Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2019 06:14 - Не е истина с какви глупости се занимавам
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2731 Коментари: 23 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 в 5 часа сутринта, но селската ми баба казваше, че тръгнеш ли след бръмбар до г--ната стигаш.

За какво иде реч? Жоро пусна постинг в отговор на наша колега с който ни убеждаваше ,

че злото е съветската , респективно руската радиация, а видите ли американската 

едва ли не, е полезна. Ставаше въпрос за използването на боеприпаси с обеднен уран 

на територията на бивша югославия. Включих се с коментар, в който изложих

становището  на италиански експерти във връзка с производствата срещу военното

министерство в Италия за починали 72 ма италиански военни под 30 години от

оннкологични заболявания от подразделенията  дислоцирани в Бояновъц и Врана в 

които райони са били употребени боеприпаси с обеднен уран -около 150тона боеприпаси.

Има и няколко десетки заболели от същия контингент. И това от 3000 души контингент.

Тоест смъртността и заболявоемостта е ужасна и военното министерство вече не оспорва

исковете , а ги удолетворява. Тоест колегата е абсолютно права, че Сърбия, а и съседите 

и много години ще страдат от варварщината на янките. Впрочем подобни производства

започват и в Германия по същите причини-заболели и починали германски военни.

Пука му обаче на жорко, той яде банани, пие витамини и радиация не го лови!?

Естествено заради коментара ми трябваше да бъда"наказан" и последва, а ти " Защо каза

че Тойотата ми, няма да мине там където е минал москвич"

Да поясня. Преди време споделих, че имаме на вилата Москвич 412 от началото на 70те

години, преправен на пикап и повдигнат и го използваме за превоз на товари, най вече 

за дърва от гората. Казах му също, че където минава ще се затрудни и Тоьотата му.

Нищо повече! Иначе неоспорим факт е , че първият вседеход наистина е москвич и

работата по него почва през 57ма-не съм сигурен дали по това време Тойота не 

се занимава още със станове за тъкане-от там е и емблемата на фирмата-совалка

Разбира се създават японците уникални коли за разлика от руснаците , които зарязват 

идеята си с москвича като вездеход та по късно я осъществяват чрез ВАЭ, но въобще

не може да става сравнение  с японските. Жоро обаче не се успокоява обиден на

Тоьота Стана въпрос за бавни скорости при нея и аз изразих съмнение  , като казах:

"Аз РАФ 4 с бързи-бавни не съм виждал. Може да има, но аз не съм виждал" Цитирам 

дословно коментара си в постинга му. А аз наистина съм се интересувал по въпроса,

когато преди време смених колата. Първо исках да гледам от по високо/годините ми не

са за ниска кола вече/, второ отклонението от пътя за вилата ми започна тук там да се

руши, а ходя често, да има място и за кучета и за внучета. Тоест първото което бях

решил бе СУВ. Можех да си позволя до20 10 година. Най вече  обмислях за РАФ4 ,

CRV Хонда. Отказах се заради по скъпата подръжка и минах на компромисно решение 

ван-височина, място, товароспособен, тих и вози като кола. Подръжката му 

наполовина. Двоумях се между Тойота версо и Туран-европейското надделя.

От там и четох по усърдно за рафчетата. Останах с впечатлението че нямат

бързи , бавни, а и нямат нужда от това-с окачване на лека кола са, а не за пресечена

местност-лов например. След спора нипогледнах в мрежата и наистина виждам

че имат и бързи бавни, но чак в четвъртата си серия и това е вече съвсем

друга кола. Съвсем друг сегмент -ценови, технически Кола , която няма нищо общо 

с това , което Жоро  е снимал.

Друготокоето ме изуми в спора ни бе самодоволството му на "избран" Не видях 

винетката му, защото беше вляво, а и закрита с поставката за телевон.

Та той: Аз съм пич, а не льольо като теб да поставям винетката където ми кажат/по закон/!?

Хайде да поразсъждаваме върху думите му. Винетката е от дясно за улеснение на 

пътните полицаи. Дори да не я сложиш вече, не е проблем. Има те в системата

проверяват те и те пускат без проблем. Да, но им отваряш излишна работа

И кого гледа Жоро "от високо" чувствайки се като "ПИЧ"-ами гледа баща си.

