Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2022 10:39 - Ракетите идат муахаха
Автор: vacsine Категория: Бизнес   
Прочетен: 3271 Коментари: 34 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Полуидиотът рогозин ни заплаши с ядрени ракети, ако изобщо някоя излети. 
Да напомня на тукашните путински гъзолизци - и вас заплашва.


Тагове:   малоумник,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Не бива да подценяваме човека, не е учтиво.
06.06.2022 11:39
Защо полуидиот? Той е цялостен, завършен, съвършен сферичен идиот.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Няма как да излети нито една ракета. Киевските ПВО та ще я ударят на старта
06.06.2022 11:44
, а Байдън може да не помни внуците си, но един урок е научил:
-САЩ и НАТО в тази война не участват, макар, че наемници от Запада в плен , или в черни чували бол.
За "Сармат" или "Сатана "2 според забадната номенклатура, Байдън също е запомнил
казаното му от военните:
-Ракета , като ракета, само дето е почти невъзможност да се спре
Всичко което прави САЩ и сателитите и е, от лошите решения да изберат най-лошото, защото и Кисинджър го каза, а преди това и Бисмарк.
"Най -доброто , което можеш да направиш с руснаците е да сключиш договор"
В момента за първото петмесечие на годината Русия е инкасирала около 100млрд чист приход, срещу малко повече от една трета миналото петмесечие от горивата.
Очаква се тенденцията да продължи. Очакват се и небивали приходи от храни-зърно, соя, сънчоглед, месо и т н-това без украинскиото зърно, което в една голяма част е в складовете на освободените територии. Това е според Гардиън и за храни и горива
Отделно идват редки метали, радиоактивни суровини , или готови касети, метални профили и изделия-скрап от западно въоръжение колко щеш. Втори кораб товарят в Мариопул за износ.
Очаква се иоръжейният износ да удари върхове, след безспомощността на западната техника по фронтовете.
Колкото до нас-не сме им тема. Не ни считат за живи-и с право. Този път е добре.
Част от властниците ни сами " на грубость нарываются"
цитирай
3. raders - Ти подценяваш путинските гъзол...
06.06.2022 11:48
Ти подценяваш путинските гъзолизци. Те са безсмъртни
цитирай
4. raders - употребявайки израза "ос...
06.06.2022 11:52
Абе, Венци, употребявайки израза "освободени територии" ти сигурен ли си, че местните жители са искали да бъдат "освобождавани" от тези "освободители"? Не ти ли се струва, че терминологията ти е малко объркана?
цитирай
5. dobrodan - Освободени са бе, от всичко ценно, което имат,
06.06.2022 12:07
той си го е написал Венци.
Държава, възникнала чрез кражба; основана на лъжи и прегазени обещания; пренебрегнала собственото си население стотици пъти; потомци на разбойници и убийци: гонят те за престъпление, но се покръстваш, приемаш славянско име и нямаш проблем, вече си руснак; вечно освобождаваща народи и страни, живяли по-добре от населението й; винаги викаща чужди специалиости, като стане дума да се построи нещо; ХИГИЕНА И МОРАЛ НЕ СА СЛАВЯНСКИ ДУМИ.
цитирай
6. vacsine - Защо полуидиот? Той е цялостен, ...
06.06.2022 12:21
dobrodan написа:
Защо полуидиот? Той е цялостен, завършен, съвършен сферичен идиот.

Не е така. Пълният идот е нещо завършено. Този даже и това не е могъл.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Не , не подценявам
06.06.2022 12:22
Живял съм в Русия, бил съм не един път в Украйна , за разлика от повечето тук наежени "атлантици" Учил съм история на Русия/съотв СССР/ и то в Брежневско време. Тоест в период в който Украйна бе носена на ръце в СССР, а и няма каво да се лъжем и от СИВ./ СССР бе управляван последователно от трима украинци -Хрушчов, Брежнев , Черненко, а горбачов е наполовина украинец-майка. Впрочем за незнаещите в Русия днес украинците с гражданство гонят 10 млн, а и плюс 4-5млн тастарбайтери/ Да си украинец беше привилегия в тези времена. Впрочем и в момента проф Матвиенко е спикер на горната камара, а тя е хохлушка от едно украинско село и имах честта да ми е съсед по общежитие. Тоест коренно е различно отношението на руските власти към украинците и това на киевските към руснаците. Видя се и по отношение на пленниците и най-вече живите щитове в градовете-това се прави от вражески армии. Според всички конвенции , да изградиш огнева точка или укрепление във функциониращо селище е военно престъпление. Украинските войски изграждат фронтови линии в градове-вероятно , защото ги смятат за вражески.
И последно-Руснаците направиха публично достояние и доклада на Азовския щаб в Мариопул, където четем, че според щабните офицери НАД 2/3 ти от населението на града е колаборационно настроено към руснаците и всячески ще съдействат , ако им се даде такава възможност-не им се даде, държаха ги в града, избиваха ги и се гавреха с тях. Сега пищят че донбасци искат да ги съдят по НПК на донецката и луганската република-там няма мораториум върху смъртното наказание. Няма как да наречеш окупирана територия Донбас, където хората 8 години воюваха в неравна борба с ВСУ и нацистките формирования

raders написа:
употребявайки израза "освободени територии" ти сигурен ли си, че местните жители са искали да бъдат "освобождавани" от тези "освободители"? Не ти ли се струва, че терминологията ти е малко объркана?

цитирай
8. vacsine - Венци, Венци, нали се сещаш, че като ...
06.06.2022 12:25
Венци, Венци, нали се сещаш, че като отвори шахтата и ония от нато вече знаят, ама не знаят, че само за нас тая ракета, та ще се отприщи адът. Но ти не се тревожи путята каза, че ще идете в рая.
цитирай
9. librarian - 7. vencivaleri1951
06.06.2022 12:25
Вие не подценявате! Вие просто сте АБСОЛЮТЕН ГЛУПАК!

Не знам колко пъти сте бил в Украина, според мен не повече от 1 и то преди повече от ПОЛОВИН ВЕК, но майка ми е украинка и аз за последните 10 години съм била в Украина не по-малко от 7 пъти!

Колкото до въпроса на raders
raders написа:
Абе, Венци, употребявайки израза "освободени територии" ти сигурен ли си, че местните жители са искали да бъдат "освобождавани" от тези "освободители"? Не ти ли се струва, че терминологията ти е малко объркана?

то аз ще отговоря на АБСОЛЮТНИЯ ТРОЛ vv1951 така, че само ПЪЛЕН НЕЩАСТНИК като него би тръгнал да оспорва КОРЕКТНОТО МИ ГОВОРЕНЕ, към което самият той ме прикани преди време:

Разстоянието от Харков до руската граница е 35 километра!
Разстоянието от Харков до Лвов е 1035 километра!
Да питаме ли АБСОЛЮТНИЯ МИЗЕРНИК vv1951 защо нито един украинец от Харков не пое на "дъъъългото" 35 километрово пътешествие при евакуацията на града, а пое на "краткото" 1035 километрово такова?
Сигурно, защото копнее да бъде денацифицирано, м, ГЛУПАКО vv1951??
цитирай
10. vacsine - Ти подценяваш путинските гъзол...
06.06.2022 12:27
raders написа:
Ти подценяваш путинските гъзолизци. Те са безсмъртни

Така е. Още един безсмъртен генерал и един касапин заминаха.
цитирай
11. vacsine - Вие не подценявате! Вие просто сте ...
06.06.2022 12:30
Здрасти г-жа Либриян:))
Не исках аз да му го казвам ;))
Вие не подценявате! Вие просто сте АБСОЛЮТЕН ГЛУПАК!

