Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2020 17:09 - ОЩЕ ЕДНО СТИХОТВОРЕНИЕ ОТ "ОНОВА" ВРЕМЕ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 588 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                             ПРИТЧА
                                                                                На Тодор /познайте  фами-                                                                                  лията му и за неговия уче-
                                                                                ник БашиБозука/

Чуй, братко, таз песен затъжена
и не ми дири махната.
Остави си ми сламката ръжена!
Извади си първо гредата!

Събуди се най-после от дрямката
и не ми пипай правата.
Остави си ми, братко, сламката!
Извади си първо гредата!

От теб нямам никаква нужда.
Затова ми послушай словата.
Остави, моля те, сламката чужда!
Извади си първо гредата!

Не ме гледай диво от рамката.
Ти изсра, брате, лайната.
Затова: Остави си ми сламката!
Извади си първо гредата!

19.05.1989 г.
Стара Загора  



Гласувай:
2



1. kolevdobri - Десет плюса от мен!
15.06.2020 09:26
Колкото пъти го прочитам, толкова пъти се възхищавам на таланта ти да пишеш стихове. Текстът ме препраща и към някои от творбите на Ботьова, да ме прощавате за тази асоциация. Макар, не се сещам Ботьов да е писал стихотворение, в което директно да казва на султана, да си извади гредата от окото или очите. А, да не забравя, да кажа нещо и за ЛАЙНАТА. Проблемът на големците от рода на Живков и Боко е в това, че те ужким серат в тоалетна, но какво правят и как го правят да му се не види, че осират целия народ. Бая пръска, като се напънат. Проблемът е в нас, че сме учили много, че задаваме въпроси, че търсим отговори. Простият народ си е избрал прости ръководители и си живее простичък въпрос. Свобода ли? Какво е това. Дай му "ляп" и "сугань" да "муа" и това му стига. Робско племе. Виж за справка класиците на нашата литература и поезия - Ботев, Славейков, Вазов...
цитирай
2. kolevdobri - Колкото пъти го прочитам, толкова ...
15.06.2020 09:28
kolevdobri написа:
Колкото пъти го прочитам, толкова пъти се възхищавам на таланта ти да пишеш стихове. Текстът ме препраща и към някои от творбите на Ботьова, да ме прощавате за тази асоциация. Макар, не се сещам Ботьов да е писал стихотворение, в което директно да казва на султана, да си извади гредата от окото или очите. А, да не забравя, да кажа нещо и за ЛАЙНАТА. Проблемът на големците от рода на Живков и Боко е в това, че те ужким серат в тоалетна, но какво правят и как го правят да му се не види, че осират целия народ. Бая пръска, като се напънат. Проблемът е в нас, че сме учили много, че задаваме въпроси, че търсим отговори. Простият народ си е избрал прости ръководители и си живее простичък въпрос. Даже това, че го пръскат с духовни лайна не му пречи. Той не разбира процеса. За да реагира, трябват да го пръскат с физически лайна. Това му е нивото. Свобода ли? Какво е това. Дай му "ляп" и "сугань" да "муа" и това му стига. Робско племе. Виж за справка класиците на нашата литература и поезия - Ботев, Славейков, Вазов...

цитирай
3. kolevdobri - Сега се досетих за друго.
15.06.2020 09:29
Защо се обръщаш към "тях" с "братко"?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11813312
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930