Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2013 14:03 - Един баща не може да обича една от своите дъщери повече от другите...
Автор: kraseto9 Категория: Забавление   
Прочетен: 4995 Коментари: 0 Гласове:
4



 Мъж в алкохолен магазин:
- Извинете, коя е най-добрата ракия, която можете да ни препоръчате?
Видимо подпийналият продавач:
- Разберете.. Един баща не може да обича една от своите дъщери повече от другите...


Нане хванал златната рибка и тя почнала да му изпълнява трите желания.
- Искам на Вуте, съседо, да му умре кравата.
- Искам на Геле, съседо от другата страна, да му умре кравата.
- Ае сега да умре и мойта крава.
- Е как така бе, Нане, твойта крава. Защо?
- Искам тия двамата да нема от къде да си купат млеко!


- Момиченце какво ти е?
- Всички ми се пресмиват че съм дебела!
- Не ги слушай, взимай 2 стола и сядай при нас!


- Роди ми се син!
- На кой прилича?
- На мен, като съм пиян.
- ???
- Крещи на всички и търси цици непрекъснато...


Един шофьор качил на автостоп една проститутка. По време на пътуването се разприказвали и шофьорът я попитал:
- Ти какво правиш обикновенно?
- Ами правя минети.
- Аха, значи го духаш - заключил шофьорът
- Не, аз правя минети - не отстъпвала проститутката.
- Ами то е едно и също - казал шофьора
- Не е едно и също, сега ще ти обясня защо. Ти като работиш, колко пари
вземаш?
- Ами, вземам 250 лв заплата.
- А така, - казала проститутката - ти го духаш, а аз правя минети, разбра ли?




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraseto9
Категория: Забавление
Прочетен: 124893
Постинги: 149
Коментари: 3
Гласове: 166
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031