Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2011 10:55 - КОЕ КОЛКО СТРУВА
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 953 Коментари: 1 Гласове:
2



         Когато един човек не знае какво иска,вероятността да го получи е равна на нула.Когато една институция няма стратегия тя винаги ще стига до Княжево и там ще катастрофира.Защото миналата седмица не катастрофира камион и уби трима души и нанесе сума ти материални щети.Миналата седмица катастрофира Министерството на транспорта.Не общината,нито КАТ.Тяхната работа е да кърпят дупки и да санкционират нарушителите.Не че го правят,но това е друга работа.Даже ако трябва да се подходи професионално,катастрофира българската политика и то за пореден път.На някого може да му се сторят силни тези думи,но да видим дали е така.       Става беля,правят се изводи,заливат се медиите с обещания и експертни оценки.Опо зицията пищи,депутати и министри си прехвърлят по не особено почтен начин горещия картоф и в един момент решението е взето.Пенкилерът е открит!Трябва да се построи магистрала От-До.И Кремиковци да мине на ЖП превоз.Но никой не пита,например ,Кремиковци с колко ще му се оскъпи превоза от товарене,разтоварване и увеличаване на времето за превоз.Не защитавам Кремиковци,опазил ме Господ.Просто в случая на тях се падна да оберат колая,че Българските правителства и администрация нямат стратегия за развитието на нищо,включително и в транспорта.      Преди 12 години дадох предложение да са направи такава стратегия и да се обърне внимание на превозите тип “РО-ЛА”.За незнаещите ще обясня накратко:Това е комбиниран превоз на товарни автомобили чрез специални жп платформи.Та на България са и необходими два такива терминала и незабавно трафикът на тежкотоварни камиони ще намалее значително-Горна Оряховица и Септември.Самият терминал не е кой знае колко скъпо и сложно съоръжение.Просто един подход на камионите до платформата.Самият камион за две минути е качен и застопорен.Прави се композицията ,минава митничаря и тя тръгва за белия свят.Няма ГКПП-та,няма спиране. И клечане по митници,гранични полиции,ветеринарно-санитарен контрол.Всичко това вече е направено на терминала.Отчита си всеки час по 60-80 км и за едно денонощие стига където трябва в страните от ЕС.Там слиза от платформите и всеки на собствен ход стига в рамките на една смяна до крайния пункт.Бързо,евтино, безопасно и   чисто.       Железопътният транспорт е така направен,че ремонтът на един км жп трасе е много по евтин и бърз от ремонта на автострадата.Не изисква и кой знае каква инфраструк тура.Лесно се поддържа и екологично е къде-къде по чист от автомобилите.Има голяма пропусквателна способност и увеличава средната скорост по автострадите поемаики по-бавните возила.Изобщо предимствата са много,но някой трябва да има очи да ги види.При това и автострадите ще станат по-издръжливи,защото ще се натоварят с леки автомобили,но ще се облекчат откъм тежки камиони.      И така,вместо да правят плонжове и да спасяват тактически проблеми не е ли по добре Министерството на транспорта да покани превозвачите,спедиторите и всички заинтересовани лица и да седнат на масата за създаване на стратегия.Убеден съм,че пари за това ще се намерят. 15 ноември 2004 г                                                                     Николай Колев-Босия



Гласувай:
2



1. masterpiece08 - :)
26.01.2011 11:01
Ако случайно не бях Ви видяла, нямаше да знам, че имате блог тук!
Поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11812296
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930