Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2017 20:17 - Гого и крипто-вируса. Go-o-o Gogo, go-o-o ... :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 3035 Коментари: 11 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всички знаят вече нашумелия крипто-вирус за който панически дрънчат в медиите че нападнал повече от сто страни .... и България малко???, а в блог.бг фанатиците обвиняват РФ. Но колкото и да е странно гледайки новините си спомних че преди повече от две години подобно "чудо" прекодира на колежката док файловете на служебния и компютър за което тогава набедихме сайта petel.bg в който постоянно висеше и редовно го опраскваха /поне според слуховете и съобщенията/. Тогава загина /прекодирана/ документация водена от 88-ма и пак залога бе няколко стотин долара. Паралелно с админите старите кучета навиха ръкави щото и в сайтовете на нод-а, нортън и каспърски още мълчаха. На втория ден вече имаше решение за част от документацията, на петия админите вече имаха програмката за основните файлове на офис-пакета и картинките.
Самата програмка е малка но има допълнителна опция за декодиране на нови скриптове като извлича ключа от разликата между оригинален и поразен от вирус файл. Имам я и мога да я предложа безплатно /за разлика от великите програмисти без които ката ден не можем/ на сл. комп. но не по-рано от вторник защото едва тогава ще мога да седна пред него.


    А до тогава ... бързай Гого бързай, както можеш. Аз вече и през това съм минал, само ти през теб ме караш да повтарям. ;))

Ако не успееш до вторник, като програмиста на блога искам да махнеш тая простотия с капчата че нерви всички, и особенно кьоравите като мен. И вземи та виж как го правят другите ако не можеш да измислиш нещо по-добро.
 
/п.с. това беше по повод обвиненията че не помагам а напротив - заблуждавам, да видим сега кой кой е/



Тагове:   криптовирус,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Като хакер те моля, нали го можеш. ...
13.05.2017 20:26
Като хакер те моля, нали го можеш. Само за Българите бе - безплатно.
цитирай
2. starforlife - Дори не съм те прочел още, но изпълни това
13.05.2017 21:18
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/05/13/.1546613

и ще направя каквото ме молиш!
цитирай
3. zax - Виж какво, достатъчно ме изложи и ...
13.05.2017 21:43
Виж какво, достатъчно ме изложи и вече ме питат къв е тоя дето се е лепнал за мен и кой ревнува, весевер или мен. И за мен са не разбираеми сцените които разиграваш, само ти казвам че до вторник няма да съм пред РС така че давай.
... ако можеш.
цитирай
4. starforlife - Закс, ти си на път да се превърнеш в чучело! Даваш ли си сметка?
14.05.2017 07:46
В стремежа си да се оправдаеш (но този път няма да се измъкнеш и дори да не изпълниш исканията ми - това ще говори също красноречиво), ти започваш да говориш пълни глупости.
Сега пък се изкара повече и от светилата в антивирусната защита, където е обидно да пишеш с грешка името на един от най-добрите - Касперски.
(Бил ли си в централата на Касперски в Москва? Можеш ли да покажеш снимки с Наталия? Знаеш ли, че към 300 служителя на Касперски, от Москва, поддържат защита на всички публични и правителствени сайтове на Германия? И ти се изкара по-велик от тях? - Аз олан!)
Не ми обяснявай как се извлича ключ от бля-бля (защото си е баш това - бля-бля), а ми кажи на какъв език написа програмата.
И определи дата и час, когато да бъда на линия и да проверим В РЕАЛНО ВРЕМЕ колко ти е багажа на дадения език! Независимо кой е - ако не го зная - бъди убеден, че за 5 дни ще съм ток и ще мога да те препитвам!

Да бързам за къде?
Тези дни предстои да намина през Леденик, за да си прибера един гранитогрес от Веси, но не бързам!
Аааа, ама съм проооЗ - ти искаш да бързам да накодя нещо подобно на говореното от теб. Не мога, Закс! - Аз съм един тъп Програмист, партньор и бета-тестер на най-добрите, на там съм с връзки! Ъхъъм!
Само да те попитам: Коя година се развиват събитията?
Би следвало да е не по-късно от 1993-та.
Коя година демонстрираш със запретнати ръкави тези суперзаксовски умения?