Не знам колко пъти сте бил в Украина, според мен не повече от 1 и то преди повече от ПОЛОВИН ВЕК, но майка ми е украинка и аз за последните 10 години съм била в Украина не по-малко от 7 пъти!

Колкото до въпроса на raders
raders написа:
Абе, Венци, употребявайки израза "освободени територии" ти сигурен ли си, че местните жители са искали да бъдат "освобождавани" от тези "освободители"? Не ти ли се струва, че терминологията ти е малко объркана?

то аз ще отговоря на АБСОЛЮТНИЯ ТРОЛ vv1951 така, че само ПЪЛЕН НЕЩАСТНИК като него би тръгнал да оспорва КОРЕКТНОТО МИ ГОВОРЕНЕ, към което самият той ме прикани преди време:

Разстоянието от Харков до руската граница е 35 километра!
Разстоянието от Харков до Лвов е 1035 километра!
Да питаме ли АБСОЛЮТНИЯ МИЗЕРНИК vv1951 защо нито един украинец от Харков не пое на "дъъъългото" 35 километрово пътешествие при евакуацията на града, а пое на "краткото" 1035 километрово такова?
Сигурно, защото копнее да бъде денацифицирано, м, ГЛУПАКО vv1951??
цитирай
12. vencivaleri1951 - Да говориш истината без "лубриканти" не винаги е деликатно, но достига по бързо до адресата
06.06.2022 12:49
Той говори като син и внук на генерали-в руската дядото, в Съветската таткото
Има две или три завършени вузовски специалности-доктор на наукит е. Доброволец/раняван/ е в Приднестровието. Като депутат е опозиция, ранен е и при Елциновия обстрел на "Белия дом"-Думата. Стоял е опозиция и срещу Путин и също не си е подбирал изразите.
Колкото до случая:
Да провалиш бизсмислено среща на високо ниво на съседна и дружелюбна страна , от една страна и на друга , от която напълно си зависим, и към която голяма част от народа ти питае близост е късогледство и слугинаж.
В кое не е прав Рогозин? Когато не си говорят дипломатите и държавните лидери, говорят военните. Кирил Петков ,доскорошен дистрибутор на хранителни добавки и тотална грешка на Радев, осуетява среща на един безспорно вещ и авторитетен и от световна класа дипломат. Хайде да проследим къде му бяха срещите на Лавров в последните две седмици-Индия с премиер и външен министър, с държавните лидери на страните членки на Опек, Турция-с външния министър и Ердоган." Бориславова "обаче е по католик от папата и го спира Ще видим реакцията на Вучич-може да не е никак добре за нас, ако действа емоционално Има да висят тирове за и от България за митнически проверки с дни Имаш ли представа , какво се случва с една страна , която дори да се изхрани зависи от внос.

vacsine написа:
dobrodan написа:
Защо полуидиот? Той е цялостен, завършен, съвършен сферичен идиот.

Не е така. Пълният идот е нещо завършено. Този даже и това не е могъл.

цитирай
13. librarian - Отново към ГЛУПАКА, който дори за икономист се има:
06.06.2022 12:53
vencivaleri1951 написа:
.....
В кое не е прав Рогозин? Когато не си говорят дипломатите и държавните лидери, говорят военните. Кирил Петков ,доскорошен дистрибутор на хранителни добавки и тотална грешка на Радев, осуетява среща на един безспорно вещ и авторитетен и от световна класа дипломат. Хайде да проследим къде му бяха срещите на Лавров в последните две седмици-Индия с премиер и външен министър, с държавните лидери на страните членки на Опек, Турция-с външния министър и Ердоган." Бориславова "обаче е по католик от папата и го спира.....

ФАКТИТЕ ОТ ПРЕДИ 4 ДНИ:
Освен решението за ембарго от страна на ЕС върху руSSкия петрол, "Loyd's of London", които застраховат 95% от танкерите в света, прекратява застраховането на руSSките.
А страните от ОПЕК+, които били отрязали САЩ в искането им за увеличаване добива на петрол, да вземат да го увеличат с по 433 000 барела на денонощие, с което общото производство на алианса нараства с 40,206 млн. барела на денонощие.

Та когато се говори по такива въпроси, има "философи", които им дай общи приказки и "библиотекарки" :-):-) които поназнайват цифрите и какво говорят те реално, а не нечии мечти. :-)

ПП: И да припомням ли, че ОПЕК сериозно мислят за изключване на руSSия от алианса, та Лавров ходи на крака ДА ИМ СЕ МОЛИ??!!

И да казвам ли, че инфлацията в руSSия по отношение на собствените стоки ОТ ПЪРВА НЕОБХОДИМОСТ в момента спрямо тази преди 24 февруари е 15% (за повечето артикули ВНОС Е НАД 80%) и да края на годината МОЯТА ЛИЧНА ПРОГНОЗА Е ДА ДОСТИГНЕ НАД 35%.
А заплатите са в застой и над 490 000 руSSнаци са без работа само поради санкциите!
Други близо 2 МИЛИОНА (1 700 000, ако трябва да сме точни) вече емигрираха от рая на Земята руSSия и то предимно високообразовани специалисти (220 000 са само айтитата) и интелигенция!
цитирай
14. vencivaleri1951 - О появихте се-няма нищо, освободих Ви от завета , или пък Путин може би е капитулирал?
06.06.2022 13:04
Майка Ви е украинка? Тоест знаете диалекта? Надявам се , че не сте роследвали примера на гуруто си , да заключвате хладилника от нея.
След като сте наясно с мовата, бих се пробвал да си я припомня , но се страхувам , че пак тыже меня пигманула

ПП И малко за деликатния Ви изказ
Първо "умнице" Русия никога не е била в ОПЕК, канена е , но поради една или друга причина тя отказа да членува-вероятно защото имаше различини позиции за Иран, Йемен, Ирак и т н. На страните от ОПЕК принадлежи символичното ОПЕК+/плюсът е Русия/ Не на Путин , а ня Байдъп не вдигаха телефона саудитите, и хладно в Дубай говорих а с него. По тв се видя как бе посрещнат Лавров. И не е ли показателно, че Байдън тръгна на преговори с Венецуела и Иран за доставки-хайде Венецуела тежък петрол, но Иран е с лек петрол Мислете, не оставяйте полукълбата си в ежедневието на обиди и каруцарски изрази
След Донбас/Крематорск и Лисичанск/ ще говорим и за Харков. Не съм следял бежанците, но четох за изхвърлени универститетски преподаватели за проруски настроения.
А някак си нелогично е да се говори за коридори за зърно и др продоволствия с дестинация ЕС, а да се отказва коридор за самолета на външен министър от който искаш коридор за храна Като нищо ще затвори западния "хладилник"-Изтокът и Африка са необятни пазари за храна

librarian написа:
Вие не подценявате! Вие просто сте АБСОЛЮТЕН ГЛУПАК!

