Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03 16:43 - ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 278 Коментари: 0 Гласове:
2



ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР НА 
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

КОПИЕ:
ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ЕС

КОПИЕ:
ДО ВЕНЕЦИАНСКАТА КОМИСИЯ

                                                           С   И   Г   Н   А   Л   
от Николай Ганчев Колев, България, София, ж. к. Борово, бл.231, ап. 39, тел. 0893 644 195

ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,

Следя внимателно бездействието ви по отношение на истинската организирана престъпност и отказа ви да изпълнявате задълженията си като не отговаряте на сигналите ми и не предприемате никакви мерки срещу избиването, осакатяването и раняването на хиляди невинни български и европейски граждани от лица, закупили си шофьорски книжки от поделенията на ИА  "Автомобилна администрация".
Въпреки това за пореден път ви изпращам сигнал за организирана престъпна група от държавни служители и прикривана от МВР, ДАНС и  Прокуратурата. Нека българските и европейски граждани кой какво прави или отказва да прави.
 



Ползва протекции на местно ниво съответно ДАНС И ГДБОП ПЛОВДИВ. ИСКЛЮЧИТЕЛНО БЛИЗЪК с ГЕОРГИ КОСТОВ бивш главен секретар на МВР.

 

 

 

 

Антон …… Ставрев ЕГН……………. Изпълняващ длъжността началник на ДАЙ Хасково е организатор и ръководител на организирана престъпна група занимаваща се длъжностни престъпления, рекет и приемане на подкупи в особено големи размери за продължителен период от време, под покровителството на висши политически лица и бизнесмени с голяма сфера на влияние.

Под покровителството на министъра на транспорта Ивайло Московски и председателя на парламентарната група ПП „ГЕРБ“ лицето Антон Ставрев в качеството си на началник служба ДАЙ Хасково е организирал и ръководи пирамидална структура от държавни служители за събиране на подкупи. Структурата е ясно определени служители и „ценоразпис“ в зависимост от „услугите“ който, извършват. Събраните подкупи в края на всеки месец се предоставят от Антон Ставрев на лицето  Христо Алексиев Христов. Същият ги разпределя на Ивайло Московски и Цветан Цветанов.

Общо описание на тарифите и услугите на ОПГ под ръководството на Антон Ставрев в района на Хасково:

1.              Рекет от преминаващите тежкотоварни автомобили в района на Хасково 30 – 500 евро в зависимост от установеното „нарушение“. Среден приход за 24 часа около 5 000 евро

2.              Такса спокойствие от Автогарите в района на Хасково 500 лева месечно.

3.              Такса за курс превоз на опасен товар 1 000 лева на курс

4.              Такса за издаване на любителска  шофьорска книжка 1 000 лева

5.              Такса за издаване на професионална  шофьорска книжка 2 000 лева

6.              Такса за издаване на шофьорска книжка на бежанци 3- 4 000 лева

7.              Такса за издаване на шофьорска книжка на неграмотни роми 1 500 лева

8.              Такса за превоз на извън габаритен товар 500 лева на камион месечно

Среден месечен доход по т.8 - 200 000 лева месечно.

9.              Такса върху собствениците на кариери за инертни материали за претоварен камион -2 000 месечно

10.           Такса от пунктовете за технически прегледи в зависимост от оборота 1 000 – 2 000 лв. месечно, като им се позволява да обслужват МПС-та без платени данъци и с технически неизправности.

11.           Такси върху собствениците на транспортни (автобусни) и таксиметрови фирми в зависимост от броя превозни средства и оборот 1 000 – 3 000 лева месечно.

12.             Такса спокойствие върху собственици на транспортни фирми 200 лева на камион

За всяка дейност отчитане на парите става в края на смяната.

Според указанията на Антон Ставрев към служителите на ДАЙ , проверяващи камиони на международен път е трябвало „ да се действа активно нощем, за да се избегнат непредвидени тайни записи от пострадали. Нещо повече, служителите били снабдени с тапи за заглушаване на сигнала. Шофьорите на камиони пък се викали за разговор зад машината, така че да се избегнат снимки и записи от камери“.

Ставрев е в пряк контакт със служители на граничен пункт „Капитан Андреево“ отговарящи за „кантара“. Митническите служители в реално време му предоставят информация за претоварени камиони . Камионите се „поемат“ от подчинени на Ставрев за проверки с цел допълнителни приходи. За определени камиони превозващи акцизни и турски стоки контрабанда служителите на ДАЙ под ръководството на Ставрев играя ролята на „покриващи“ трасето за безпрепятствено преминаване на магистралата. Същата роля играят и за определени канали за трафик на мигранти в леко товарни автомобили, камиони и леки коли. Като тяхната задача е да обезпечат чисто трасе по магистралата и най-вече да алармират ако забележат „съмнителни“ автомобили на органите на МВР или ДАНС (специфика може да бъде обяснена допълнително).

