Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2017 09:43 - АСОЦИАЦИИ
Автор: bosia Категория: Забавление   
Прочетен: 995 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Седя в къщи и чакам да дойде куриер. Той не идва. Някога взимах дневника си и започвах да пиша. Сега не ми се пише в дневника. Пускам телевизора и гледам някакво предаване за американския президент Тръмп. Дават снимки с някакви дълги вратовръзки, които е вързал на шията си. Поглеждам и прическата му и виждам, че при такава прическа вратовръзката е съвсем неподходяща. Замислям се как трябва да бъде облечен, за да му отива на физиономията и външния вид.
В един момент като мълния ми святка пред очите и аз го виждам с калпак, потури, червен пояс и ястъклии мустаци.
Трепач!
Жалко, че нямам уменията за фотошоп, за да го направя, за да видите каква поразителна хармония се получава.
Отивам в кухнята и си взимам ябълка. Връщам се в хола и гледам Владимир Путин леко се измъква зад някаква завеса. Малката му тиквица и стиснатите джуки на дете, на което не са купили сладолед ме хвърлят в нови асоциации. Гладам ябълката в ръката ми. Поглеждам и към Путин. Изведнъж го виждам като плодов червей, който се показва от ябълката ми. Не издържах и я хвърлих в кофата за боклук. Както е тръгнало ще взема да го срежа на две без да искам. Леле! Как ще се отърва от русофилите! 
В този момент показват Бойко Борисов. Не издържам повече и посягам да загася телевизора. В този момент звънецът звънна.
Слава Богу! 
Куриерът спаси ситуацията!
Сега седя и мисля.
Кого спаси куриерът? Мен или Бойко Борисов.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11794202
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930