Не знам колко пъти сте бил в Украина, според мен не повече от 1 и то преди повече от ПОЛОВИН ВЕК, но майка ми е украинка и аз за последните 10 години съм била в Украина не по-малко от 7 пъти!

Колкото до въпроса на raders
raders написа:
Абе, Венци, употребявайки израза "освободени територии" ти сигурен ли си, че местните жители са искали да бъдат "освобождавани" от тези "освободители"? Не ти ли се струва, че терминологията ти е малко объркана?

то аз ще отговоря на АБСОЛЮТНИЯ ТРОЛ vv1951 така, че само ПЪЛЕН НЕЩАСТНИК като него би тръгнал да оспорва КОРЕКТНОТО МИ ГОВОРЕНЕ, към което самият той ме прикани преди време:

Разстоянието от Харков до руската граница е 35 километра!
Разстоянието от Харков до Лвов е 1035 километра!
Да питаме ли АБСОЛЮТНИЯ МИЗЕРНИК vv1951 защо нито един украинец от Харков не пое на "дъъъългото" 35 километрово пътешествие при евакуацията на града, а пое на "краткото" 1035 километрово такова?
Сигурно, защото копнее да бъде денацифицирано, м, ГЛУПАКО vv1951??

цитирай
15. librarian - 14. vencivaleri1951
06.06.2022 13:10
vencivaleri1951 написа:
О появихте се-няма нищо, освободих Ви от завета , или пък Путин може би е капитулирал?
Вие не можете от нищо да ме освобождавате!
ЕДИН РОБ НИКОГА НЕ ОСВОБОЖДАВА ЕДИН СВОБОДЕН ЧОВЕК!
Същото Ви се показва и в СЛАВНА Украина!
По-долу ще Ви дам реплика и за путиновата капитулация, която си е факт на база неоспоримостта на изнесените по-горе от мен цифри!

vencivaleri1951 написа:
Майка Ви е украинка? Тоест знаете диалекта? Надявам се , че не сте роследвали примера на гуруто си , да заключвате хладилника от нея.
След като сте наясно с мовата, бих се пробвал да си я припомня , но се страхувам , че пак тыже меня пигманула
Това, че майка ми е украинка е повече от доказуемо, не е като да приравнявате управител на фирма и неин собственик!
Както и има Интернет следи за лично мои изяви в Украина, както казах през последните 10 години!
Това първо!
Второ: Като продължение на появяването ми и продължаващата Ви фрустрация спрямо СТАР: Ами аз не съм изчезвала, че да се появявам! Тоест, продължавала съм да говоря на ГЛУПАЦИ КАТО ВАС чрез някои съблогери!
Но мога и по друг начин да Ви го кажа: Ами след като Вашият гуру тетевенчо може след голямото си пръцкане към МОЕТО ГУРУ и getmans1 да каже, че не се е явил на определената от него среща, а бил ги натролил, то защо аз да не кажа, че също съм Ви натролила?
Мммм, НЕЩАСТИЦИ??!!
цитирай
16. vencivaleri1951 - Аз съм последният, който би оспорил смесена кръв
06.06.2022 14:37
Баба српкиня зет холандски гражданин, но дете на италианка и швед, снаха украинка и с украинскито знаме на профила си, съпруга с малко , но има гръцки примес-какви са ми внуците. И като Украинка , вероятно знаете историята на тази страна.
Кога за първи път в историята си е получила държавност. Кога е получил гражданственост/дори и в ОН/ООН/ украинския език и кой е вносителят. Какви територии и кога е получила Украйна през 1921 г за да се получи смислена държава-щото с територията която разполага Малорусия е територия на огромен чифлик, но не държава. И посочете ми един град в Украйна построен не от прусаци, поляци, литовци и разбира се най-вече руснаци. Говорим за град над 100хиляди души, а не хуторите които направиха градове.
И майка Ви знае много добре, че Украйна бе прилигированата страна в СССР, която не познаваше дифицита на останалите съюзни републики, която имаше може би най-мощния военен окръг-Киевския
и бе с най-мощното преразпределение в обществените фондове. Това бе републиката дала трима поредни генерални секретари и на практика управлявала СССР след войната -почти до разпада му. Изведнъж дръгнаха да се декомунизират, бутнаха паметниците на създателя си и Путин не прави нищо друго освен да им помогне в декомунизацията на киевските власти-тоест отнема им методично, това което болшевиките им натрапиха-Нова Русия
librarian написа:
vencivaleri1951 написа:
О появихте се-няма нищо, освободих Ви от завета , или пък Путин може би е капитулирал?
Вие не можете от нищо да ме освобождавате!
ЕДИН РОБ НИКОГА НЕ ОСВОБОЖДАВА ЕДИН СВОБОДЕН ЧОВЕК!
Същото Ви се показва и в СЛАВНА Украина!
По-долу ще Ви дам реплика и за путиновата капитулация, която си е факт на база неоспоримостта на изнесените по-горе от мен цифри!

vencivaleri1951 написа:
Майка Ви е украинка? Тоест знаете диалекта? Надявам се , че не сте роследвали примера на гуруто си , да заключвате хладилника от нея.
След като сте наясно с мовата, бих се пробвал да си я припомня , но се страхувам , че пак тыже меня пигманула
Това, че майка ми е украинка е повече от доказуемо, не е като да приравнявате управител на фирма и неин собственик!
Както и има Интернет следи за лично мои изяви в Украина, както казах през последните 10 години!
Това първо!
Второ: Като продължение на появяването му 7 продължаващата Ви фрустрация спрямо СТАР: Ами аз не съм изчезвала, че да се появявам! Тоест, продължавала съм да говоря на ГЛУПАЦИ КАТО ВАС чрез някои съблогери!
Но мога и по друг начин да Ви го кажа: Ами след като Вашият гуру тетевенчо може след голямото си пръцкане към МОЕТО ГУРУ и getmans1 да каже, че не се е явил на определената от него среща, а бил ги натролил, то защо аз да не кажа, че също съм Ви натролила?
Мммм, НЕЩАСТИЦИ??!!

цитирай
17. vacsine - 17. zlika - Другарке библютек...
06.06.2022 16:04
zlika написа:
librarian написа:

17. zlika - Другарке библютекарко, Вие сте АБСОЛЮТЕН ГЛУПАК! ми е украинка

Това обяснява всичко. Благодаря за разяснението.