Част от придобитите парични средства Ставрев съхранява в наследствен имот (вила) намираща се е село……..

Сумите който се събират от служителите на ДАЙ на месец са средно около 500 000 лева на месец. 70% от тази сума се предоставя на Ставрев. Той съответно я разделя на четири части както следва за себе си , за началник от ДАЙ София, за министър Москов, за Цветан Цветанов.

Сумата отделена за функционери от ПП „ГЕРБ“ се предоставя на лицето Христо Алексиев Христов. Христов осигурява политически гръб на Ставрев.

За по-голям респект и натиск на рекетираните български фирми се обяснява , че парите през министъра отиват директно към генерала в Банкя, и ако някой от рекетираните има проблем , да се обърне със жалба в Министерски съвет.   

При нужда могат да бъдат осигурени свидетелски показания от потърпевши фирми и служители на ДАЙ, също така могат да бъдат предоставени номера на мобилни телефони , чрез които се извършва комуникацията по време на „оперативната работа“ в ДАЙ .

Прилагаме и публикации излизали срещу Антон Ставрев за последния месец.

Този заявителски материал не е ползвал данни и източници от въпросните публикацйи.

………………………………………………………………………………………………………

http://frognews.bg/news_132168/Samo-vav-Frog-Daidjii-v-Haskovo-derat-s-rushveti-kato-za-svetovno-postaviha-biznesa-na-kolene/

http://frognews.bg/news_131556/Samo-vav-Frog-Po-400-evro-na-smiana-izkarva-inspektor-v-DAI-Haskovo/

http://frognews.bg/news_131952/Samo-vav-Frog-Ot-DAI-Haskovo-prikrivat-nerednosti-s-firmata-na-katastrofiraliia-avtobus-v-Ungariia/

 http://pik.bg/жесток-скандал-шеф-в-даи-с-ценоразпис-за-рекет---транспортни-фирми-пропищяха-в-прокуратура-news667405.html

 

Интервю публикувано във вестник „Уикенд“. И публикации сайта Фрогнюз.(прилагаме текстовете)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..........................................................................................................................................................................................................................

 

Политически гръб на Антон Ставрев е лицето Христо Алексиев Христов ЕГН…………….

Христо Алексиев Христов е регионален председател на Асоциацията на вносителите (АВА)

Христо Алексиев Христов притежава фирма ХРИСТОВ КОМЕРС ЕООД(ЕИК: 115292337) , фирмата се занимава конкретно с продажба, ремонт и поддръжка на оказионни камиони, внос от Швейцария, Германия и Франция, на коли, микробуси, автобуси и тежкотоварни автомобили. Същата фирма е един от големите вносители на строителна техника в региона. Заради спецификата на бизнеса си фирма ХРИСТОВ КОМЕРС ЕООД по различни начини е пряк или косвен участник във всички държавни и общински поръчки в района на Пловдив – Хасково, през  Христо Алексиев Христов

ОПГ работещо в сферата на източване на евро средства в сферата на пътно строителство

Преминават всички нерегламентирани потоци (подкупи) от държавни поръчки свързани с пътно строителство на магистрали и полагане на асфалтова настилка в района Пловдив Хасково.

Христов е в преки корупционни отношения представители на ПП  „Герб“ като ГЕРБ-Пловдив. Кмета на град Пловдив Иван Тотев и кметовете на Хасково  за периода 2002 -2017г. Също така отговаря ,за частта на нерегламентираните плащания от района на Пловдив към Цветан Мирчев Цветанов , председател на парламентарната група на ПП „Герб“, транспортния министър Ивайло Московски.

Тридесет процента от Европейските средства за строителство на магистрали и полагане на градска асфалтова настилка съответно през лицето Христо Алексиев Христов се връщат в брой към изброените по-горе функционери на ПП „ГЕРБ“.

ОПГ работеща в сферата международен трафик на хора, контрабанда на акцизни стоки и контрабанда на наркотични вещества

Друга особеност на транспортния бизнес на Христо Алексиев Христов е предоставяне на „специфичен транспорт ‘ на местната организирана престъпност. Леки и лекотоварни автомобили с изградени надлежно тайници за превоз на акцизни контрабандни стоки като лекотоварни автомобили за превоз на нелегални мигранти на територията на страната. Маршрутите обикновено са Хасково – Пловдив-София-Годеч, Видин, Кула. Обикновено превозвачите са от ромски произход от съответните квартали в Хасково и Пловдив.

 Покровител, посредник на канала амфетамини-хероин с дестинация Иран Сирия Турция България ЕС, крайна дестинация на хероина Франция , Холандия. Крайна дестинация на амфетамините територията на Сирия.

