро не бях чувал. Др. Зайков, а какво представляват многократните гласувания на пленарните заседания,  с чужди карти” пред очите ти?  А СЕМ допълва комедията с изявлението, че : „Имаме позиция по въпроса , но не мога да кажа нищо преди събота, тогава ще дадем пресконференция”. Това са думи на друг председател-този на СЕМ. Уважаема Маргарита, как ще ме убедиш, че СЕМ има собствено мнение. Все едно да ми покажеш скелета на червея. В заключение ще препечатам едно мое стихотворинийце, написано през 1988 г. и посветено на бившия шеф на др. Зайков.   ПРИТЧА                                                                                 На Тодор   Чуй, братко, таз песен затъжена и не ми дири махната.  Остави си ми сламката ръжена! Извади си първо гредата!   Събуди се най-после от дрямката и не ми пипай правата!  Остави си ми, братко, сламката! Извади си първо гредата!   От теб нямам никаква нужда. Затова ми послушай словата. Остави сламката чужда! Извади си първо гредата!   Не ме гледай диво от рамката! Ти изсра, брате, лайната! Затова: Остави си ми сламката! Извади си първо гредата! Това е, Зайков!   Н. Колев-Босия                       13.12.2008



Гласувай:
1



1. анонимен - Димчо
28.01.2011 13:17
Да Николай,гледат ни и ни правят на простаци и идиоти! Що за ненормални същества е родила майка България се чудя. Много станаха да викат на бялото -черно. Хвала за постинга ти. Дерзай приятелю. За съжаление като теб са малко!!! Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11814303
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930