Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2019 16:43 - Шпионично
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 1004 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 14.09.2019 16:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По повод шпионския скандал гледах при Георги Любенов полемика или по-точно, караница по въпроса. Поне досега не бяхме чували по-агресивен русофреничен глас от този на Георги Димов, историк, който познава историята от 1944 г. насам и няма хабер как Святослав Иголревич от Киевска Рус е нападнал България, като ни е оставил в ръцете на византийците под робство два века. Това русофилиците много удобно го забравят. 
Димов с пяна на уста крещеше, че всички българи сме православни и мястото ни е при Русия. Димов, въздържай се да ми казваш какви трябва да са ми убежденията и защо. 
А като гледах посещението на папата последния път, Димов, попитах се защо не съм католик. И това е свързано с българските попове, а не с Русия. Тия се държаха кисело, та втасало. Наговориха се да не се появяват никъде заедно с папата, който при срещата си с нашия патриарх, се поклони на патриарха! За сравнение, руският патриарх при посещението си удари с юмрук по масата пред президента ни и предяви изисквания към патриарха ни кого трябва да почитаме на 3 март и в какъв ред на номерата.
И дори да не вземем предвид общественото поведение на поповете, моите лични посещения в църквата ме разочароваха и аз отдавна не я посещавам. Застана пред някоя икона, искам да остана насаме с Господ. Върна се в къщи - боли ме главата. Попът - кисел и ми крещи, ако не знам нещо. Връща ме по три пъти от причастие, при условие, че аз се старая. Казах си - ако ще ме боли глава и настроението ми ще е паршиво, аз това го мога и без да ходя на църква. Отивам, за да намеря покой, спокойствие, радост за душата си, а намирам гадост. 
Сега няма да се спирам на бг монасите и техните изцепки в нета от типа "Баба Гуси". Това е отделна работа. Но във всички случаи, трябва някаква реформа в църквата ни, понеже киселите и холерични попове отвращават хората от църквата. Отдавна има нужда от еманципация на българската църква от руската. Заради именно това русолизачество македонската църква не е заедно с нашата. Вие, русофреници и русофилитици, сте страхливци и не смеете да живеете без господар. 
Това, че в момента съм от православните, никак не ме обвързва с Русия, Димов! Като си историк, кажи ми - кой направи руснаците да са православни? Те от кого приеха вярата си? Аз ли трябва тям да се кланям или те на мен?! Кой на кого трябва да е благодарен?!
Православието не само че не е причина Русия да доминира над България, ами е причина Москва да се чувства задължена на българите, докато я има Русия! 
И, не, шпионският скандал не е предизборен пиар, не е начин управляващите да се докарат пред избирателите, а е отдавна назряла необходимост от разчистване на сметките ни с руските сталиноиди. 
Димов, България стои на прекия път между Русия и Сърбия, и ние трябва да използваме това. Обаче за целта, трябва да зарежем сервилниченето пред Русия. 
Звнам за русофилистичните обвинения, че България се кланяла на запада, на САЩ. Тия, Димов, ще ги разправяш на баба си на фурката. Понеже когато аз критикувах американците за бомбардировките над Белград, ти и тия като теб се свивахте като мишки. Наричахте ме "комунист", понеже ми дожаля за сръбските бебета, раждани на улицата под воя на сирените. Сега съм соросоид - понеже осъждам руската агресия. Какво да ти се сърдя, Димов, не си ми от класата. Аз защитавам онеправданите, когато това е трудно и другите хора не смеят. А ти и тия като теб, при комунизма бяхте комунисти, при капитализма сте демократи и винаги знаете накъде духа вятърът. 
Понеже Русия си е пуснала пипалата в момента, вие сте на страната на силния, на този, когото смятате за силен. Аз съм там, където е трудно, ти, Димов, си там, където е лесно. 
И като говорим за Левски, о, Димов, сладък мой Димов! Левски е предаден от руснаците, най-напред руснаците са насъскали турците против Левски. И знаеш ли защо? Защото Апостолът отказал да стане руски агент. Ти и русофилиците като теб не можете и цървулите на Левски да докоснете! 
И накрая - аз изобщо не съм против Русия. Аз съм против дивата изостаналост, горделивост, диктаторство и мания за величие, които в момента царуват в Русия. 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 179992
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031