По линия на контрабандата на акцизни стоки особено близък с Николай Николов  - Паскал

и Истимарото.  В района на Хасково под шапката на Истимарото в момента функционира най-голямата печатница за фалшиви паспорти и лични карти за по-платежоспособните имигранти и бежанци. Обикновено това са афганистански и сирийски бизнесмени, бивши военни ,сега участващи в клетки на Ислямската държава. Използват се крадени международни паспорти на български граждани като цената на един паспорт достига до 4000 евро. За предпочитане е личните карти да са на хора от ромски произход поради сходните външни белези. Крайна точка на канала е Германия и Холандия

Използват се крадени международни паспорти на български граждани като цената на един паспорт достига до 4000 евро. За предпочитане е личните карти да са на хора от ромски произход поради сходните външни белези. Крайна точка на канала на Паскал е Германия и Холандия.

ОПГ работеща в сферата транс Европейски данъчни измами и източване на средства по евро програми .

Друга фирма подлежаща на проверка е АГРОСТРОЙ 07 ООД ЕИК: 160095915

Свързани лица и фирми с Христо Алексиев Христов подлежащи на проверка следва да бъдат проверени в базата данни на ШЕНГЕН:

СТОЯНЧО ГОЧЕВ БОЙЛОВ ЕГН………………………………………

АГРОДОМИНАТОР - 2 ЕООД ЕИК 201811821

АГРОДОМИНАТОР ЕООД ЕИК      115098688

АГРАРСЕРВИЗ ЕООД ЕИК 115100331

                   

ВЕНЕЛИН СТОИЛОВ ТЕТИМОВ ЕГН……………………….

"ВИА МОДИКА" ООД ЕИК 200511445

ЙОРДАН АЛЕКСАНДРОВ БАЛАБАНОВ ЕГН……………………………….

ОРИДЖИН - САУТ ЕООД ЕИК 160050457

БУЛ ЕЙПЪЛ ООД (ЕИК: 202496369)

ГРИЙНС ТРЕЙД ООД (ЕИК: 203179959)

БУЛГАРОЙЛ ООД (ЕИК: 131094205)

ББП ООД (ЕИК: 115302297)

МИСОТА - М ООД (ЕИК: 202738819)

КОГРИЙН ООД (ЕИК: 201200529)

БУЛГАРОЙЛ ООД (ЕИК: 131094205)

ГРИЙНС ООД (ЕИК: 115549550)

По-горе описаните лица и фирми формират организирана престъпна група която се занимава с не плащане и източване на ДДС в рамките на ЕС, както и нерегламентирано  усвояване на средства по ЕВРОПРОГРАМИ , всички те са пряко и задочно свързани с лицето  Христо Алексиев Христов.

Телефонните номера както , конкретиката на престъпните схеми, местата на стоянките на транспортните средства, местата на изработване на тайниците и местата на предаване на подкупите ,ще бъдат предоставени допълнително. Също така и евентуални свидетели (сега са преки участници в схемите)

Ползва протекции на местно ниво съответно ДАНС И ГДБОП ПЛОВДИВ. ИСКЛЮЧИТЕЛНО БЛИЗЪК с ГЕОРГИ КОСТОВ бивш главен секретар на МВР.

 

 

 

Уикенд

Заглавие:  По половин милион на месец  от рекет прибират в  ДАИ-Хасково

Акцент 1: Шефът Антон Ставрев държи  всички под око

Акцент2: Бизнесът е на колене заради исканите рушвети от инспекторите

По половин милион лева на месец  от рекет си докарват  инспекторите  в  ДАИ-Хасково.   В момента върху транспортните фирми  се упражнява  невиждан натиск от страна на държавните служители.   Те са поставени  на колене заради рушветите, които трябва  да плащат . „В противен случай сме обречени на фалит“, алармира бизнесмен пред Уикенд.  Шеф на ДАИ-Хасково е Антон Ставрев, по известне като DJ TONNY, заради професията, която дълги години е упражнявал по кръчмите.  Твърди се, че той държи под око всеки и всичко. Никой от подчинените му  не смее да направи крачка без негово знание.

 Ценоразпис

Инспекторите от ДАИ-Хасково се скъсват, по нареждане отгоре, да събират рушвети, категорични са вътрешни на системата хора.  Твърди се, че има твърд  ценоразпис за отделните дейности на работа и който не се съобразавал с него, директно изхвърчал. Хората били принудени да взимат пари, само и само да не изгубят хляба си. Всеки спрян водач на чужд  камион, например трябвало да бъде ощавен от 20 до 300 евро, в зависимост от прегрешението. Търсело се под вола теле, само и само да се намери нещо нередно. Прости сметки сочат, че за 12 часа денем  през региона минават 450 чужди камиона, като се проверяват най-малко 100. Това означава, че около 3000 евро на ден отиват директно в джоба на служителите и техните началници. Цифрата за месец става главозамайваща-100 000 евро.  За да не изглежда подозрително се пишат и актове за по 5 бона дневно.