Другарке злика, мисля че няколко пъти ви казах да не се поддавате на греха. Ще ви удостоя с честта да сте втората трита тук след юла нечиситивата.
цитирай
18. librarian - 16. vencivaleri1951
06.06.2022 16:57
НАГЛИ ТРОЛЕ, докога ще извъртате нещата? Тук не става на въпрос дали Вие ще тръгнете да оспорвате "смесена кръв", та чак на родата си деветото коляно да ни поднасяте, където няма никаква връзка с въпросите в случая!
Тук става въпрос за ЛЪЖИТЕ ВИ, с които не сте спирал, че да продължавате!
Става въпрос за това, че дори настоящите Ви лъжи откога Украина е държава да са истина, а те НЕ СА и Украина е държава мноооооого преди руSSията Ви, остава въпросът ми, защо след като Харков (например) е на 35 км. от руSSката граница АБСОЛЮТНО НИКОЙ УКРАИНЕЦ НЕ ТРЪГНА НАТАМ, А 90% ТРЪГНАХА КЪМ ЛВОВ, КОЙТО Е НА 1035 КМ.??
Та спрете с локуместите си ЛЪЖИ, МИЗЕРНИКО! И си знайте, че руSSия ВЕЧЕ ИЗГУБИ ВОЙНАТА!
Сега е въпросът в СССР 2.0 ли ще се превърне, но зад много по-сериозна желязна завеса и без десетките соц-сателитни държави или ще влезне в директен сблъсък с НАТО и ако не прибягне до атомно оръжие, че да погуби живота на планетата въобще, НАТО ще я денацифицира тотал за по-малко от 2 месеца!

ПП: 100 дни! 100 дни са вече Вашите 3!
Ще станат 130 и ходът ще се обърне, помнете ми думата!
цитирай
19. librarian - И всъщност още нещо:
06.06.2022 17:18
Аз лично НЕ ОДОБРЯВАМ решението на НАТО да не предоставя на Украина далекобойно въоръжение! Говоря за ракети и обсег, достигащ не само територията на руSSия, а и моSSква дори!
Защото е много лесно "великата" руSSка армия, тоест шайка некадърни мародери, да обстрелват украинските градове от стотици километри и при все недосегаемостта на атакуващите, тези градове-ГЕРОИ да не падат с месеци, изравнени със земята!
И тук отново Западът показва опитите си за минимизиране на конфликта! Защото, ако въоръжи Украина с високоточни ракети с обхват да речем 600 км. пък да ги видим колко още по-смешни и жалки са орките руSSки!
Нека ВЕЛИКИТЕ :-):-) Съединени американски щати предоставят на Украина бойни дронове с далечина на полета до моSSква и възможност да висят над нея с десетки часове, пък да ги видим пропагандните руSSки медии когато бомбите падат и разрушават техните сгради! Когато населението на големите руSSки градове заживее и без война на територията им в страх и ужас.

НО ДОРИ И ТОГАВА НАТО НЕ БИ ВОЮВАЛ С руSSия, А САМО С ТЯХНА СЪВРЕМЕННА ТЕХНИКА НЕОБУЧЕНИ И БЕЗ ОПИТ С НЕЯ УКРАИНЦИ БИХА РАЗКАЗВАЛИ ИГРАТА НА НЕКАДЪРНИТЕ руSSки ОРКИ-МАРОДЕРИ!
цитирай
20. vencivaleri1951 - Уважаема, пишете ми ...Чета Ви и повдигам самочувствието си о т глупостите във всяко едно изречение Ваше
06.06.2022 19:51
Харков се "евакуирал " в Лвов!? А и Киев още може би?
Харковчани Путин ги спря през 2014 г да тръгнат по пътя на донбасци-нямаше оръжието, нямаше финансите , надяваше се на коректността на французи и германаци , да натиснат Украйна да спази Минските договорености. От вчера/тогава забелязах/ нямам руска телевизия, но в предаванията преди това от Харковска област се виждаше добрата комуникация между солдатите и гражданското население. И ти и аз ще видим солдатите в Харков-аз надявам се и по тв. Ако намеря време тази седмица ще отида до Димитровград за да се абонирам за сръбска тв и да помоля техник да дойде с мен и ми настрои приемник и антена. Ако не успея ще го направя след първото море. За Харков с тв ще успея:)
Пак със собственост и менижмънт се буташ, там където никога не си била. Обясних ти подробно, защо практически никой не би поверил дружество с неограничена отговорност на другиму-азнапример и на деца не прехвърлям-виж ООДто е тяхно отдавна.
И без да осъзнаваш неволно ми правиш четки. Да , често срещано явление е в световноизвестни компании менижментът да не е в ръцете на собствениците-остаряли, децата не се интересуват , или негодни за бизнес, собствениците искат да си поживеят .... Тогава си избират управители, президенти, изпълнителни директори-в зависимост от структурата. Избират кадърни , можещи и хора заслужаващи доверие. Тоест ти ми казваш-не си собственик, а наемен управител и на двете дружества.
Всъщност ми правиш комплимент. Всеки може да регистрира д-во,но не всеки ще го поканят да управлява дружество.

Нарочи ме, че само един път съм бил в Украйна, а ако наистина беше прочел нещо за Сармат-Тодоров и сие,тоест публичните одити , щеше да си прочел и за връзките на дружеството с Краснодар. Товарителници за ферибота Варна Иличовск/Черноморск/ Тоест не само , често съм бил след промените в "Незалежная", но и делови отношения съм имал с пристанищните власти в Иличовск
Аз нямам никакви отрицателни емоции спрямо украинците-напротив, имаал съм делови и коректни отношения след промените с украинци и възможно най-близки преди да направя семейство. Това е много добър и много изсдтрадал народ, който приодично дава много жертви заради западни нашествия , или собствени изроди от типа на Бандера, Петлюра...сега Зеленски. През Втората св Война това е народът дал най много жертви , като относителен дял-8 млн
Милионни са му жертвите и през ПСВ и при Наполеон...
За съжаление жертват го и сега

Искаш ли да си поговорим на украински-не съм ах и ох, но поназнайваш ли три славянски езика бълтарски, српски и руски-то с четвърти проблемите не са ти толкова голями
Да си устроим мойва Тетевен?

librarian написа:
Аз лично НЕ ОДОБРЯВАМ решението на НАТО да не предоставя на Украина далекобойно въоръжение! Говоря за ракети и обсег, достигащ не само територията на руSSия, а и моSSква дори!
Защото е много лесно "великата" руSSка армия, тоест шайка некадърни мародери, да обстрелват украинските градове от стотици километри и при все недосегаемостта на атакуващите, тези градове-ГЕРОИ да не падат с месеци, изравнени със земята!
И тук отново Западът показва опитите си за минимизиране на конфликта! Защото, ако въоръжи Украина с високоточни ракети с обхват да речем 600 км. пък да ги видим колко още по-смешни и жалки са орките руSSки!
Нека ВЕЛИКИТЕ :-):-) Съединени американски щати предоставят на Украина бойни дронове с далечина на полета до моSSква и възможност да висят над нея с десетки часове, пък да ги видим пропагандните руSSки медии когато бомбите падат и разрушават техните сгради! Когато населението на големите руSSки градове заживее и без война на територията им в страх и ужас.

