Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 09:58 - ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1040 Коментари: 0 Гласове:
1



      ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР, На моя жалба рег№ 19190/2007 г получих един смешен отговор и то месеци след нея. Изглежда вашите подчинени прокурори или ме смятат за идиот, или живеят още в далечната 1986 г. Като оставим настрана, че НСС, следствието и прокуратурата, особено в ръководната си част, са бивши служители или сътрудници на бившата ДС, по резултатите на тези институции определено може да се приеме, че та са неефективни, некадърни или просто свързани с престъпниците. Вашият подчинен прокурор, ръководител на сектор при „Военно-апелативен район” Тр. Трайков отговаря на въпроси, които аз в жалбата си не съм повдигал Но на въпросите, които съм задал-отговор няма. Може би старата практика, че като се отговори уклончиво на жалбоподателя, той се отчайва и прекратява търсенето на истината. При мен се наблюдава обратното. Аз се настървявам и прилагам цялата сила на закона, справедливостта и прозрачността. По една случайност аз разполагам с голяма част от ДОР „Комбинатор”, ДОР „Болния” и ДОР „Бърлога”. Поне в частта, що се отнася до мен имам всички документи.   ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,   Притежавам опит от десетилетия да се занимавам с прокуратурата, следствието и службите. Подслушван съм, проследявам съм, обвинявам съм ,съден съм по скалъпени обвинения, интерниран съм и съм се запознал с целия силов инструментариум на тези институции. Затова ви обръщам внимание да ограмотите вашите подчинени по отношение на правото и спазването на закона. ДОР „Болния” и ДОР” Бърлога” са от далечната 1995-6 г. Самият ваш подчинен Трайков твърди, че няма заведени преписки по тях, или ако е имало те са прекратени поради липса на състав на престъпление. Къде е класифицираната информация тогава? Същото се отнася и за ДОР „Комбинатор”. Всъщност, има информация, която не трябва да се знае от обществото и тя е свързана с начина, по който е разпоредено да започнат разработките. Той определено е криминален и нарушава Конституцията и законите. Като пример ще дам разработката „Комбинатор”, която е разпоредена от вашия предшественик Никола Филчев. Мотивите му са лични и е много странно и тъжно, че НСС започва да обслужва личните му интереси. Още по странното е, че начинът е криминален и недопустим. Привиква се един от агентите, обяснява му се какво да каже и въз основа на казаното се искат проследяване и подслушване на човек или група хора. Това определено е грубо погазване на правата на личността и е наказуемо от закона. А най-странното е, че за времето след 10.11.1989 г не е заловен нито един чужд шпионин. Това поставя сигурността на страната в изключително тежко положение. Ако няма вече шпиони, нека я закрият тази служба. Но шпиони има и то повече от всякога. Щом не могат да ги хващат, трябва да бъдат изхвърлени. Ваш дълг е да потърсите отговорност за неизпълнението на задълженията на службите и за престъпното им нехайство относно националната сигурност на Р България. Ваш дълг е и да разплетете игрите с изпълнението на лични поръчки от службите и подчинените ви прокурори.   ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,   В жалбата си ясно и точно съм написал, че съм оклеветен и набеден от агент на НСС по поръчка на бившия главен прокурор Филчев и ръководството на НСС. Не може да има нищо секретно в една клевета и набедяване. Ако прикривате това, то влизате в играта на страната на престъпниците. Това ли е службата ви? Във връзка с това ви декларирам, че ако в30 дневен срок не получа достъп до тези материали, ще бъда принуден да предприема ответни мерки според убежденията си и европейската харта за правата на човека. Аз съм един от най-старите правозащитници в страната и съм член на Международната федерация за правата на човека със седалище Париж. Представял съм НПО в Съвета на Европа и ОССЕ. Разполагам и с медийно пространство в страната, така, че греши този, който смята, че ще ме уплаши или умори.   01.02.2008 г. София                                                                    Н. Колев-Босия



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11741869
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031