Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2019 15:32 - ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ПИСМОТО НА ЯНКО БУЮКЛИЕВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                     До

КПКОНПИ

Десо Тошев

Обяснения от Янко Костов Буюклиев

Гр. Пловдив, ул. Енисей 5, моб.тел. 0988 88 06 42

На Ваше:

Моля, подробно опишете конкретните закононарушения, действия респективно постановени актове на магистрати длъжностни лица, представители на властта? 

        В какво се изразяват те, кога къде и от кого са извършвани /конкретни имена/, Вие присъствали ли сте, ако не, кой е присъствал, от къде се Ви известни? 

         Приложете съотносими документи. ”

 

 

 

Давам следните обяснения:

1 Показвам реалното състояние на пъстървовото ми стопанство заснето 2017г - филм направен за проверка, която трябваше да бъде извършена от политическа партия ГЕРБ. Филма е предоставен на местната структура на политическа партия ГЕРБ, проведена е среща с депутата от ГЕРБ Христо Грудев, на който също е предаден филма и диска с документите, които са изпратени при вас, същите филм и документи са изпратени на 240 депутати в народното събрание на РБ, главния прокурор, ВСС, Министър председателя и президента на РБ.

 

Янко Буюклиев - 29.06.2017 г град Лъки пъстървово стопанство

Янко Буюклиев - youtube.com

160 показванияпреди 1 година

29.06.2017г град Лъки пъстървово стопанство на Янко Буюклиев - Филм за реалното състояние на съоръжението и...

 

Информацията във филма е очеизвадна и не се нуждае от коментар: първите два реда бетонни клетки в най-високата част на пъстървовото ми стопанство са пълни с финна пръст, остатъци от която на купчини стоят и до днес на просяката между тези два реда бетонни клетки и следващите редове бетонни клетки, които са засипани с пръст и камъни, някои от които тежат до 500 кг. и също така на просяката до тези бетонни клетки стоят и остатъци от купчини с пръст и камъни, като даже една от клетките, т.к. купчината, която не е била разстлана си стои на бетона. Всичко това е подробно описано и онагледено със снимков материал в книгата на журналистката Тодорка Николова, която е в диска с документите. Уличените за това първо самоуправство дадоха фалшиви показания, че пръстта и камъните били от “придошлата река”.

По второто самоуправство - закарването и изсипването в долната част на стопанството на трици в бетонните клетки от находящият се от другата част на реката дърводелски цех от неговия собственик, на филма от 2017г. ясно се вижда, че стопанството ми има още поне 5-6 фандроми с непочистени трици, и че при неуспешния опит за почистване на триците са ми разбити бетонни преградни стени, остатъците от които и до днес стоят върху непочистените трици. Тъй като искате подробно описание на конкретните закононарушения, респективно постановени актове на магистрати, длъжностни лица, представители на властта, в какво се изразяват те, кога, къде и от кога са извършени с конкретни имена посочвам:

Обвинявам всички длъжностни лица, в състава на МВР и Прокуратурата (от районно управление на МВР - Асеновград и Районна прокуратура - Асеновград) Районна, Окръжна, Апелативна прокуратура - Пловдив, Софийска градска прокуратура, специлизирана и апелативна специализирана прокуратура - София, ВКС - София, Апелативна прокуратура София, инспекторат на ВКП, Министър председателите и главните прокурори от 2002г. до днес 19.12.2018г. Експертите в министерския съвет, комисията за борба с корупцията в народното събрание, служителите на ДАНС, ГДБОБ и охранителна полиция, които са извършвали проверки по казуса, в едно с ръководителите на гореизброените институции, които вече 15 години прикриват очеизвадните престъпления, извършени спрямо собствеността ми изначално от длъжностните лица, които трябваше да ги разкрият и да потърсят отговорност от виновните затова, а в последствие другите длъжностни лица, започнаха да прикриват тези изначално укрили престъпленията и техните извършители длъжностни лица, като тази практика продължи през годините и броя на длъжностни лица стана толкова голям, че аз го определям като заплаха за националната сигурност на държавата, за което съм сезирал ДАНС и президентите на РБ през този период за вземане на спешни държавнически мерки. Поради явната невъзможност Сотир Цацаров да изпълнява задълженията си като главен прокурор и поради факта, че и той прикрива длъжностните лица, уличени от мен в извършване на престъпления, два пъти вече съм внесъл искане пред новия ВСС за неговото отстраняване от поста Главен Прокурор. Многократно звънях на Цветан Цветанов в народното събрание на парламентарната група на ПП ГЕРБ, за да го уведомя, че е бил подведен от подчинените си и нещата, които е написал писмото и изпратил до Иван Костов (има го в книгата на Тодорка Николова) в качеството му на тогавашен МВР Министър не отговарят на истината и да вземе съответните мерки срещу лицата, които са го подвели. Многократно поисках среща с него и с Бойко Борисов, но такава до днес не е осъществена. За да не пропусна някой от големия брой длъжностни лица, които са извършили престъпления по служба, укривайки длъжностните лица, укрили навремето две самоуправства, увреждане на собственост и виновно причиняване на щети в особено големи размери Ви предлагам да изискате всички мои сигнали и това, което е свършено по тях от изброените по горе институции, да извършите проверка и на лицата, за които не е минал давност по закон да бъде потърсена отговорност за евентуалното им престъпно поведение. Във всички повдигнати обвинения към длужностните лица съм посочил за свидетели двама мои бивши служители - Иван Васев, присъствал на огледа преди закупуването на пъстървовто ми стопанство и след неговото закупуване и Златко Радев, който е работил цели 2 години на пъстървовото ми стопанство. Недоумение буди факта, че при извършваните “проверки” досега никой не ги е призовал, за да дадат обяснение. Апелирам и настоявам да бъдат призовани, да им бъдат снети обяснение и те да станат отправна точка за разнищването на според мен престъпния казус. Няма длъжностно лице, което да е сезирано от мен и да си е изпълнило служебните задължения съгласно конституцията и правния ред. Не го правете и вие, задължително ще ви повдигна обвинение, ако го направите за това. Недопостимо е такъв елеменратен престъпен казус 15 г. да се прикрива от такъв огромен брой длъжностни лица, служители на БД, които според мен с престъпното си деяние ощетяват не само мен, но и държавния бюджет. Напомням по съдебни норми стойността на виновно причинената ми загуба до 2017г. възлиза на 47 милиона лева. Посочвам и други свидетели, които също съм посочвам при повдигнатите от мен срещу длъжностните лица обвинения, но и тях никой досега не ги е разпитал. Ако считате за необходимо - разпитайте и тях