„Такса спокойствие“  за всички

„Такса спокойствие“  пък  е класическата форма на рекет върху целия бизнес в Хасково,  който зависи и се контролира  от даиджиите. Фирмите, които прекарват извънгабаритен товар наизуст  знаят, че трябва да „кихнат“ на месец по 200-300 лв. на камион.  Прости сметки сочат, че при наличие на 1000 камиона в района, това означава, че рушветът по тази линя възлиза поне  на 200 000 лв. Подобна неродостна  съдба споделят и собствениците на кариери за добив на инертни материали. Ако не броят по 2000 лв. на месец, остават на сухо, защото инспекторите от  ДАИ не им разрешават да претоварват камионите си.  Изнудват се и хората от  цетровете за технически прегледи. „А не плащате, а ви затваряме“,плашели ги подчинените на Антон Ставрев. Така с лекота  прибирали по 1000-2000 лв. на месец от всеки. Ако някой реши да нададе глас, веднага се хлопвали кепенците на пункта му.  Собствениците на автобуси и таксиметрови фирми също вдигнали ръце от държавния  рекет, но не виждат на кого могат да се ожалят.  И за тях тарифите били стандартни, в зависимост от това  кой колко е напреднал в развитието си. За най-малките имало облекчена  лепта от 1000 лв. на месец, а за по-големите  достигала до 3000 лв.  Всички бързали да се  издължават навреме, защото в противен случай ги скъсвали от проверки. А те на практика не само им блокирвали дейността, но ги обричали и на фалит.

Без компромис

Собствениците на автогари също не били пощадени от ценовата месомелачка.  500 лв. на месец  им гарантирали, че бизнес плановете им няма да се провялат. Дръзналите да запишат курс за превоз на опасен товар, също се  щавели юнашката.  Даваш 500 лв. и вздимаш кетап, подшушвали им  инспекторите от хасковското ДАИ.  Мераклиите  да се сдобият с книжка за любител или професинален шофьор били наясно, че животът  адски ще им се облекчи, ако се бръкнат за 300 до 500 лв. Проблем нямало и за неграмотните, но  „наказанието“ им автоматично  скачало на  1000 лв.

DJ TONNY лъсна в клип на Милко Калайджиев

Шефът на ДАИ-Хасково Антон Ставрев е популярен в Югоизточна България  като DJ TONNY. Причината е, че след като изкласил училище и приключил с родната казарма като граничар в Любимец, директно се посветил на най-голямата си житейска мечта-да стане диджей. От 2000 г.  всяка вечер вдига. градуса на клиентите в  небезизвестната  свиленградска кръчмата „Али Баба“, собственост на фамилия Делибозови. Посетители си спомнят, че чалгата къртела до зори стените на кръчмата и всички си тръгвали оттам с развинтени глави. Не случайно  Антон Ставрев  отделил специално внимание   на поп-фолк бизнеса. Свиленградчани  си спомнят и за култовото му участие в клипа на баткото на пиленцата Милко Калайджиев. В него  настоящият шеф на ДАИ-Хасково озарил с присъствието си  разтърсващото парче „Любовна биография“, известно повече като „Любовница-чаровница“.  След  шеметното си  театрално изпълнение, близките му предположили, че   DJ TONNY ще се  преквалифицира в сценична звезда.  Предрекли  му и бляскаво бъдеще.

Изненада

 Ставрев, обаче ги изненадал с идването на власт на тройната коалиция. Той направил рязък житейски завой. Според местните хора тогавашната областна управителка на Хасково Райна Йовчева  „изстреляла“  Ставрев  директно в ДАИ като инспектор.  Разбира се, за да не боде очите очите на хората тази странната му  метаморфоза,  бил проведен  конкурс за младши държавен инспектор. И  DJ TONNY се класирал.  Следват върхове и спадове в кариерата му, в зависимост от това коя политическа сила в региона и на централно ниво командва парада. Казват, че това е времето, в което Антон Ставрев се светнал на всички схеми, които носели баснословни печалби.

 

Каре 1:  Царя го пази

Близостта на Антон Ставрев- DJ TONNY с пловдивския бизнесмен Ицо Царя през последните години  буквално  го бетонирала на шефкото място в ДАИ. И не случайно. Твърди се, че Царя поднасял  ежемесечен   шумящи армаган на министър от кабинета на Бойко Борисов. Действал и по друга линя. Редовно  ритал мачлета с Бистришките тигри и така покорил  сърцето на премиера.   DJ TONNY се успокоил и вече  не му пукало за появилите се напоследък  обвинения в  корупция. Бил сигурен, че Царя ще се погрижи за него, ако службите го налазят.

 

ФРОГНЮЗ

От близо половин година на инспекторите са спуснати твърди тарифи за жилене. От тях се искало само да се отчитат в края на смяната. Дадени са указания да се действа активно нощем, за да се избегнат непредвидени тайни записи от пострадали. Нещо повече, служителите били снабдени с тапи за заглушаване на сигнала. Шофьорите на камиони пък се викали за разговор зад машината, така че да се избегнат снимки и записи от камери. За 12 часа през ръцете на даиджиите минавали по около 60 камина, като почти всеки шофьор се щавел с 20 до 50 евро, в зависимост от провинението.