"Програмиста на блога"... Ах този програмииист - колко те той комплексира, милиНкия.
Чудно защо не те комплексира Програмиста на Замунда...
Или този на абв...
На... на... на...
Защо точно на блог.бг, Закс, програмиста ти е нещо крив?
Но друго да кажа: Защо "Програмиста на блога" трябва да го вменяваш в сегашен род?
Никъде не съм казвал, че в момента съм програмист в/за блог.бг.
Или греша?
Ако да - цитирай, моля, къде.
Така, че - искаш нещо от мен което НЕ МОГА да направя - да премахна reCaptcha.
Мога да дам решение как всеки локално да го заобикаля, но не и да я премахна от платформата.

цитирай
5. starforlife - Ами нека да видиш какво е!
14.05.2017 07:48
zax написа:
Виж какво, достатъчно ме изложи и вече ме питат къв е тоя дето се е лепнал за мен и кой ревнува, весевер или мен. И за мен са не разбираеми сцените които разиграваш, само ти казвам че до вторник няма да съм пред РС така че давай.
... ако можеш.

Може и да не звучи гот, но не ми пука!
Точно така, като на теб не ти е пукало да пишеш зад гърба ми и да ме излагаш.
Дори не ми пука дали ще продължиш.
Аз ще те емна когато и както реша - зависи единствено от теб и настроението ми.

Значи теб да те галим с пачо перо, а?
Не става, готин! Каквото повикало - такова се обадило!

Да давам какво?
Газ?
Туршия?
М?

Какво да давам, Закс?
Да кодя нещо подобно на описаното от теб?
Не мисля да го правя най-малкото, защото заданието ти е абсолютно тъпо и непълно!
Но ти естествено не съзираш това и дори сега не осъзнаваш защо.

Да беше активирал желаните от мен профили, че да дадех бре, Закс.
Доста зрелищно шоу да дадех на скъпите съблогъри, пред които се правиш на вижте ме - почудете се.
А тях, милиНките, да не ги интересуват събитията от описаното и програмата ти...

Накрая за весевер: МОЛЯ ТЕ, ВЗЕМИ Я!
ОТНЕСИ Я НЯКЪДЕ ИЗВЪН СЛЪНЧЕВАТА СИСТЕМА!
АНДРОМЕДА Е ЧУДЕСНА ДЕСТИНАЦИЯ, ПРИ ВСЕ, ЧЕ МИ ИДВА МАЛКО БЛИЗО!

И НАЙ-ВАЖНОТО: НИКОГА... АМА НИКОГА НЕ Я ВРЪЩАЙ!
цитирай
6. vesever - Георги, в Леденик нямаш работа. ...
14.05.2017 10:01
Георги, в Леденик нямаш работа. Предупредих те, че ако отново ми се изтърсиш вкъщи, вече ще си получиш ограничителната заповед и не само. Не си търси белята!
А гранитогреса го продадох, за да си възстановя малка част от сумата, която имаш да ми връщаш. Апропо, по закон има 3 месеца давностен срок за "забравени" вещи. Мина повече от година. Може би наистина трябва да се стигне до ограничителна заповед, или до по-сериозни мерки, за да бъдеш спрян, щом като сам не можеш да се спреш.
цитирай
7. zax - 1. Кои сте "вие" &q...
14.05.2017 13:18
1. Кои сте "вие"
"... Значи теб да те галим с пачо перо, а?
Не става, готин! Каквото повикало - такова се обадило! ..."

2. Кажи бе умник, когато излезе нов вирус колко време отнема да го засекат и реагират чрез вирус-дефинициите?