Защото Жорко е отгледан с милиционерския/днес полицейския/ труд на баща си.

А той дали на  пътя, дали срещу криминалните деяния никак не е лек.

Пич си Жорко, да дрънкаш. Дрънкаш Жорко , на кухо!







Гласувай:
8



1. apostapostoloff - Забравил си да споменеш, че
14.10.2019 06:27
радиото е изобретено от Попов, а ракетите от Циолковски. Забравил си също така да споменеш, че съветските болни са най- здрави.

Заеби ти тия лакърдии, важно е само това, че на 27 т. м. Бойко пак ще ви го тури. Ще ви го нафърфорчи целио- барабар с макарите. Та Гогол да го барате и сополив да го целувате.
цитирай
2. elenkokoschkov - НЕ ЯДЕШ ДОСТАТЪЧНО
14.10.2019 08:18
ШКЕМБЕ ЧОРБА -ТЕ ЗА ТОВА!
ЧОРБАТА Е ТУРСКО ЯДЕНЕ!
цитирай
3. eva666 - бабо Цецо, ти..дрта сеирджийка..от нищо, не отърваш...
14.10.2019 09:11
elenkokoschkov написа:
ШКЕМБЕ ЧОРБА -ТЕ ЗА ТОВА!
ЧОРБАТА Е ТУРСКО ЯДЕНЕ!

цитирай
4. starforlife - Може ли да вметна няколко ФАКТА за Читателите? Благодаря!
14.10.2019 10:49
Предупреждавам, че от релевантните ми (и ноторни - и ноторни) реплики ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ЩЕ СЕ ВИДИ ЩО ЗА НИЩОЖЕСТВО СИ, ВЕНЦИ, И КАК НЕ СЕ СВЕНИШ ДА ЛЪЖЕШ И ИЗВЪРТАШ НЕЩАТА КАКТО НА ТЕБ ТИ ПАДНЕ.
GO!

В постинга по-горе vencivaleri1951 написа:
Жоро пусна постинг в отговор на наша колега с който ни убеждаваше , че злото е съветската , респективно руската радиация, а видите ли американската едва ли не, е полезна. Ставаше въпрос за използването на боеприпаси с обеднен уран на територията на бивша югославия.

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/12/quot-lychenieto-ne-moje-nito-da-se-useti-nito-da-se-pomirish.1677807
Венци, това отгоре е линк към въпросния постинг, нали така?
Е, щом си съгласен, че е така, то да кажа:
ПЪРВО: Въпросният постинг НЕ Е отговор на какЪвто и да е нашА колега, а просто прочетох информацията и реших да я споделя, защото не бях чувал до този момент за въпросното руско ядрено съоръжение, което се вижда, че гърми през годините като накосен презерватив.
ВТОРО: Я така като твърдиш нещо, а именно, че в постинга е ставало въпрос за "използването на боеприпаси с обеднен уран на територията на бивша югославия" (цитирам те и затова да речем Югославия е с малка буква - ха ха ха), ми ПОКАЖИ КЪДЕ В ПОСТИНГА СЕ ГОВОРИ ЗА ПОДОБНО НЕЩО?
Защото се вижда, че той, постингът, не е коригиран от тогава и ТИ ОТНОВО НАЙ-БЕЗЦЕРЕМОННО ИЗВЪРТАШ НЕЩАТА КАКТО НА ТЕБ ТИ ПАДНЕ.


После:

Отниво в постинга по-горе vencivaleri1951 написа:
Преди време споделих, че имаме на вилата Москвич 412 от началото на 70те години, преправен на пикап и повдигнат и го използваме за превоз на товари, най вече за дърва от гората. Казах му също, че където минава ще се затрудни и Тоьотата му.
Нищо повече!
Опааа. Опааа. Аз пък не просто твърдя, а мога да покажа, че ти не просто зае позицията тогава "Нищо повече", а твърдеше, че "ТоЙОтата" (пише се с "йо", а не "ьо", необразовани човече) МИ е по-непроходима от "Москвича" ТИ и дори се обзалагаше и предлагаше да го проверим.
Когато обаче за пореден път казах "Ми хайде! Кога и къде?", ти онтово за пореден път се сниши като мишле, но това сега не ти пречи да лъжеш най-безцеремонно.