 

Пари се събирали и от другите направления на работа. Така например за шофьорска книжка се „кихало” по 500 евро. Шефовете на транспортни фирми пък броели по 200 лв. на камион за месец, за да не ги закачат. Такситата също трябвало да се отчитат. „Такса спокойствие” за тях варирала от 30 до 50 лв. месечно. За да отчитат все пак някаква контролна дейност, от ДАИ-Хасково спуквали от проверки самостоятелните играчи в бранша. По 1000 лв. пък броели на ДАИ от пунктовете за технически прегледи. Това било годишното им отчисление, за да не ги затворят. Скъпо излизало и на мераклиите да се сдобият с лиценз за превоз на опасни товари. Тарифата за издаването на такава карта не падала под 500 лв. Наши и чужди шофьори, както и шефове на транспортни фирми вдигнали ръце от рекета, който упражняват върху тях инспекторите от ДАИ-Хасково. Те се заричат, че ще изчакат да се състави новото правителство и лично ще се обърнат за помощ към новия транспортен министър. „Решени сме и на по-твърди действия, ако даиджиите не се укротят. Все са се събирали пари, но такова чудо не е било”, признаха пред Фрог потърпевши.

 

Неписано правило за корумпираните служители било половината от заработеното да се отчислява нагоре по началническата верига. Напоследък от ДАИ-Хасково започнали да валят сигнали за продажба на шофьорски книжки. Транспортните фирми пък продължавали да си плащат като попове, за да не ги проверяват, категорични са източниците ни. В момента структурата се управлява от уволнения на два пъти от ДАИ Антон Ставрев, известен повече в региона като диджей Тони. Припомняме ви, че през май 2015 г. ДАИ-Хасково се прочу, след като излезе видеозапис със служител, който без каквито и да е притеснения си поиска подкуп от турски шофьор на ТИР.

 

За първи път Ставрев е махнат от ръководния пост в края на 2013 година от шефа си в София Димитър Ганев. Официалната причина била структурни промени на звеното. Според източниците ни, обаче зад това решение се криели множество съмнения за корупция. Те са категорични, че по това време ДАИ-Хасково приличала на мафиотизирана структура за рекет и изнудване на фирмите. Антон Ставрев светкавично потърсил правата си в съда, който го възстановил на работа. Новоназначеният в началото на 2015 г. директор на агенция „Автомобилна администрация” Цветелин Цветанов, обаче прави същото като предшественика си Ганев, намирайки законова вратичка да се отърве от диджей Тони. Променя правилата, според които за поста „началник на ДАИ” се иска завършена магистратура. Антон Ставрев, обаче бил бакалавър от Варненския свободен университет, което не му позволило да запази апетитния си пост.

 

Любопитна подробност е, че процедурата при второто му отстраняване се забавя, тъй като Ставрев излиза в дълъг отпуск по болест. Някои допускат, че може в този период да търсел възможности да се закрепи. Недоволен от развоя на нещата диджея за втори път атакувал административния съд. С решение на магистратите в негова полза, в края на 2016 г. той за пореден път седнал в началническото кресло. За негов много близък авер на Антон Ставрев се сочи прословутия даиджия Ицо Хъша. В блога на Николай Колев-Босия за него е написано едно към едно:

 

„Ицо- по прякор „ХЪША” – от Свиленград. Той започна работа в София по времето на Валъо Божков. После се премести в Хасково преди 1г и сега преди 2 месеца излезе в интернет едно клипче с един турски камион как го изнудват за пари и този който се вижда на клипа го уволниха, а другия инспектор, който е бил с него на смяна е този Ицо-Хъша. За да не го махнат /Защото е човек на Владимир Колев-главен директор на ДАИ/ го преместиха в Стара Загора и той излезе в болнични.Този е човекът, който назначи последните 3-ма за по 25 000лв. Той ги намира, взима парите и ги дава в София. Ицо-Хъша има заведение в Свиленград което се казва „ХЪШ” и от там му казват така. В целия Свиленград се хвали и казва ,че който иска да започне работа в ДАИ Стара Загора да му приготви 25 000лв и веднага го урежда и започва!!!”

 

Запознати с аферите в ДАИ са категорични, че Антон Ставрев се чувствал сигурен за мястото си по две причини. Първата била свързана с предположения за „опасната” му близост с управляващи кръгове от ГЕРБ. Знаело се също така, че е биз-бизе с председателя на асоциацията на вносители на автомобили Христо Христов.

 

 

Автобусната компания „Арда Тур” е регистрирана в Хасково, а нейн собственик е Себахатин Исмаилов. Както Фрог писа преди няколко дни, в ДАИ-Хасково, която е отговорна за автомобилния превоз на пътници, се въртят различни корупционни схеми. Според запознати в автопарка на фирмата има машини със съмнителна техническа изправност, които обаче са в движение.