3. Това е третият от последните ми три поста в който показваш че не можеш да четеш пост. Губят ти се темата и смисъла от което всеки твой напън за разсъждение отива в трета глуха което компенсираш с лъжи и неверни псевдо-знания чрез които избиваш комплексите си и манията за величие която колкото повече говориш, толкова повече лъсва това което прикрива.
цитирай
8. zax - Като те гледам се сещам за една която ...
14.05.2017 13:26
Като те гледам се сещам за една която беше голяма работа щото работила в министерство. След ... , я подхванах отново и се оказа че била чистачка, но имала големи връзки щото ги знаела всички. И знаеш ли какво отговори когато я питах - като е така, що е чистачка??? - Мълча като дупе.
цитирай
9. starforlife - Закси, понеже Жоро го няма, ще ти отговоря аз, Корти. :)
14.05.2017 13:31
Имам това право, разрешено ми е, а и щом те дразни... :)))
По 1. от седми твой коментар: Иронията да отговаряш на Жоро цитирайки го не ти помага. За пореден път заобикаляш директни негови въпроси. Естествено, че той е прав, а ти не. Ти си този, който е писал десетки постинги спрямо него, а не той. Ето затова той ти е казал за пачето перо.
При все, че не се разбира с 1, 2, 3 на кои точно негови части от коментарите отговаряш, не съм съгласна с тях.

По 2. от седми твой коментар: Понякога часове, понякога дни. Зависи колко бързо и къде се разпространява вируса и колко адекватно поразените от него ще реагират.
Нали не твърдиш, че от споменаваните от теб фирми, чиято основна част от бизнеса е защитата, следят целия Интернет трафик и/или въобще техно-сектора и така реагират с пускането на конкретна дефиниция? В описвания от теб случай, Вие там рипортвахте ли на Нортън Лабс, на Касперски Корп, на Есет? Май не. Защо тогава очакваш те да реагират?
Първо: вирусът може да е бил локален и те да не знаят за неговото съществуване въобще.
Второ: вирусът може да е бил реално стоящ на 'пазара', но приоритетите им да са други.
Позволи ми по второто да съм доста по-добре запозната от теб, защото съм на мениджърска позиция в компания, която само в България има над 1500 служителя и отлично зная какво е корпоративен приоритет. Независимо от какво предизвикан.
Да не забравя да кажа, работа в сферата именно на компютърните технологии и корпорацията ми обезпечава поддръжката 70% от големите корпорации по света.

3. Смятам, че грешиш. Жоро е видял две теми в постинга ти и по двете ти отправя предизвикателство, но ти не приемаш, именно защото написаното от теб не е вярно.
Естествено е той да не седне да пише код за нещо, което няма. Казал ти го е.
Ти даде ли му заразен файл, че да има в/у какво да работи? Или си мислиш, че той е медиум и хей така знае за какво е ставало на въпрос?
Запозната съм с евристичните стратегии при изработката на антивирусни и последващи дефиниции за тях, но все пак не става така, както ти го описваш.
За мен лично, това е пълна твоя измислица.
90 на 100 съм сигурна, че се е касаело за вид скапване на FAT, а ти го представяш тук като вирус.
Но защо не отговаряш, отново, на въпросите на Жоро? Защо не приемаш ръкавицата? Отговори де. :)

Мнението ми за следващия ти коментар: смешно е. :)))
Ти наистина ли не се виждаш отстрани, че именно ти си в ролята на чистачката тук?
Колко пъти Жоро те прикани да дискутирате и да се състезавате, изпитвате, а ти нито веднъж не прие? Отговори де.
Ето и сега, пита те кога е станало, явно има нещо предвид, пита те на кой език си писал, казва ти да определиш дата и да се види кой колко знае, но ти се измъкваш както винаги с празни приказки, целящи да не уронват престижа ти пред околните.
А той само така става още по-малък. Защото само и единствено говориш теоретизми. :)
цитирай
10. zax - 9. starforlife - Закси, понеже Жоро ...
14.05.2017 13:42
9. starforlife - Закси, понеже Жоро го няма, ще ти отговоря аз, Корти. :)
13:31
Имам това право, разрешено ми е, а и щом те дразни... :)))
цитирай
Изтрий

Винаги мога да ти дръпна шалтера но предпочитам ти сама да го набуташ както предния път защото в това отношение си много добра.
Вече го направи ... :)))))

цитирай
11. zax - ". . . ? В описвания от теб сл...
14.05.2017 14:01
" ... ? В описвания от теб случай, Вие там рипортвахте ли на Нортън Лабс, на Касперски Корп, на Есет? Май не. Защо тогава очакваш те да реагират? "

Ти на кой свят живееш??? В БГ колко са си платили за ОС и колко пък от тях им е официален антивируса.
С теб не ми се губи време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153046
Постинги: 1532
Коментари: 4202
Гласове: 7460
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол