Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2017 21:51 - ЕДИН СТАР БЪЛГАРСКИ ВИЦ
Автор: bosia Категория: Забавление   
Прочетен: 1391 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ХАЙЛ ХИТЛЕР ИЛИ КАК КРИМИНАЛНОТО ЛИЦЕ БОРИСОВ СЕ ОПРАВДАВА

Криминално проявеното лице  Бойко борисов, който по неизвестни правила е премиер изтъкна случайността на издигането на зам. министър Тенев за този пост.
Много смешно!
След подписването на пакта "Молотов-Рибентроп /на практика Сталин-Хитлер/ двете комуно-националистически доктрини подписват договор за разделяне на света на системата- "Аз съм по-вели!к". Любимата максима на банкянската тарикатка е, че победителите пишат историята и правилата. По тази причина ще спомена един стар български славянофилски и русофилски виц.
Бях екскурзовод с руски и полски език в курорта "Албена" през 19 72 г. Един сервитьор в хотел "Доростор", където бях разпределен, ми каза следния виц:
"Синът работи в ресторант на чрноморието по време на социализма. Бащата зарязва полската работа в селото и отива д види сина си. Синът е на работа в момента и казва на баща си:
-Тате, седни тук при тези немци, защото няма други свободни места. След малко щ дойда да си поговорим.
Сяда бащата, но отвътре нещо го човърка. в един момент той се сеща, рипва, изхвърля дясната си ръка  и вика:
-Хайл Хитлер!
Германците рипват и по навик отговарят:
-Хайл!
Дядката с видимо пренебрежение допълва:
-Хайл! Хайл, ама руснаците ви ебаха майката!
Немците нищо не разбират и питат на немски:
-Was? /на български "какво?
-И на нас, ама по-малко, -отговаря българският баща.




Гласувай:
2



1. alhimik1 - ))))))))))
17.05.2017 23:36
! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11795961
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930