 

Преди година-две „Арда Тур” е била засипвана от актове за различни технически проблеми. Има подозрения, че в момента автобусите не се проверяват от даиджиите така както трябва и това се дължи на солидно заплащане. Говори се и за занижен контрол от страна на държавните органи. Любопитното е, че Себахатин Исмаилов многократно е късан на изпита за ръководител транспорт. Един от сериозните му проблеми да не се справи с изпитите е, че трудно говори български, разкриха още източниците ни.

 

Според запознати чиновниците от ДАИ-Хасково не искали да проверяват въпросната транспортна фирма, за да не дават повод на Исмаилов да пише жалби срещу тях до софийските началници в качеството му на член на УС на Националното сдружение на автобусните превозвачи. Треперели, че може да загубят апетитните си постове, които им носели приходи по-големи дори от тези на митничарите. Както медията ни разкри, инспектори в Хасково си докарвали по 400 евро на смяна. Вътрешни хора споделиха , че продажбата на шофьорски книжки в региона продължава с пълна сила. ДАИ-Хасково се управлява от уволнения на два пъти от ДАИ Антон Ставрев, известен в региона като диджей Тони.

 

Жесток скандал е на път да се развихри в Хасково с шефа на ДАИ Антон Ставрев.

Срещу него има подадени многобройни сигнали от транспортни фирми за прибиране на рекет, разкриват източници в полицията. Сигналите са за това, че се упражнява жесток финансов натиск, имало замесени и инспектори, които също прибирали пари чрез давление над бизнеса.

Събрани са няколко жалби в прокуратурата и полицията, но до момента властите бездействали и не е започнало разследване. Транспортните фирми твърдели в жалбите си, че дори имало твърд ценоразпис, наложен от Ставрев, за отделните дейности на работа, а който не се съобразявал с него бивал уволнен.

Така, за да не си загубят работата служителите били длъжни да събират рушвети. Чуждите камиони трябвало да плащат от 20 до 300 евро в зависимост от това, което се открие като нередност.

Ако не можели да намерят причина за „глобата”, веднага минавали на друг вариант. Прости сметки сочат, че за 12 часа през региона минават 450 чужди камиона, като се проверяват най-малко 100. Това означава, че около 3000 евро на ден отиват директно в джоба на служителите и техните началници. Цифрата за месец става главозамайваща-100 000 евро. За да не изглежда подозрително се пишат и актове за по 5 бона дневно, твърди се още в сигналите.

Собствениците на автогари също не били пощадени от ценовата месомелачка. 500 лв. на месец им гарантирали, че бизнес плановете им няма да се провалят. Дръзналите да запишат курс за превоз на опасен товар, също се отчитали.

„Даваш 500 лв. и взимаш кетап”, подшушвали им инспекторите от хасковското ДАИ, пише в сигналите на фирмите до прокуратурата и полицията. Мераклиите да се сдобият с книжка за любител или професионален шофьор били наясно, че животът адски ще им се облекчи, ако се бръкнат за 300 до 500 лв. Проблем нямало и за неграмотните, но „наказанието“ им автоматично скачало на 1000 лв.

В града пък разкриват, че Ставрев от години имал скандален имидж и спорно минало, тъй като преди да оглави ДАИ по времето на тройната коалиция, бил диджей в града. После изненадващо тогавашната областна управителка на града Райна Йовчева го направила инспектор.

За сочните схеми пък транспортните фирми пишат в сигнала си, че Ставрев имал гръб - пловдивския бизнесмен Ицо Царя, който бил близък с всяка власт. Това давало пълно право на Ставрев да коли и беси в ДАИ и да събира „такса спокойствие” от всеки, а служителите му да рекетират всеки камион преминаващ от там, пишат още транспортните фирми в сигнала си.

Здравейте:

Не  си казваме имената не за това, че се крием или искаме да уроним престижа на дадено лице и да го очерним ,като ви даваме този сигнал а истинската причина е, че живеем в България и хората ,които са натрупали богатства се познават и са влиятелни  като лицата ,за които ще ви разкажем. Те  винаги се оправят с пари  и винаги ние, които казваме истината сме губещи ,или оставаме без работа.