НО ДОРИ И ТОГАВА НАТО НЕ БИ ВОЮВАЛ С руSSия, А САМО С ТЯХНА СЪВРЕМЕННА ТЕХНИКА НЕОБУЧЕНИ И БЕЗ ОПИТ С НЕЯ УКРАИНЦИ БИХА РАЗКАЗВАЛИ ИГРАТА НА НЕКАДЪРНИТЕ руSSки ОРКИ-МАРОДЕРИ!

цитирай
21. librarian - 21. vencivaleri1951
06.06.2022 20:15
Ами ето, ГЛУПАКО, пиша Ви!
И Ви пиша, че е крайно смешно да претендирате за каквото и да е по отношение на Украина, а постоянно да грешите името на Мариупол!
Затова засега, ГЛУПАКО, научете: Мариупол, а не Мариопул! И чак тогава гугълакайте за мова!
Иначе, да, затова предизвиквахте за лична среща, ЛЪГАХТЕ как не съм била приела, АМА МНОГО И НА РАЗЛИЧНИ МЕСТА ЛЪГАХТЕ, за да можете да си гугълякате колкото си щете с глупавите и лъжливи изхвъргации!

Колкото до руSSия и ОПЕК, Ами НЕ, НЕ АЗ НЕ СЪМ НАЯСНО, А ВИЕ! Но си плямпайте де!
И да, един път ГУРОТО МИ СТАР :-):-) написа, че..... хайде ще Ви спестя епитета ПОМИЯРИ и ще го заменя със собски като Вас само се ритат! Та епитети очаквайте вече от мен, имам да връщам за НАГЛИТЕ ЛЪЖИ как съм била избягала от среща, която типично по тетевенски сам предизвикахте, определихте всички условия, а когато приех ВСИЧКИТЕ ВИ ПРИЩЕВКИ, се покрихте, а след това НАГЛО И БЕЗОЧЛИВО ЛЪГАХТЕ, ЧЕ АЗ СЪМ ГО БИЛА НАПРАВИЛА! Така ли беше, vacsine?
АБСОЛЮТЕН МИЗЕРНИК СТЕ VV1951, АБСОЛЮТЕН!
цитирай
22. vencivaleri1951 - Леле , колко мъка по света има Теб и Стар нямя защо да Ви ритат
06.06.2022 22:03
Вие си имате по 14 чифта маратонки и сами се ритате по главата с тях.
Да висиш като прани гащи пред компютъра и да чакаш коментар над който да си "извадиш каруцаршината "
Какво съм се покрил Хайде, до 15 ти ибери ден в който неутрално да се срещнем и ти ще ми покажеш извлечение от регистрация , или актуално състояние в което аз не съм собственик / аз ще нося оригинали/ Комуникацията ще проведем на украински-моят няма да е правилен , но със сигурност разбираем. Разбира се условието остава-загубилият плаща. Кажи сумата , но да не е под средната за страната заплата

librarian написа:
Аз лично НЕ ОДОБРЯВАМ решението на НАТО да не предоставя на Украина далекобойно въоръжение! Говоря за ракети и обсег, достигащ не само територията на руSSия, а и моSSква дори!
Защото е много лесно "великата" руSSка армия, тоест шайка некадърни мародери, да обстрелват украинските градове от стотици километри и при все недосегаемостта на атакуващите, тези градове-ГЕРОИ да не падат с месеци, изравнени със земята!
И тук отново Западът показва опитите си за минимизиране на конфликта! Защото, ако въоръжи Украина с високоточни ракети с обхват да речем 600 км. пък да ги видим колко още по-смешни и жалки са орките руSSки!
Нека ВЕЛИКИТЕ :-):-) Съединени американски щати предоставят на Украина бойни дронове с далечина на полета до моSSква и възможност да висят над нея с десетки часове, пък да ги видим пропагандните руSSки медии когато бомбите падат и разрушават техните сгради! Когато населението на големите руSSки градове заживее и без война на територията им в страх и ужас.

НО ДОРИ И ТОГАВА НАТО НЕ БИ ВОЮВАЛ С руSSия, А САМО С ТЯХНА СЪВРЕМЕННА ТЕХНИКА НЕОБУЧЕНИ И БЕЗ ОПИТ С НЕЯ УКРАИНЦИ БИХА РАЗКАЗВАЛИ ИГРАТА НА НЕКАДЪРНИТЕ руSSки ОРКИ-МАРОДЕРИ!

цитирай
23. vacsine - Ами ето, ГЛУПАКО, пиша Ви! И Ви ...
06.06.2022 22:37
librarian написа:
Ами ето, ГЛУПАКО, пиша Ви!
И Ви пиша, че е крайно смешно да претендирате за каквото и да е по отношение на Украина, а постоянно да грешите името на Мариупол!
Затова засега, ГЛУПАКО, научете: Мариупол, а не Мариопул! И чак тогава гугълакайте за мова!
Иначе, да, затова предизвиквахте за лична среща, ЛЪГАХТЕ как не съм била приела, АМА МНОГО И НА РАЗЛИЧНИ МЕСТА ЛЪГАХТЕ, за да можете да си гугълякате колкото си щете с глупавите и лъжливи изхвъргации!

Колкото до руSSия и ОПЕК, Ами НЕ, НЕ АЗ НЕ СЪМ НАЯСНО, А ВИЕ! Но си плямпайте де!
И да, един път ГУРОТО МИ СТАР :-):-) написа, че..... хайде ще Ви спестя епитета ПОМИЯРИ и ще го заменя със собски като Вас само се ритат! Та епитети очаквайте вече от мен, имам да връщам за НАГЛИТЕ ЛЪЖИ как съм била избягала от среща, която типично по тетевенски сам предизвикахте, определихте всички условия, а когато приех ВСИЧКИТЕ ВИ ПРИЩЕВКИ, се покрихте, а след това НАГЛО И БЕЗОЧЛИВО ЛЪГАХТЕ, ЧЕ АЗ СЪМ ГО БИЛА НАПРАВИЛА! Така ли беше, vacsine?
АБСОЛЮТЕН МИЗЕРНИК СТЕ VV1951, АБСОЛЮТЕН!

Така беше. Записано е.
цитирай
24. vencivaleri1951 - Кое е записано
06.06.2022 23:03
щял да идва семейно в дома ми? За какво. Толкова ли е трудно да заложим при съблогър определена сума/ при теб например/ и всеки да извади документите с които разполага. Той казва че прочел някъде че не съм собственик на определено д-во. Показвам трудовата си книжка в която черно на бяло пише , че съм управител. Не пишело , че съм собственик. Няма случай/аз не знам/ в събирателно д-во управител да не е собственик, защото е с неограничена отговорност. Регистрация не мога да покажа в блога заради един от съсобствениците-публична личност, беше винистър, но при среща е без проблем Само , че който има голяма уста да плаща. Нали е "борсова мечка" голям програмист или другата версия-топ финансист. Пък и украинка наполовина. Ето да си разгледаме документите, да чуем украинска реч-единият да вземе парите и да се разбягаме Къде е проблемът
За втори път ми се бяга по "тъча"
Поканих гочето в хотела на девера и жена ми. Пак имаше условие-гочето да дойде с лимузината която беше снимал/с еднакви цифри номера, не помня марката/ и представил за своя. Пак псувни, пак обиди...само и само да му теглиш една и да не се занимаваш с него.
Хайде , вие сте си близки. Нека ти покаже актуално състояние на д-вото за което спори и аз не съм съсобственик. СД Сармат Тодоров и СИЕ е. Всеки може да провери историята на дружеството, одитите му и т н То е публично, не е офшорка и собствениците са записани във фирменото отделение и агенцията по вписвания сега. Можеш и ти да провериш и да видиш кой прав, кой не