А за всичко останало по отношение на празнолейкането ти за "Тоьььььоооотата" - Читателите могат да попрочетат тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887
тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/13/drugari-imame-novina.1677968
и тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/14/oprovergavane-praznodumieto-na-drugarite-pradyljava-s-novi-d.1678018



Последния линк
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/14/oprovergavane-praznodumieto-na-drugarite-pradyljava-s-novi-d.1678018
препоръчвам и ти да последваш, внимателно да прочетеш репликите ми точка по точка по последното ти празнодумие и просто да спреш да се излагаш на тема "Тоьььооота".
цитирай
5. starforlife - С две думи, Венц0:
14.10.2019 10:51
Наистина не е истина с какви глупости НИ занимаваШ.
И то извъртайки и лъжейки както на теб ти падне.
цитирай
6. vencivaleri1951 - И в какво лъжа?
14.10.2019 11:39
starforlife написа:
Наистина не е истина с какви глупости НИ занимаваШ.
И то извъртайки и лъжейки както на теб ти падне.


Фукам се с престижна кола , като половин вековен Москвич? Казах, че Рафът ще се озори в гората и в пресечена местност. Не съм казал, че Москвичът е по проходим, или не дай Боже по стойностна кола, а ти точно там завъртя нещата.
След това спорихме за бавните на Рафа. Преди да взема вана се колебаех много за джипка, и то за РАФ или Хонда ЦРВ. Парите които бях определил ми стигаха за сериите до 2008, 2010. Гледах при нашите Джамбазки, гледах навън , но не си спомням в този сегмент бавни ни при Хондата, ни при Тойотата. И ти написах, че може да има, но аз не съм виждал.
За Югославия. Добре, коментар може да е бил. Лично аз не знам дали е паника или
оправдано притеснение, но хората около границата са притеснени. В Италия има редица производства от пострадали и близки на жертви. Аз споделих това и ти ,,запали,, по Москвича и кръщелното. При теб целта е да ,,надвикаш,, някого, а не да се разберете.
цитирай
7. starforlife - ~ 6. vencivaleri1951
14.10.2019 12:17
Поредната доза НЕистини!
Например това:
В настоящия си 6-ти коментар ти, Венц0, написа:
След това спорихме за бавните на Рафа. Преди да взема вана се колебаех много за джипка, и то за РАФ или Хонда ЦРВ. Парите които бях определил ми стигаха за сериите до 2008, 2010. Гледах при нашите Джамбазки, гледах навън , но не си спомням в този сегмент бавни ни при Хондата, ни при Тойотата. И ти написах, че може да има, но аз не съм виждал.

Това са твои думи от току що, нали така?

Хайде сега след като са твои думи, ми кажи на мен, а и на околните, как тези твои думи кореспондират с ето тези:
В 31-ви коментар под този постинг http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887 , vencivaleri1951 ИМПЕРАТИВНО, а не както сега ШИКАЛКАВИ, написа:
... Рафа е отлична кола. Тя е градска кола и окачването и е на лека кола, а не на пикап. Тя няма бавни и никой раф няма бавни.

Та?
Кой казваш извърта нещата както му падне, Венц0?

Да го повторим и то есенцирано за Уважаемите Читатели, м?

В 31-ви коментар под този постинг http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887 , vencivaleri1951 ИМПЕРАТИВНО, а не както сега ШИКАЛКАВИ, написа:
... Рафа е отлична кола. ... Тя няма бавни и никой раф няма бавни.


Хайдe и да потретим още по-есенцирано, м?
В 31-ви коментар под този постинг http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887 , vencivaleri1951 ИМПЕРАТИВНО, а не както сега ШИКАЛКАВИ, написа:
...Тя няма бавни и никой раф няма бавни.


Хайде и да поNтим ИМПЕРАТИВНОТО ТИ:
В 31-ви коментар под този постинг http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887 , vencivaleri1951 ИМПЕРАТИВНО, а не както сега ШИКАЛКАВИ, написа:
... никой раф няма бавни.


Яко, м?