    Искаме да ви разкажем ,за човек който е на 38 години и назначен да премахне корупцията в ДАИ- гр.Хасково за цялото негово обкръжение,за семейство му, приятелите,колегите и за цялата негова трудова кариера , видно от която е само уволняван или съкращаван, което за нашата държава се нарича с две думи ,,ценен кадър” за борба с корупцията, а именно за:

Николай Костов Милушев той е родом от  Свиленград , кариерата на Милушев тръгва от Митница Свиленград около 1997год.,като  митнически инспектор.Кариерата му  продължила няколко години след което е бил уволнен поради несправяне с работата си.Години след това ,той се  завръща като инспектор но в Пловдивска митница, същият е свикнал  да води луксозен живот,в Пловдив го помнят като човек, който обичал да пръска пари за щяло и нещяло ,обичал да ходи на  специален козметик където оставял по 100 лева да му оформят веждите и ноктите от там му е излезнал прякора ,,манекена,,.С протекциите на собственика на транспорта фирма с име :Перчемлиев  от Бургас през 2006 год Милушев се мести на нова работа  Управление Пътни такси и разрешителни на ГКПП Капитан Андреево ,но мястото му в Пловдивска Митница се заема веднага от брат  му Станко Костов Милушев. През 2009 той е съкратен  от Пътни Такси . Мотив за уволнението му е ,че той не се справя с работата но истината е  че има  множество сигнали от службите за лицето Милушев ,че същият  води висок стандарт на  живот.Колата която  шофира  струвала 25 000 евро  била на името на жител  от Бургас, но по фактура била платена в кеш , директно в  магазин за автомобили намиращ се  в гр.Хасково ,лично от Милушев със скромната си заплата 380 лв. Хвърлял луди  бакшиши по барове , банкноти от чужда валута и снабдявал шофьорите с винетки на половин цена от границата,бил безскрупулен по време на работа . След съкращаването му (уволняването)  от УПТР нямало и година ,той вече бил назначен за инспектор в ДАИ- гр.Бургас , видимо   от началото на кариерата му навсякъде той е бил или уволняван ,или съкращаван видно  причините са или много корумпиран ,или не се е справял с работата.Но в ДАИ – Бургас явно такъв шлайфан бисер им е липсвал ,че за кратко време  през 2010 год.той вече е и Директор на ДАИ-гр. Бургас, а брат му  Станко Милушев веднага от инспектор в митница Пловдив ,се преражда  в инспектор в ДАИ – гр. Пловдив,явно рода се е специализирал в транспорта където имало конкурси само Милушеви печелели ,говори се че бил влезнал под кожата на транспортния министър Ивайло Московски и каквото кажел това се случвало в ДАИ – Бургас.Пожелал района за  който отговаря да му се удължи чак до Хасковска област и всичко било сторено. През този период на  два пъти  е уволняван като директор на автомобилната инспекция в Бургас. Бил отстранен от длъжност през 2011 г. след смъртоносната катастрофа на магистрала „Тракия”, при която загинали 9-има пътници. Милушев бил обвинен, че не е упражнил контрол върху изправността на автобусите на фирма „Ентуртранс“ на Ениз Ченгел. Припомняме, че впоследствие турчинът и неговият технически директор Николай Точев били осъдени на по 10 г. затвор.Скоро след първото си уволнение. ,Николай Милушев отново се завърнал като шеф на бургаското ДАИ. Той остава на поста до октомври 2013 г., когато за втори път бил освободен от поста. Говори се, че от 2010 год. до краяна 2013 год той е назначавал хора от Свиленград  за инспектори във ДАИ, за сумата от 25 000 лв. в всички градове,  където след това същите се отчитали лично на него за рушветите ,който взимали и по точно пътя от Капитан Андреево ,през Стара Загора до Велико Търново ,където имал 9 негови хора от Свиленград. Пътя от Капитан Андреево до Пловдив  се контролирало от  брат му и още един служител  бивш негов колега от пътни такси а трасе ГКПП Лесово и ГКПП Малко Търново  до вътрешността на територията му от 6 служители половината  също родом от Свиленград. Схемата била безскрупулна всички плащали, камиони с тежки товари по кариерите,нелегални таксита по морето ,вземането на шофьорски книжки, автобуси без лицензи, общо взето всичко което се контролира от ДАИ –Бургас било завзето.Всички от сивия транспортен сектор, били принудени на 20 число всеки месец да отчитат сумите от такса спокойствие.Подавани са множество сигнали за корупция срещу него от транспортни фирми  но неговото лоби било на високо ниво и всичко свършвало до там. Вижда се ,че  кадърния,честен и ,,мултифункционален човек ‘в кавички за когото говорим е само на 38 години и вече ДАИ му била малко като реализация неформално започнал да контролира и парите от кантарите в митница Бургас. Уредил  през 2010 год тогавашната си приятелка, а сега вече негова жена Таня Атанасова ,да отговаря за отдел приходи и пътни такси в Митница – Бургас ,където на нейно подчинение  били всички кантари на граничните пунктове Лесово и Малко Търново,а за Капитан Андреево  сложил нейния брат Николай Атанасов, като митнически инспектор в отдел ПТРР и неин личен приятел Валентин, като главен инспектор.Всичко било обхванато, всички приходи от незаконни неща ставащи на митническите кантари ,по границите от камиони  турска регистрация с нередовни документи като транспортни и транзитни разрешителни,СЕМТ тетрадки с фалшиви номера и камиони без лицензи.Същите влизали от Кап.Андреево и излизали  през Лесово , без да изпълнят транзитното си преминаване към друга страна, която по Закон не трябва да е Турция .Но в случай ,че е тя трябва да се начислят и заплатят глоби от 3000 евро на камион ,за нередовен транспорт ,което отново било контролирано от Николай Милушев ,жена му и неин приятел от Митница – София, който имал възможност да манипулира всички неща в този модул за проверка на разрешителните, с прякор сладкия Нено (Добрил Ненов) .Схемата била  толкова перфектна, че след като за втори път, през месец октомври 2013 год. той е уволнен ,всичко  продължава по старо му и всички назначени  продължават да му се отчитат и до сега.Дори когато жена му Таня Атанасова е в майчинство от 2014 год.., дистанционно рекетирала всички   митничари от кантарите на Лесово. Всичко се знаело в Митница Бургас ,но никой не смеел да продума ,за да не си загуби работата.На Кап.Андреево  тя движела нещата с нейния верен колега и приятел Валентин Язанов, който бил отговорник в отдел пътни такси и разрешителни,той и бил много верен а се имал  и с директора на Агенция Митници.През 2014 год. Язанов бил награден от директора  заедно с арестувания шеф на Митница Свиленград- Крайванов .Повечето от митничарите по кантарите на Лесово ,били  родом от Свиленград ,Сливен и Бургас било по лесно  да бъдат контролирани от Милушев и сие.Носели директно в дома му месечната такса, за да бъдат на работа, там ,също работел и брата на зам.шефа на Митница Свиленград – Костадинов, приятел с г-жа Атанасова. От нещата който се знаят за това семейство- братя и жени  държавни служители в Митници и ДАИ ,същият е натрупал и Трупа, и в момента личен капитал от двете граници; Кап.Андреево и Лесово,с помощта на жена си,и хората  за контрол от ДАИ ,които той е назначил.Същите си затваряли очите и не санкционирали определени камиони на турски фирми, пазени от Милушев, който не спазват транспортния  разрешителен режим.Българските превозвачи губят стотици хиляди лева, точно от това неспазване на турските си колеги, защото законите явно важат  само за тях ,но за сметка на това сумите от неспазване на  транспортния Закон влизат в джоба на Милушев и жена му,а не в бюджета на бедната ни държава.