ПП Извинявай, но не аз наспамих темата
По нея: Много харесвам Украйна , украинците-особено Одеса. Пак ще повторя- Рогозин е неделикатен в изказа си, но абсолютно прав в приказките си Когато не си говорят държавници и дипломати, говорят оръжията. Ако бъда честен, то допускам , че и руснаците провокират в случая. Нищо не пречеше на Лавров да лети със самолета на Вучич, или дори самолет на Сръбските линии . Сърбите щяха да го пратят на минутата.Сега Путин ще каже на Запада-искате ми коридори за зърно, искате зърно, а на външния ми министър не давате коридор до независима държава, пречейки и да провежда самостоятелна политика. Иначе утре,вдруги ден сръбският министър ще прилети в Москва и няма да има проблем Иначе Сърбия става пак интересна страна-преди гледахме западните версии по сръбската телевизия, сега ще гледаме руските версии. Лично аз заради качество пазарувам храна в Сърбия, ще почна и да зареждам колата сигурно скоро
vacsine написа:
librarian написа:
Ами ето, ГЛУПАКО, пиша Ви!
И Ви пиша, че е крайно смешно да претендирате за каквото и да е по отношение на Украина, а постоянно да грешите името на Мариупол!
Затова засега, ГЛУПАКО, научете: Мариупол, а не Мариопул! И чак тогава гугълакайте за мова!
Иначе, да, затова предизвиквахте за лична среща, ЛЪГАХТЕ как не съм била приела, АМА МНОГО И НА РАЗЛИЧНИ МЕСТА ЛЪГАХТЕ, за да можете да си гугълякате колкото си щете с глупавите и лъжливи изхвъргации!

Колкото до руSSия и ОПЕК, Ами НЕ, НЕ АЗ НЕ СЪМ НАЯСНО, А ВИЕ! Но си плямпайте де!
И да, един път ГУРОТО МИ СТАР :-):-) написа, че..... хайде ще Ви спестя епитета ПОМИЯРИ и ще го заменя със собски като Вас само се ритат! Та епитети очаквайте вече от мен, имам да връщам за НАГЛИТЕ ЛЪЖИ как съм била избягала от среща, която типично по тетевенски сам предизвикахте, определихте всички условия, а когато приех ВСИЧКИТЕ ВИ ПРИЩЕВКИ, се покрихте, а след това НАГЛО И БЕЗОЧЛИВО ЛЪГАХТЕ, ЧЕ АЗ СЪМ ГО БИЛА НАПРАВИЛА! Така ли беше, vacsine?
АБСОЛЮТЕН МИЗЕРНИК СТЕ VV1951, АБСОЛЮТЕН!

Така беше. Записано е.

цитирай
25. librarian - !
06.06.2022 23:41
vencivaleri1951 написа:
Той казва че прочел някъде че не съм собственик на определено д-во..... Нали е "борсова мечка" голям програмист или другата версия-топ финансист. Пък и украинка наполовина. Ето да си разгледаме документите, да чуем украинска реч-единият да вземе парите и да се разбягаме Къде е проблемът
За втори път ми се бяга по "тъча"
Поканих гочето в хотела на девера и жена ми. Пак имаше условие-гочето да дойде с лимузината която беше снимал/с еднакви цифри номера, не помня марката/ и представил за своя. Пак псувни, пак обиди...само и само да му теглиш една и да не се занимаваш с него.
Хайде , вие сте си близки.....


vencivaleri1951 написа:
.....Какво съм се покрил Хайде, до 15 ти ибери ден в който неутрално да се срещнем и ти ще ми покажеш извлечение от регистрация , или актуално състояние в което аз не съм собственик / аз ще нося оригинали/ Комуникацията ще проведем на украински-моят няма да е правилен , но със сигурност разбираем. Разбира се условието остава-загубилият плаща. Кажи сумата , но да не е под средната за страната заплата

Сума: 5 000 лв.
Час: 12:40
Ден: УТРЕ!
Място: Коста кафе в МОЛ "София"
Аз нищо подобно няма да показвам, а ще покажа:
..... Лична карта, за да се "убедите", че "съм" СТАР!
..... Трудова книжка, за да погледнете къде и като каква работя последните 8 години!
..... Хартиен плик с 5 000 лева, за да Ви ударя с тях през наглата, интригантска, лъжлива и меркантилна уста, та да си прехапете езика и поне месец не говорите лъжи тук!
ВИЕ НОСЕТЕ КАКВОТО ОБЕЩАВАТЕ ТУК!!!!!


По ИНТРИГИТЕ И ЛЪЖИ в първото цитирано ще пиша утре сутрин!
цитирай
26. librarian - А, да!
06.06.2022 23:57
Носете и 5 000 лева, МИЗЕРНИКО!
цитирай
27. vencivaleri1951 - Е ее госпожо
07.06.2022 09:34
Пак се оказвате неподготвена.
Аз никога не съм твърдял че нямате трудова книжка.
Второ, чета ви в момента , а не съм в софия.
Ако бяхте поне малко в час , знаете че актуално състояние на д-во не се вади за ден-два.
Трето , казахте , че сте проверили фирмата която съм ръководел но не съм собственик. Покажете извлечение, копие, ксерокопие със собствениците.
И е прието общо взето среща да се уточнява
Дайте да се разберем в удобна дата за двама ни и кой , какви доказателства носи

-за спора ни аз нося регистрация , иликопие от нея за САРМАТ- Тодоров и Сие в която регистрация съм съсобственик заедно със съпругата ми и още един господин Управител съмаз
-Вие трябва да донесете документ, или извлечение от такъв, който да отрича горенаписаното от мен
В това е спорът, а не че сте госпожа, имате съпруг, дете и т н
На мен ми е удобно след 11 /защото ще се върна в София за Задушница/ и до 15ти , защото след това ще отскоча до морето
За парите не се безпокойте-ще помоля, тук там и ще ги събера.

И повтаряме от мен се изисква регистрация на дружеството Сармат в която съм съсобственик и нищо повече.
От вас опровержение на горното изречение и нещо повече
Който не покаже-губи
Ако сте заета в периода 11-15 може и документите онлайн
Тогава мога да помоля и по рано да постнат регистрацията


librarian написа:
Носете и 5 000 лева, МИЗЕРНИКО!