ПС: И Хубавка (която като икономист ви слага двамката с кореша ти, хореша ти или както е там да го е~Ъ в малкото джобче и има място за още 30 такива пишман-льольовци като вас) ти го е казала повече от ясно: Снимките са направени пред дома на бащинията на бившата ми вече Съпруга.
Ама то точно тая "немоя" "Тоьььооота" така услужливо ми се поднася да я снимам на момента където ми се прище, м?
цитирай
8. blackpredator - quo vadis Венци ?
14.10.2019 12:51
според баба плашижужо, Жорко е Бил Гейтю..
цитирай
9. vencivaleri1951 - Не знаех, че са променили политиката си японците за Рафа
14.10.2019 12:54
Те и с това се наложиха с окачването през 90. Имат и много сполучлив джип с крузейро, Сузуки също, но Тойота първи направиха лека кола с доста от възможностите на джип и това е рафчрто, и те бяха първи. Тоест от цитата не се отказвам. Може да греша, но мислех, и продължавам да мисля, че бавни до 2010 нямат , или поне аз не съм видял. Ако бърках можеше да ме препратиш към серията на колата и приключвахме. Сега пак можеш да го направиш, а не да ме пращаш към съвсем друга кола.?


starforlife написа:
Поредната доза НЕистини!
Например това:
[quote=В настоящия си 6-ти коментар ти, Венц0,]След това спорихме за бавните на Рафа. Преди да взема вана се колебаех много за джипка, и то за РАФ или Хонда ЦРВ. Парите които бях определил ми стигаха за сериите до 2008, 2010. Гледах при нашите Джамбазки, гледах навън , но не си спомням в този сегмент бавни ни при Хондата, ни при Тойотата. И ти написах, че може да има, но аз не съм виждал.

Това са твои думи от току що, нали така?

Хайде сега след като са твои думи, ми кажи на мен, а и на околните, как тези твои думи кореспондират с ето тези:
В 31-ви коментар под този постинг http://starforlife/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887 , vencivaleri1951 ИМПЕРАТИВНО, а не както сега ШИКАЛКАВИ, написа:
... Рафа е отлична кола. Тя е градска кола и окачването и е на лека кола, а не на пикап. Тя няма бавни и никой раф няма бавни.

Та?
Кой казваш извърта нещата както му падне, Венц0?

Да го повторим и то есенцирано за Уважаемите Читатели, м?

В 31-ви коментар под този постинг http://starforlife/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887 , vencivaleri1951 ИМПЕРАТИВНО, а не както сега ШИКАЛКАВИ, написа:
... Рафа е отлична кола. ... Тя няма бавни и никой раф няма бавни.


Хайдe и да потретим още по-есенцирано, м?
В 31-ви коментар под този постинг http://starforlife/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887 , vencivaleri1951 ИМПЕРАТИВНО, а не както сега ШИКАЛКАВИ, написа:
...Тя няма бавни и никой раф няма бавни.


Хайде и да поNтим ИМПЕРАТИВНОТО ТИ:
В 31-ви коментар под този постинг http://starforlife/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887 , vencivaleri1951 ИМПЕРАТИВНО, а не както сега ШИКАЛКАВИ, написа:
... никой раф няма бавни.


Яко, м?


ПС:
цитирай
10. starforlife - ~ 9. vencivaleri1951
14.10.2019 13:35
Венци, ще отречеш ли, че този коментар
vencivaleri1951 написа:
Не знаех, че са променили политиката си японците за Рафа
Те и с това се наложиха с окачването през 90. Имат и много сполучлив джип с крузейро, Сузуки също, но Тойота първи направиха лека кола с доста от възможностите на джип и това е рафчрто, и те бяха първи. Тоест от цитата не се отказвам. Може да греша, но мислех, и продължавам да мисля, че бавни до 2010 нямат , или поне аз не съм видял. Ако бърках можеше да ме препратиш към серията на колата и приключвахме. Сега пак можеш да го направиш, а не да ме пращаш към съвсем друга кола.?
го писа повече от половин час?
Ами чети бре, пич.
Защото съм се убедил, че ти НЕ ЧЕТЕШ опонентите си и това е още по-смешно и жалко.
Но ОК - ще ти го кажа директно и пренеса като цитат тук:
Още от трета генерация, "RAW", койт за N-ти път ти казвам, че е СУВ и окачването му изобщо НЕ Е като на лека кола, имат бързи/бавни, 176 коня и прочие.
А говорим, че трета генерация "RAW" се произвежда още от 2005-та година и ето ти сериите, които отговарят на това:
- Toyota RAV4 III (XA30, Long)
Произвежда се от 2005-та до 2009-та при мощности от 166 до 269 конски сили. Има наличие на бързи/бавни скорости.
- Toyota RAV4 III (XA30)
Произвежда се от 2005-та до 2013-та при мощности от 136 до 177 конски сили. Има наличие на бързи/бавни скорости.
- Toyota RAV4 III (XA30, Facelift 2008)
Произвежда се от 2011-та до 2013-та при мощности от 150 до 177 конски сили. Има наличие на бързи/бавни скорости.
Тук попада МОЯТА!
Не при всички производства от изброените серии има бързи/бавни, но има и то немалко. И не виждам какво пречи МОЯТ "RAW" да е такова производство.
Ти сам каза: Гледал си за покупка и си видял ЕДИНИЧНИ БРОЙКИ, ПРЕДЛАГАНИ НА СТАРО. Това те прави капацитет, че да ни развяваш императивите си ли?

