Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2013 15:07 - Циганско лято в София
Автор: 1etty Категория: Забавление   
Прочетен: 7868 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 25.10.2014 07:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Слънчев и прекрасен ден! Чудесно време за разходка в парка! Излязохме за да не изпуснем деня...и ми се допишка, точно по средата на разходката ми се допишка! Неистово, присвиващо и отчайващо. Наоколо дръвчета, килимчета от есенни листа, храсчета, разхождащи се хора...и нито едно място за пишкане! Нали съм си жена, не върви да клекна някъде – ще мине някой, ще види, резилът голям... И пришпорих домочадието към най-близката сладкарница с тоалетна. По пътя подскачам, подсвирквам, говоря вече глупости, само защото физиологията ми си иска своето. Радост – стигнахме до сладкарницата и след минути облекчение се настанявам на масата.

- Брей мъжо, откога не сме сядали така в заведение като хората?

Половинката ми се замисля дълго и рови в спомените от преди увеличението на бензина...

- Мамо, когато ми извадиха голямото зъбче пак бяхме в тази сладкарница – рече детето, а то оттогава смени вече 6 зъба има няма 2години. И в този хубав ден взе да ми става тъжнооооооо, защото сме си типично средно статистическо българско семейство и за такова обикновено нещо като ходене на сладкарница не сме отделили време. Разгеле донесоха поръчката – прекрасни торти, преснички, сладички и кофти напитки (е то не може всичко да е на ниво де, така си е по нашенски). Докато спокойно си хапвахме се заслушах в разговорите до нас: мъж, авторитетно обяснява особеностите на дърводобива и бизнеса у нас и румънско; майка, залъгва дете да хапне още една хапка; тинейджъри се заливат от смях;......ех приятно циганско лято в София. И ние се разприказвахме, заведението си е за това – да седнеш, да хапнеш, да си поприказваш. БУМ, ТРЯС – подскочихме! Сервитьорка счупи посуда... Стана ми жал за момичето, сладкарницата препълнена, сигурно от сутринта търчи нагоре надолу, а сега и това.

- Искай сметката и да си търсим колата, че доколкото си спомням паркира някъде на края на квартала...

Да ама мъжът ми по-жалостив и от мене, всеки път като се обърне за да извика сервитьорката тя пак с пълна табла и той не смее, да не я стресне, че ще отиде на вятъра я следващата поръчка, я друга посуда... Разсмяхме се и тримата, издебнахме удобен момент и ни донесоха сметката. Да му се не види! – едно парче торта 4лв.; едно кафе 2лв - те това са европейски цени вече! Спирам екскурзите в чужбина! Та така търсенето на тоалетна в този слънчев ден ни излезе 20лв. и едно типично по български семейно изживяване...

image





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ledeniq - :)
23.10.2013 01:34
Е, не във всяка тоалетна сервират торти и кафе, така че предполагам, че си е струвало парите :))
Ако помислиш можеше да бъде и по-лошо, като да отидеш в някой МОЛ или Хипермаркет, че тогава кой знае колко щеше да ти излезе. :)
цитирай
2. 1etty - ами определено в моловете ми излиза ...
24.10.2013 13:04
ами определено в моловете ми излиза по-евтино, затова ги предпочитам, ама моят мъж като каже че предпочита природата и аз кво да правя - уйдисвам :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 1etty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285783
Постинги: 64
Коментари: 69
Гласове: 858
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол