Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2020 09:22 - ПИСМО НА ЯНКО БУЮКЛИЕВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 711 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отворено писмо сигнал чрез медиите.
Подател: Янков Костов Буюклиев Мобилен тел.: 0988880642 Собственик на „Пастърлово Стопансвтво“ гр.Лъки с годишен капацитет 265т пастърма.  На 10.02.2020г. Повдигнах обвинение в Българската Прокоратура до главния прокурор Иван Гешев на 3-ти мандат министър председателя Бойко Борисов и бившия главен прокурор Сотир Цацаров в нарушение на конституционно вменените им задължения и извършване на престъпление, а именно: - Укриване на очевадните престъпления, два броя самоуправство, лъжесвидетелство, увреждане на собственост и причиняване ми виновно на щета в особено големи размери, както и в укриване на огромен брой на длъжностни лица които от 2002г. насам укриват очеизвадните престъпления в пастървеното ми стопанство гр.Лъки и в последствие и до днес се прикриват едни други извършвайки отново престъпление. За свидетели съм посочил съкретарката на бившия глваен прокурор тъй като всеки ден звънях в кабинета му за взимане на законови мерки по престъпния казус, служителите в приеманта на министерския съвет, където също звънях всеки ден, изпращах сигнали и настоявах за среша приемиера Борисов, отново в настояване да бъдат взети съответните законови мерки срещу оличените от мен длъжностни лица на негово подчинение. Посочил съм за свидетели също така: Златко Радев – работил две поредни години на пъстървеното ми стопансвто гр.Лъки след неговото закопуване, Иван Васев – бивши мой служители и двамата присъствали на огледа преди търга и след закопуването на пъстървеното стопанство. Сузана Иванова другия участник в търга, която се съгласи да даде показания, Христо Казашки – журналист с който сме правили два филма на пъстървеното ми стопанство, Жоро Зангаров – оператор, снимал първия филм, излъчен на пресконференцията в СофияПрес през 2012г., Петър Владиков качвал се през годините многократно с мен на стопанството и Недялко Костов проф. фотограф направил всички приложени при повдигнатите обвинения срещу уличените от мен длъжностни лица приложени снимки. Недоумение буди факта, че винаги съм посочвал тези свидетели при повдигнатите срещу длъжностни лица обвинение, но никой до днес още не им е снел обяснение, при извършените „ многократни проверки“ , вместо да разкриват служителите в държавните институции, укриват очевадните престъпления техните извършители а в последствие се прикриват едни други и това продължава без наказано и до днес. през 2019г. По закона за отговорността на държавата, заведох в Пловдивски Окръжен Съд иск за петдесет милиона лева, обезщетение за виновно причинената ми загуба срещу главния прокурор Сотир Цацаров. Въпреки че бях платил необходимите държавни такси, за което отново посочвам свидетел Петър Владиков, който внесе последната държавна такса и я представи в канцеларията на съдийката за да бъде отметната като платена по делото, съдийката си позволи да не даде ход на делото с мотив, че таксата не е била платена. За което ще поискам от правосъдният министър да разпореди проверка, това е нарушение то чл.7 от европейската харта по правата на човека, а именно всеки гражданин да има правото на справедлив съдебен процес, което е и основание за предизвикване на проверка от страна на европейската комисия във тази връзка на българската държава, което смятаме и да направим. До днес не ми е известно лицето Иван Гешев главен прокурор да е взел каквито и да е мерки по подадения от мен цитиран по горе сигнал , затова давам публичност. Над 20 пъти поисках писмено от главния прокурор Сотир Цацаров да разпореди проверка на всички мои сигнали(над 140) до прокуратурите в България, като настоявах от резултатите да се само сезира, тъй като навсякъде съм повдигнал обвинения срещу длъжностни лица и в резултат на тяхното виновно поведение навсякъде са ми причинени умопомрачителни финансови загуби (стотици хиляди и милиони левове). Същата проверка съм поискал да бъде разпоредена сега от новия главен прокурор Иван Гешев и да се само сезира от резултатите, но до днес не ми е известно той да се е разпоредил. Навсякъде се натъквам на тотален отказ от държавност, обвързаност и зависимости, нещо, което е недопустимо за една европейска демократична и правова държава. Филмите и дадените от мен пресконференции са качени на името ми Янко Буюклиев в YouTube. Повече информация по случая на името ми Янко Буюклиев в Google, профила ми Янко Буюклиев във Facebook и групата ми във Facebooк Янко Буюклиев – подкрепа за Янко Буюклиев в търсенето му на отговорност... 05.03.2020г. 

гр. Пловдив Янко Буюклиев

 

 

 

Янко Буюклиев - 0988 88 06 42




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11775866
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930