цитирай
28. vencivaleri1951 - Та то си и клечите
07.06.2022 09:57
Аз предложих 4 дни като вариант. Също така , при заетост онлайн вариант
Убедихте ме че не сте "Гочето"-той щеше да предложи среща в тоалетната

librarian написа:
Та:

цитирай
29. librarian - !
07.06.2022 10:00
vencivaleri1951 написа:
Е ее госпожо
Пак се оказвате неподготвена.
Колко пък да съм се оказала неподготвена, след като Вие пишете:
vencivaleri1951 написа:
.....Какво съм се покрил Хайде, до 15 ти ибери ден в който неутрално да се срещнем
и аз Ви определям, КАКТО САМ ПОЖЕЛАХТЕ, датата да е на следващия ден??!!
КОЙ КАЗВАТЕ Е БЪРБОРКОТО, СЛЕД КАТО: "КОГАТО КАЖЕТЕ ДО 15ТИ" И САМО СЛЕД 10 ЧАСА: "АМА АЗ МОГА САМО ОТ 11ТИ ДО 15ТИ"?
НЕЩО КАТО ТРИДНЕВНАТА ОПЕРАЦИЯ НА руSSия, НА КОЯТО ПОСТОЯННО Й СЕ ПРОМЕНЯТ ЦЕЛИТЕ ПОРАДИ НАРАЕЛИЗИРАНИ ВЪЗМОЖНОСТИ НА БАЗАТА НА НЕКАДЪРНОСТ??!!

vencivaleri1951 написа:
Аз никога не съм твърдял че нямате трудова книжка.
Не сте твърдял, да! Но първо постоянно се опитвате да вмените, СНОЩИ СЪЩО, че съм СТАР! И второ, от трудовата ми книжка става ясно къде работя! И понеже авторитетът на работодателят е неоспорим и то в световно отношение, би следвало БЪРБОРКО и в икономиката като Вас да престане с фрустрациите и в това отношение!

vencivaleri1951 написа:
Второ, чета ви в момента , а не съм в софия.
Ако бяхте поне малко в час , знаете че актуално състояние на д-во не се вади за ден-два.
Трето , казахте , че сте проверили фирмата която съм ръководел но не съм собственик. Покажете извлечение, копие, ксерокопие със собствениците.
И е прието общо взето среща да се уточнява
Дайте да се разберем в удобна дата за двама ни и кой , какви доказателства носи
Така-така! А какво стана с "Хайде, до 15 ти ибери ден в който неутрално да се срещнем"?? Ами избрах! ДНЕС!
ИЛИ УТРЕ! ИЛИ В СРЯДА! ИЛИ НА 10ТИ! Все дати, които са преди 15ти, БЪРБОРКО НЕПОЧТЕН!
Ама така е като се бърбори колкото нещо да се троли! Първо е "Хайде, до 15 ти ибери ден в който неутрално да се срещнем", а след това става "не съм в софия" и "На мен ми е удобно след 11 /защото ще се върна в София за Задушница/ и до 15ти , защото след това ще отскоча до морето"

vencivaleri1951 написа:
-за спора ни аз нося регистрация , иликопие от нея за САРМАТ- Тодоров и Сие в която регистрация съм съсобственик заедно със съпругата ми и още един господин Управител съмаз
-Вие трябва да донесете документ, или извлечение от такъв, който да отрича горенаписаното от мен
ТРАБВА??!! Че кой сте Вие бе, ИДИОТ, та да казвате кой какво ТРЯБВА да носи??!! Ама Вие още малко и на бельото ми наклон ще давате!
ВИЕ НОСЕТЕ КАКВОТО ВИ НАПЪВА ОТ ЕГОТО И ФРУСТРАЦИИТЕ, А АЗ ЩЕ НОСЯ ЕДИНСТВЕНО НЕЩА, ДОКАЗВАЩИ АБСОЛЮТНО НЕОСПОРИМО, ЧЕ НЕ СЪМ СТАР, КАКВО РАБОТЯ И НАЙ-ВЕЧЕ ЗА КОГО! Последното е важно не за моето его и фрустрации, а за всичките "икономисти"-путинисти, които тук сте се навъдили, а на две магарета слама не можете да разделите, а Ви дай само да бърборите общи приказки и най-вече гугълски!

vencivaleri1951 написа:
В това е спорът, а не че сте госпожа, имате съпруг, дете и т н
На мен ми е удобно след 11 /защото ще се върна в София за Задушница/ и до 15ти , защото след това ще отскоча до морето
На него му било удобно!
То Ви е и много удобно да съм СТАР, нали?
Е СВЪРШИ ТАЯ ВЕЧЕ!
ИСКАХТЕ СТАР, ПОЛУЧАВАТЕ СТАР НА КВАДРАТ!

vencivaleri1951 написа:
За парите не се безпокойте-ще помоля, тук там и ще ги събера.
Парите стават 5 000 €!
Просто от 11ти до 15ти ТАКА МИ Е УДОБНО!
След това пък си ги обръщам в рубли! Традиция моя!

vencivaleri1951 написа:
И повтаряме от мен се изисква регистрация на дружеството Сармат в която съм съсобственик и нищо повече.
От вас опровержение на горното изречение и нещо повече
Който не покаже-губи
Ако сте заета в периода 11-15 може и документите онлайн
Тогава мога да помоля и по рано да постнат регистрацията
Ще повторя за пореден път, че НЕ САМО МЕН, А УБЕДЕНА СЪМ И НИКОГО ТУК НЕ ГО ИНТЕРЕСУВАТ ФИРМИ И ПРОЧЕЕ! Ако ще и на Бъфет да сте съдружник! Интересува ни това, че сте ЛЪЖЕЦ и ТРОЛ! И, че всичко, до което се докоснете е оцапано! Ако не с "Гоче", то с "Анджи", все хора успели, които Ви комплексират и личности, които фрустрират безличността Ви! И обратното: сатрапът путин, идиотска руSSия и мародерските солдати са цветята в "интелектуалния" Ви букет!
цитирай
30. librarian - !!
07.06.2022 10:03
vencivaleri1951 написа:
Аз предложих 4 дни като вариант. Също така , при заетост онлайн вариант
Ама Вие сериозно ли??
ОКОЛО ЕДНО ЛА.НО КАТО ВАС СМЯТАТЕ, ЧЕ НЯКОЙ ЩЕ СЕ ВЪРТИ И ХОРО ЩЕ ВИ ИГРАЕ??
Така е било по времето на татенцето, ЖЕНЧО! Днес са други времена и Вие сте последния ДЪРТ ДУДУК, който ще капризничи с плоските си претенции!

vencivaleri1951 написа:
Убедихте ме че не сте "Гочето"-той щеше да предложи среща в тоалетната
Хайде пак: "Гочето", "Гочето", "Гочето"! Абе тоя "Гоче" да не е оправил жена Ви, та така се е вклинил в съзнанието Ви??!!
ОБЕЩАХ ВИ РИТАНЕ КАКВОТО И ОТ "ГОЧЕТО" НЕ СТЕ ПОЛУЧАВАЛ!
Е, свиквайте! Докато не престанете да намесвате други в наши спорове и дразги, ще Ви ритам по кокалчетата много по-гадно от "Гочето"!

КАКВО ОБЩО ИМА "ГОЧЕТО" НЕ САМО В СЛУЧАЯ, А ВЪОБЩЕ??!!
ЧЕТИРИ МЕСЕЦА ГО НЯМА ЧОВЕКА, 4 ГОДИНИ ЛИ Е ОПРАВЯЛ ЖЕНА ВИ, ТА НЕ ВИ ИЗЛИЗА ОТ УМА??



