Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2020 11:13 - КАК СЕ СПЕСТЯВА ЕДНО ПОСТАНОВЛЕНИЕ
Автор: bosia Категория: Забавление   
Прочетен: 1113 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 КУЧЕТАТА СТАНАХА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ

Вместо да умуват и да пишат постановление на МС, хората на БашиБозука спретнаха една заповед на Онаниев за разходка в парка само с  кучета.
Браво Онаниев1
Това е принос към юристпруденцията!
И не на последно място грижа за животните по един оригинален начин! 
Да очакваме нови оригинални решения от подобен тим с коне, крави, магерета и депутати!    


Тагове:   куче,   човек,   разходка,   браво,


Гласувай:
4



1. kirk - Аз имам комодски варан
04.05.2020 14:50
Аз имам комодски варан за домашен любимец, дали ще ми разрешат да го изходя в парка??? О, колко съм тъп, та аз не сам в БеГетото, а в Смарт сити в Торонто. Мечтая обаче да си купя малко слонче и да се върна в София и да го изходя под прозорците на кучелюбите и кучевъдите, защото там при вас довчерашните слуги и слугини на комунагите и каскетите днес всички до един са си накупили чихуа-хуа и разни други мелезчета, та да се правят на кронпринцове и принцеси и да си представят, че ги разхождат в Булонския лес. Как па не ви е срам да живеете с добитък в един и същ апартамент, да се онождате и развивате мизантропство?! Впрочем - такива сте: себе си мразите, а за околните, другите - да не говорим... Извинявам се за екскурса от темата!
цитирай
2. kirk - Ники, ако можеш, щях да съм до тебе
04.05.2020 17:07
Ники, ако можех, щях да съм до тебе, да хвърлям домати по шимпанзетата и останалите примати... Подкрепям те във всичко!!!
цитирай
3. shtaparov - Ники, ако можех, щях да съм до тебе, ...
04.05.2020 22:00
kirk написа:
Ники, ако можех, щях да съм до тебе, да хвърлям домати по шимпанзетата и останалите примати... Подкрепям те във всичко!!!

Щом е така,първо трябва да хвърлиш домати по себе си- започвай Гърко,започвай Къркачо!
цитирай
4. kirk - Брей Тъпанаров, каква мъдра мисъл
05.05.2020 01:18
Брей Тъпанаров, каква мъдра мисъл, а!? Как само ме затапи, а?! Тъпанаров, тъпанаров, тъпанаров - Человек за едното красно име живее, нали Рацко пръдлето?! Що те наказаха така с тази "фамилия"? Жал ми е, но не много, всъщност да не вземеш да поверваш! Има дузина българи, които уважаваем и Босия е сред тях, но такива като тебе, м-м-м... довчерашен слуга на каскетите, селско благородие... Днес - върл антикомунист, на умрел кон нож вади!!! Типичен възроден българин - туркомангел!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11788599
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930