После, Венц0, имам директен въпрос:
КОЯ ГОДИНА ТИ СИ КУПИ ВАН-а?

ПС: И аз не те препращах към съвсем друга кола, а го казах: Ако ти бях снимал лоста "бавни" - ти можеше да запатетираш, че е фотошопиран. А така, с линк към конкретна, която е в независим източник като локация - просто черно на бяло и неоспоримо ти показвах, че ти празнодумиш.
Така работя аз - по неоспорими начини - а не патетирам като вас.

Чакам отговор на въпроса ми коя година купи ВАН-а, както го и допълвам с този колко пари брои за него?
цитирай
11. vencivaleri1951 - Ами миналия декември.
14.10.2019 14:09
12 хиляди. 1,9дизел. На 90 хиляди. Нямам проблеми, но съжалявам малко. Шумна ми е. Първият дизел ми е и го взех, защото жена ми се паникьоса от газта изведнъж.
Не съм гледал единични бройки, но в заданието
Наистина не съм посочвал бързи/бавни.
Значи снимките преди време са били на друга кола защото ти там караше без бавни. Както и да е

starforlife написа:
Венци, ще отречеш ли, че този коментар[quote=vencivaleri1951]Не знаех, че са променили политиката си японците за Рафа
Те и с това се наложиха с окачването през 90. Имат и много сполучлив джип с крузейро, Сузуки също, но Тойота първи направиха лека кола с доста от възможностите на джип и това е рафчрто, и те бяха първи. Тоест от цитата не се отказвам. Може да греша, но мислех, и продължавам да мисля, че бавни до 2010 нямат , или поне аз не съм видял. Ако бърках можеше да ме препратиш към серията на колата и приключвахме. Сега пак можеш да го направиш, а не да ме пращаш към съвсем друга кола.?
го писа повече от половин час?
Ами чети бре, пич.
Защото съм се убедил, че ти НЕ ЧЕТЕШ опонентите си и това е още по-смешно и жалко.
Но ОК - ще ти го кажа директно и пренеса като цитат тук:
Още от трета генерация, "RAW", койт за N-ти път ти казвам, че е СУВ и окачването му изобщо НЕ Е като на лека кола, имат бързи/бавни, 176 коня и прочие.
А говорим, че трета генерация "RAW" се произвежда още от 2005-та година и ето ти сериите, които отговарят на това:
- Toyota RAV4 III (XA30, Long)
Произвежда се от 2005-та до 2009-та при мощности от 166 до 269 конски сили. Има наличие на бързи/бавни скорости.
- Toyota RAV4 III (XA30)
Произвежда се от 2005-та до 2013-та при мощности от 136 до 177 конски сили. Има наличие на бързи/бавни скорости.
- Toyota RAV4 III (XA30, Facelift 2008)
Произвежда се от 2011-та до 2013-та при мощности от 150 до 177 конски сили. Има наличие на бързи/бавни скорости.
Тук попада МОЯТА!
Не при всички производства от изброените серии има бързи/бавни, но има и то немалко. И не виждам какво пречи МОЯТ "RAW" да е такова производство.
Ти сам каза: Гледал си за покупка и си видял ЕДИНИЧНИ БРОЙКИ, ПРЕДЛАГАНИ НА СТАРО. Това те прави капацитет, че да ни развяваш императивите си ли?