     От 10.06.2015 Николай Костов Милушев е назначен за шеф на ДАИ-Хасково, за да се справи с корупцията в тази администрация. Гръмналият на скоро грандиозен скандалв ДАИ- Хасково свързан с 6-ма отстранени инспектори,един от които вече е уволнен за подкуп „мауии пара” но всички те сложени лично с лобито на Милушев.Този скандал е принудил Министър Московски да намери най подходящия човек за това в името на Николай Милушев .Човекът, който е уволняван над 3 пъти през трудовата си кариера, човекът който от самото си идване в Хасково като директор на ДАИ  преди дни вече е подготвил да назначи  хора за работа срещускромната сума  от 10 000 евро за назначаване.Този човек и неговата жена  определят правилата за контрол на кантарите по  цялата южна граница с Турция .Такъв човек ли ще пребори корупцията.Така ще я пребори ,че ние обикновените хора, който се занимаваме с транспортни дейности  ще умираме от глад, а такива като тях ще плащат по 100 лв.за прическа на веждите ще ходят по различни круизи с луксозни кораби  и ще живеят в имоти за милиони и ,ще карат автомобили за 100000 лв.Такава ли трябва да е  държавата в която живеем,такива ли трябва да бъдат хората които  се назначават да се борят с корупцията в ДАИ и Митници! Нямали институции като  НАП  и Полиция, които  да проверяват  такива хора ,като това лице и жена му, преди да започнат на такива високи и отговорни постове. Ако няма значи нашата мила родина  България е обречена на гибел ,на голяма падение където  корупцията няма да се намали ,а като раково образование ще ни погуби.

      Моля Ви ако сте честни журналисти ,ако държите малко на България, за да може тя да се промени и такива цербери като това лице и жена му да не заемат такива постове с цел да се облагодетелстват, проверете всичко това което сме ви разказали.Ние нямаме за цел да опетним дадено лице ,а просто да покажем и разкажем  какви хора се назначават да борят корупцията,проверете всяко едно цитирано нещо за лицата, за които ви говорим и ще се уверите, че всичко това е истина. И ако имате кураж го разгласете ,за да знаят обикновените хора къде живеят. Ако ли не изтрийте  го и забравете за него, живейте, за да пишете само  за неща ,които са ви угодни и Ви карат да вярвате,че живеете в Държава в която сами избирате и диктувате правилата.                                                                                           

 

 

 

                                             С уважение:  Да живее България и честните хора в нея.

13.03.2020София                                                     Николай Колев-Босия




Гласувай:
2
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 7809896
Постинги: 3357
Коментари: 8417
Гласове: 6326
Архив
Календар
«  Март, 2020  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031