А иначе кратко, точно и ясно:
Сума: 5 000 €
Ден: 11ти
Час: 12:40
Място: Коста кафе в МОЛ "София"
Аз нищо подобно няма да показвам, а ще покажа:
..... Лична карта, за да се "убедите", че "съм" СТАР!
..... Трудова книжка, за да погледнете къде и като каква работя последните 8 години!
..... Хартиен плик с 5 000 ЕВРО, за да Ви ударя с тях през наглата, интригантска, лъжлива и меркантилна уста, та да си прехапете езика и поне месец не говорите лъжи тук!
ВИЕ НЕ Е НУЖНО ДА НОСИТЕ КАКВОТО ОБЕЩАВАТЕ ТУК, ЗАЩОТО НИКОГО НЕ ГО ИНТЕРЕСУВАТ ВАШИТЕ ИЛИ НЕ ФИРМИ!!!!!

ТУК СЕ ИНТЕРЕСУВАМЕ ОТ ПОЧТЕНОСТТА!
А тя държи да Ви се изплюя в лицето, МРЪСНИКО!

После може да сменя "Гочето" и в оправянето на жена Ви! (При все да съм пълна атеистка: БОЖЕ ПРОСТИ!)
цитирай
31. vencivaleri1951 - Хайде пак избяга-в тоалетната
07.06.2022 10:22
Какво значи среща от днес за утре , или ме няма. Това не е среща , а ултиматум. Аз трябва да зарежа внучета, някои задачи, да ходя да търся регистрация сред книжата от 90те . Хващаш се за думата /кажи ден до 15ти/ и предлагаш нещо което е много трудно за мен да се вместя във времето Кое от предложеното от мен не те устройва
Аз ще постна регистрацията между 11-15ти, закривайки името на съдружниците и нека колегите си направят изводите, кой лъже и кой маже на поразия

цитирай
32. librarian - Абе, МИЗЕРНИКО, да влезна малко в кожата "си" на СТАР!
07.06.2022 18:21
vencivaleri1951 написа:
Аз ще постна регистрацията между 11-15ти, закривайки името на съдружниците и нека колегите си направят изводите, кой лъже и кой маже на поразия

Да си спомняме ли ЛЪГАНЕТО И МАЗАНЕТО когато обещахте да постнете кръщелното си преди вече сигурно 2 години??
ОЩЕ ГО ПОСТВАТЕ!!
Тогава друга ВИИИИИИДНА личност беше пречката, защото Ви бил кръстник и не сте бил искал да показвате името публично! Все едно някой ще му открадне името!
ТА ЗАЩО ТОГАВА НЕ ГО ЗАКРИХТЕ КАКТО СЕГА ГОВОРИТЕ, МММММММ??
Ясно е защо! Защото сте НАГЪЛ КЛЕВЕТНИК И ФАНТАЗЬОР и тогава вместо да СЕ ИЗВИНИТЕ на Стар, който Ви "затвори" устата за поредното Ви бърборене как не бил кръстен църковно, а Вие да, продължихте с НАГЛИТЕ ЛЪЖИ И НЕ СТЕ СПИРАЛ!

Та това е същественото в разпрата ни!
ТОВА, ЧЕ ХВЪРЛЯТЕ ЛА.НА ПО ВСЕКИ, КОЙТО ВИ КОМПЛЕКСИРА, ПОСТОЯННО ВИ СЕ ПОКАЗВА, ЧЕ СТЕ МИЗЕРЕН ФАНТАЗЬОР И ЛЪЖЕЦ, А ВИЕ ВМЕСТО ДА ПРЕСТАНЕТЕ, ПРОДЪЛЖАВАТЕ ЛИ ПРОДЪЛЖАВАТЕ!!
цитирай
33. vencivaleri1951 - Виж , "мицеларен"-щом си в тази роля
09.06.2022 23:11
Заедно с регистрацията ще постна и кръщенката , като се върна за Задушница.
Не ми дойде на ум тогава. Кръстникът ми вече го няма, така че ...
Не съм казал , че е значима личност. Напротив не е , но за разлика от теб бе ранима личност.
А не съм се сетил, защото не можеше /в някои страни е подсъдно-в Холандията ти например/ да правиш каквито и да е изменения в документ, от който могат да следват други такива. А в не една страна с копие на кръщелно , или акт за раждане изпратени по пощата , получаваш пак по пощата паспорт например.
Разбира се , при мен причината беше , че не се сетих. Сега се сетих и ще ги имаш постнати и двата документа-регистрация и кръщелно. Ваксината ми написа нещо за пари, та се върнах при него и те прочетох. Та какво за парите?
И понеже влизаш често в "обувките " на Стар, то как приемаш репликата за съпругата му :" Имам малко време да се включа и аз/с коментари/ докато Айшето си мие "клитора " в банята ? Цитирам по памет, но това в кавичките е точен цитат

librarian написа:
vencivaleri1951 написа:
Аз ще постна регистрацията между 11-15ти, закривайки името на съдружниците и нека колегите си направят изводите, кой лъже и кой маже на поразия

Да си спомняме ли ЛЪГАНЕТО И МАЗАНЕТО когато обещахте да постнете кръщелното си преди вече сигурно 2 години??
ОЩЕ ГО ПОСТВАТЕ!!
Тогава друга ВИИИИИИДНА личност беше пречката, защото Ви бил кръстник и не сте бил искал да показвате името публично! Все едно някой ще му открадне името!
ТА ЗАЩО ТОГАВА НЕ ГО ЗАКРИХТЕ КАКТО СЕГА ГОВОРИТЕ, МММММММ??
Ясно е защо! Защото сте НАГЪЛ КЛЕВЕТНИК И ФАНТАЗЬОР и тогава вместо да СЕ ИЗВИНИТЕ на Стар, който Ви "затвори" устата за поредното Ви бърборене как не бил кръстен църковно, а Вие да, продължихте с НАГЛИТЕ ЛЪЖИ И НЕ СТЕ СПИРАЛ!

Та това е същественото в разпрата ни!
ТОВА, ЧЕ ХВЪРЛЯТЕ ЛА.НА ПО ВСЕКИ, КОЙТО ВИ КОМПЛЕКСИРА, ПОСТОЯННО ВИ СЕ ПОКАЗВА, ЧЕ СТЕ МИЗЕРЕН ФАНТАЗЬОР И ЛЪЖЕЦ, А ВИЕ ВМЕСТО ДА ПРЕСТАНЕТЕ, ПРОДЪЛЖАВАТЕ ЛИ ПРОДЪЛЖАВАТЕ!!

цитирай
34. librarian - 33. vencivaleri1951
10.06.2022 19:46
https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/06/10/na-vnimanieto-na-nepochtenoto-starche-vv1951-chrez-pokazvane.1821796
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vacsine
Категория: Бизнес
Прочетен: 492090
Постинги: 219
Коментари: 2319
Гласове: 2983
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930