После, Венц0, имам директен въпрос:
КОЯ ГОДИНА ТИ СИ КУПИ ВАН-а?

ПС: И аз не те препращах към съвсем друга кола, а го казах: Ако ти бях снимал лоста "бавни" - ти можеше д
цитирай
12. starforlife - ~ 11. vencivaleri1951
14.10.2019 16:05
vencivaleri1951 написа:
Ами миналия декември.
12 хиляди. 1,9дизел. На 90 хиляди. Нямам проблеми, но съжалявам малко. Шумна ми е. Първият дизел ми е и го взех, защото жена ми се паникьоса от газта изведнъж.
Не съм гледал единични бройки, но в заданието
Наистина не съм посочвал бързи/бавни.
Ти говориш за "Кади" или какво? И коя година производство е въпросният ван (дано не греша, че за ван говориш)?
Миналата година за 12 хиляди, спокойно си могъл да си купиш "RAW" 4х4 с бързи/бавни, но естествено на много повече километри (При все, че твоите 90 хил. са мнооого съмнителни - в Германия ги въртят за няма и 2 години, Венци. В Италия - също. А знаем, че основно оттам се вкарват коли в България.) и по-стара година на производство от "Фолксвагена" ти.
По отношение на скъпата поддръжка на японските автомобили - ами не, не съм съгласен. Частите са доста по-скъпи, да, но пък колите не се чупят и реално поддръжката идва почти като на немските.
Ако си взел "Кади" - аз на твое място... Без да пускам императиви и се правя на разбирач естествено... Бих взел с фабричен метан като газта плаши Половинката ми. Не, че разликата е голяма от гледна точка страх, но с 8 лева минаваш 100 км. градско при тези пари за автомобил на старо, а все пак ние не сме пишлегари и разумността не мисли, че не ми е приоритет и на мен при все, че печеля повече от... много. Ха ха ха

vencivaleri1951 написа:
Значи снимките преди време са били на друга кола защото ти там караше без бавни. Както и да е
По гръб не падаш, ей!
Ами, НЕ! Не, Венци! Не е имало снимки на друга "Тойота", просто защото друга не е и имало.
Снимките ти ги показах (активирах въпросния постинг и той точно отговаря на очакванията ти - това, как описваше снимките) и са 99/100 първите на въпросния "RAW". Но ето ти доказателство, че ти не четеш, а просто си пудриш пудрите:
Още тогава, под въпросния постинг, аз когато правя "разказа си по картинки" - казвам, че ръката там е на големия ми син, защото той изкарваше колата, докато аз снимах банана и реално после той караше към бачкането.
А защо тогава например снимах банана ли? Ами, за да се поебавам без да го раздувам (бий самара, че да се сеща магарето) с логиката на Русть0 по отношение на оная прословута моя снимка във WC-то на МОЛ-а, където логиката му, че раменете ми не можели да са 90 см. е просто смешна, защото той явно за перспектива не е и чувал. В смисъл - снимам себе си в огледало, аз съм на метър от него (огледалото), обектива е на същия метър, а вратата е на повече от 3-4 метра зад мен. Как тогава да е резонно ширината на един обект, отстоящ на метър от обектива и друг на повече от 3-4 метра, да се съпоставят по логиката на Русть0? М?
Така, както банана на една от снимките при "RAW-a" е на 60-тина см. от обектива, къщата на 10-тина метра и перспективата "криви" и изкарва банана да е с размерите на двуетажна къща. Но не го поднесох като локумеене и не направих изричен постинг, че да ебавам първолашката логика на човек, който би следвало да учи Децата ни на нещо разумно и умно, а не да е с подобно поведение като неговото. Особено спрямо ЛеоновПом. Защото ми е през ку~а, че и оттатък какво си мисли някой сопол за мен, моята физика, химия, професионални изяви, семейно положение, сексуален живот, интелект и прочие.
Вие си дюдюкате нерелевантно (и неноторно - и неноторно), а аз си живея живот, който вие няма да живеете никога. Сори за последното, но пък дай Боже всекиму!