Жоро Зангаров - оператор, заснел филма 2012г. излъчен на дадената от мен пресконференция 2012 г. в София Прест

Журналиста Христо Казашки, с който направихме филма 2012г. и 2017г.

Петър Владиков, качвал се многократно с мен през годините на пъстървовото ми стопанство

Професионалния фотографа Недялко Костов, който от 2002г. документира всичко със снимки, които са предоставени на МВР и Прокуратурата през годините.

Ако имате нещо допълнително, моля конкретно запишете въпросите, за да ви дам конкретни отговори

P.s. Тази година от МВР Пловдив се извърши също проверка по казуса, бях извикан от районния инспектор и дадох необходимите обяснения. Предполагам, че материалите са изпратени където е нужно за вземане на съответните мерки. Не ми се вярва и тази проверка да е останала “ялова”. Надявам се да спазвате законоустановените срокове!

 

С уважение:.............................

19.12.2018                                               Продължение до главния прокур

Копие до министър председателя

Копие до президента на Р. България

 

                                                        Уважаеми фактори в държавата, посочвам при повдигнатите обвинения срещу длъжностните лица за свидетел и вторият участник в търга за закупуване на пъстървовото стопанство в гр. Лъки, 1997г - Сузана Иванова Иванова, моб. Тел. 0998 401 372

Учуден съм от факта, че до днес никой при евентуалната проверка, която задължително трябва да бъде направена по моя сигнал не разпитва посочените от мен свидетели при повдигнатите от мен обвинения срещу длъжностните лица, служители на Българската държава. Незабавно след получаване на настоящото разпоредете на съответните компетентни органи да извършат проверка като първо разпитат посочените от мен свидетели, които всичко дотук упорите отказват да разпитват, защото като длъжностни лица се прикриват един друг и знаят че, за това си деяние в закона има точно предвидени санкции. Ако и този път не вземете мерки за приключване на този банален и елементарен престъпен казус и (тримата) трябва незабавно да си подадете оставките. Прилагам 1 бр. Диск с документи и доказателства, ако Бойко Борисов и този път си затвори очите - незабавно трябва да му бъде отнето генерал лейтенантското звание, а политическа партия ГЕРБ, заради факта, че местната структура в гр. Лъки, Пловдив-град, Пловдив -област, всичко депутати в народното събрание на политическа партия ГЕРБ, национално-изпълнителния съвет на ГЕРБ ведно с лидера им Бойко Борисов до днес включително продължават да прикриват очевадните престъпления спрямо собственосста ми - пъстървовото ми стопанство в гр. Лъки, както и длъжностните лица, изначално прикрили очеизвадните престъпления, а така също и всички останали длъжностни лица, които впоследствие и до днес продължават да прикриват тези изначално прикриващи престъпленията държавни служите и впоследствие се прикриват един друг при фиктивните проверки, които извършват по моите сигнали. Ако главния прокурор Сотир Цацаров и този път не вземе мерки и не започне да разследва всички уличени от мен длъжностни лица, които са извършвали престъпления, същия незабавно трябва да бъде освободен от заемания пост, поради повече от явната невъзможност да изпълнява задълженията си на главен прокурор. Ненормално е декември месец 2018г. КПКОНПИ да извършва проверка и до сега да не е разпитала нито един от посоченит от мен свидетели при повдигнати обвинения от мен. Още повече всичко срокове са изтекли и ако служителите на комисията, този мегаорган за борба с корупцията са си позволили да прикриват престъпленията да бъдат незабавно отстранени и разследвани.

  Господин Борисов, с каква съвест и с какво право партията ви отива на европейски избори, след като националното ви ръководство и местните ви структури прикрива огромния брой длъжностни лица, които са извършили престъпления по служба в състава на всички държавни институции, и заради които един такъв елементарен престъпен казус 14г. е забит в тупик и заради което престъпно поведение на тези подчертавам дебело огромен брой служители на Българската държава аз и държавния бюджет (чл.7 на Българската конституция) сме ощетени виновно по съдебни норми със сумата от 47 милиона лева.

   Господин Борисов това е края на политическата ви кариера. Вие си направихте сам политическо сепуко. Имайте достойнство поне, ако не вземете мерки незабавно да си подадете оставката.

 

Подпис: .....................................

Първият в България законен милионер от чакане Янко Буюклиев

22.04.2019




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733481
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031