Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2019 09:50 - ПИСМО НА ЯНКО БУЮКЛИЕВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 434 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз забогатявам от чакане   с всеки изминал ден в който Цацаров и Борисов укриват престъпниците в държавните институции. Само в случайте с дейността ми като фермер рибовъд виновно причинената ми загуба е:1.от укриваните от длъжностни лица престъпления..очеизвадни в пастървовото ми стопанство..47 000 000 лв.....2. От отровената ми в резултат на продаден ми за храна за рибата  два вида фураж обработен с особенно опасни забранени за употреба пестициди 1998г.ми умъртвиха..отровиха 25 тона риба от вида шаран..стойността и тогава ..80 000 лв. От склада дават лъжливи показания,че не са пръскали с въпросните пестициди..да ама химичката на склада..Невена ми е комшийка и ми потвърди,че са пръскали..готова е да свидетелствува,посочил съм я за свидетел при повдигнатите обвинения но никой не я разпитва. Хванах експерти да дават неверна тройна и петорна експертиза със заключение,че рибата била много и умряла уж от липса на кислород..да ама аз бях зарибил язовира и с топстопоб..вид риба който е най чувствителен към липсата на кислород във водата и би трябвало пръв да умре при липса на кислород. Няма нито един умрял толстолоб. Посочих свидетели..Емил от село Дрангово,който заедно с други хора източиха язовира и изловиха рибата в него по разпореждане на новият наемател..Бившият началник на подучастъка на МВР в Брезово, когото също посочвам за свидетел за това, че в язовира е имало риби от вида топстолоб. Хванах членове на комисия да взимат фалшива средна проба от остатъка от двата вида фураж на язовира. Лицето от гражданска защита сам събра малко пръст, уви я във вестник , извика членовете на комисията да разпишат протокола..единият бе отишъл да пикае,другият говореше с пазачите, третият отиде да търси гъби..Сложиха увитата във вестник фалшива средна проба в наилон и без да я погледнат разписаха протокола. За това им и повдигнах и обвинение в прокуратурата. 3.Спучай е с незаконното разпореждане с риба моя собственност..чл.2.ал.2.от специалният закон за рибовъдството от страна на кмета на Брезово Пулевски 2000г. на стойност над 700 000 лв.отглеждана от мен в арендованите язовири с площ 650 декара. Въпреки нотариално изпратеното му от мен писмо за стойността на наличната в язовирите риба моя собственност той отдаде язовирите под наем на трети лица ведно с рибата в тях моя собственност, гарантирана ми от спец.закон за рибовъфството..чл.2.ал2....което в чл 239 от н.к е определено за престъпление..Нарушаването на правила определени със специалният закон за рибовъдството. Вместо да разкриват, държавните служители прикриват всичко описано по горе. Щетата от незаконно разпоредената риба моя собственност със съдебната лихва до днес надхвърля 2 000  000 лв.Щетата от отровената ми риба със съдебната лихва надхвърля 500 000 лв.А аз чакам държавните органи да си свършат работата...А те, вместо да разкриват укриват престъпленията и техните извършители и длъжностните лица, който ги прикриват а после се прикриват едни други. А сигналите ми до прокуратурите в България са над 140 и навсякъде вместо да се разкриват престъпленията и техните извършители от държавните служители се прави точно обратното..По всякакви начини се прикриват престъпленията и длъжностните лица, който са ги прикривали. Е. и до кога така??! 



Гласувай:
0



1. kolevdobri - Човек
15.07.2019 13:37
Като чета всичко това, никога няма да се реша да развъждам риба. Моето предложение е да работим за система, която ни дава право да си избираме съдията, прокурора и шефа на полицията. Ако съдията и прокурорът са местни хора, по друг начин щяха да си вършат работата. Сегашната централизирана машина не работи. Това е факт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11791442
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930