И да завърша със следното, не, че някой от вас ще се размисли в/у думите ми де:
Вие наричате някои хора (и мен числите към тях) тук "психодесни".
Е да де, но когато например корешът ти, хорешът ти, или както е там да го е~Ъ, показа нищо и никакви 2-3 снимчици на "Мерцедеса" си... От които нищо конкретно не се виждаше - дори таблото например... Никой от въпросните не започна дюдюкания от рода, които вие не спирате.
Никой не каза, че това може да е фирмен автомобил или на приятел и същия (икономч0) просто да се пудри...
Никой не поиска да му се снима и показва регистрационен талон...
Никой не започна "разследване" на каквото и да е и каквито и да е опити да търси под вола теле.
И прочие, и прочие, и прочие.
Схващаш ли ВАШЕТО безумие, Венци?
Че ВИЕ не реагирате адекватно на постъпващата около вас информация и когато тя касае някой ваш опонент и е нещо за радост - вие наместо наистина да се зарадвате - сте готови да риете като прасета какво ли не само и само да се опитате да унизите него, опонента ви, а своето его и комплекси изкуствено да ги поставите в зоната на измисления ви комфорт.
Помисли в/у това.
Всъщност - през ку~а ми е дали ще помислиш или не.
цитирай
13. radostinalassa - starforlife - Баща ти е много прозд милиционер
14.10.2019 19:38
И е заядлив като сина си.
цитирай
14. vmir - вЕрно се занимаваш с глупости, както уж самокритично, но лицемерно отбелязваш.
14.10.2019 20:55
А текстовете ти са олицетворение на болшевишката тактика, която никога не признава принципните си провали, а ги залива с кухолейни подобности, за да им придава значимост, каквато не притежават. Не вярвам да си толкова наивен или глЮпав, на колкото се правиш като всеки истински болшевик, който "работи"за "революционизиране" на ситуацията според както учат дрОгарите Маркс, Енгелс и Ленин. Защото Жоро в тази тактика е само претекста да "повдигаш духа" на неграмотници с необуздани апетити за власт и лични привилегии и да подхранваш вярата им, че "светлото бъдеше" принадлежи на хора, които нямат скрупули да компенсират всеобхватните си неспособности с необхватни претенции да бъдат "по-равни" от "равенството", което обещават...
цитирай
15. radostinalassa - vmir
14.10.2019 21:37
И каква разлика правиш между Маркс, Енгелс , Ленин исие и съвременните Ротшилдови, Рокфелер, Морган и пр. Те работят по единен проект за унищожението на човечеството.
цитирай
16. radostinalassa - анонимен
14.10.2019 22:33
Аз мисля, че има двама черни. Единият е гумма, а другият е класен простак, като не изключвам , че и първият е такъв, но по- прикрит.
цитирай
17. getmans1 - . . . Не НИЩОЖЕСТВО Стар, виден ТЕ...
14.10.2019 22:53
... Не НИЩОЖЕСТВО Стар, виден ТЕТЕВЕНчанин, Е...

И дано да разумее какво му хортуваш в ком 12 ... хахаха ... кореша ТИ, не е като корешът МУ.


starforlife написа:
Предупреждавам, че от релевантните ми (и ноторни - и ноторни) реплики ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ЩЕ СЕ ВИДИ ЩО ЗА НИЩОЖЕСТВО СИ, ВЕНЦИ, И КАК НЕ СЕ СВЕНИШ ДА ЛЪЖЕШ И ИЗВЪРТАШ НЕЩАТА КАКТО НА ТЕБ ТИ ПАДНЕ.
GO!


цитирай
18. vmir - 18. анонимен - филосоФски.със замах.самочувствие.точно.по темата.с факти.приличате си.с черниЯТ. :)
15.10.2019 00:13
анонимен написа:
radostinalassa написа:

vmir
И каква разлика правиш между Маркс, Енгелс , Ленин исие и съвременните Ротшилдови, Рокфелер, Морган и пр. Те работят по единен проект за унищожението на човечеството.



Опаааааа,

Елементарни домогвания на дребни гангстери до привилегиите на едрите гангстери, които са ги наели да ограничават балъците да не шават, за да се разположат на главите им още по-удобно. Безграничната алчност ги кара да плашат хората с пилешки мозъци, че едрите гангстери искат да ги унищожат, докато последните потриват щастливо ръчички, че винаги ще се намерят глупаци, които да вярват, че които седят на главите на другите, ще искат да ги унищожат.

А дребните гангстери знаят, че този блъф е последният им шанс да се сдобият с власт, пари и глави, върху които да се настанят и да цицат непрекъснато, защото дори на власт не са и помисляли да унищожават всички, а само онези от които са можели да изцицат пари на момента.
цитирай
19. radostinalassa - Анонимният се страхува да напише името си
15.10.2019 17:40
Възможно е и той да е черен. Вмир не иска да дебатира. Пише общи фрази за гангстери и това е .
цитирай
20. vencivaleri1951 - Туран и мисля, че се похвалих в блога като го купих
15.10.2019 18:04
2011година. Не е от германски джамбази, макар, че и там превъртането е криминализирано. Мисля, че сервизната и книжка е ОК.
Не съм искал джип , нямам какво да правя с него, а и е по скъпа подръжка, папат и доста гориво. С вана харча средно 5,5 градско и с литър по малко на дълъг път.
Поне това показва компютъра. Сега да те питам нещо. Системата ми за телефон е за айфон. Просто греда-въобще не знаех, че има разлика. Може ли да се пригоди за смартфон. Не , че кой знае колко говоря, но ме е яд, че нещо което струва 400евро/погледнах във VW/ не мога до го ползвам


starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Ами миналия декември.
12 хиляди. 1,9дизел. На 90 хиляди. Нямам проблеми, но съжалявам малко. Шумна ми е. Първият дизел ми е и го взех, защото жена ми се паникьоса от газта изведнъж.
Не съм гледал единични бройки, но в заданието
Наистина не съм посочвал бързи/бавни.
Ти говориш за "Кади" или какво? И коя година производство е въпросният ван (дано не греша, че за ван говориш)?
Миналата година за 12 хиляди, спокойно си могъл да си купиш "RAW" 4х4 с бързи/бавни, но естествено на много повече километри (При все, че твоите 90 хил. са мнооого съмнителни - в Германия ги въртят за няма и 2 години, Венци. В Италия - също. А знаем, че основно оттам се вкарват коли в България.) и по-стара година на производство от "Фолксвагена" ти.
По отношение на скъпата поддръжка на японските автомобили - ами не, не съм съгласен. Частите са доста по-скъпи, да, но пък колите не се чупят и реално поддръжката идва почти като на немските.
Ако си взел "Кади" - аз на твое място... Без да пускам императиви и се правя на разбирач естествено... Бих взел с фабричен метан като газта плаши Половинката ми. Не, че разликата е голяма от гледна точка страх, но с 8 лева минаваш 100 км. градско при тези пари за автомобил на старо, а все пак ние не сме пишлегари и разумността не мисли, че не ми е приоритет и на мен при все, че печеля повече от... много. Ха ха ха

vencivaleri1951 написа:
Значи снимките преди време са били на друга кола защото ти там караше без бавни. Както и да е
По гръб не падаш, ей!
Ами, НЕ! Не, Венци! Не е имало снимки на друга "Тойота", просто защото друга не е и имало.
Снимките ти ги показах (активирах въпросния постинг и той точно отговаря на очакванията ти - това, как описваше снимките) и са 99/100 първите на въпросния "RAW". Но ето ти доказателство, че ти не четеш, а просто си пудриш пудрите:
Още тогава, под въпросния постинг, аз когато правя "разказа си по картинки" - казвам, че ръката там е на големия ми син, защото той изкарваше ко
цитирай
21. krumbelosvet - Тоя пичко Старфорлайф, живее в блога.
16.10.2019 06:01
С Вмирчо са ЛИЧНИ ПРИЯТЕЛИ, както ми е писал пичкото, и пишат колективно, като халваджията и бозаджията.
Венци, остави ги да си пишат, пичковците. Тя Радостина ще им види сметката. И тя живее в блога.
Аз на никоя тема не съм писал така дълго, както пичковците за приятелите си.
цитирай
22. radostinalassa - 27. krumbelosvet
16.10.2019 15:37
Прав си, тази логорея е убийствена.Само Гетчо може да ги победи, ако се съревновават.
цитирай
23. mar866 - ...
16.10.2019 16:04
blackpredator написа:
според баба плашижужо, Жорко е Бил Гейтю..

хахахахахах това е много яко!!! :)))
Иначе не разбирам от коли, от радиация още по-малко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061295
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031