Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2019 19:27 - ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ ЛИ?
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1207 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 06.01.2019 20:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ТОВА ПОВЕЧЕ НЕ МОГА ДА ТЪПРПЯ!

Вече близо седем десетилетия чувам по лични и общи празници пожелания, които никога не съм приемал за сериозни и искрени.
Става дума за стендартното и дежурно клише "Да си жив и здрав"!
Отвратително!!!
Нима това е целта на българина?
Нима "да си жив и здрав" е основното, което цели българина?
Досега не съм чул пожелание да бъда мислещ, действащ и справедлив. Не съм чул да бъда честен и достоен!
Накъде вървим от векове? Към ОЦЕЛЯВАНЕ на индивида? Към оцеляване на България?
Всяка една личност, всяко едно общество, всяка една държава оцелява не с тяло и здраве, а с вяра, дух, мисъл и действие! Със здраве и живот държава, общество, справедливост и каквито и да е ценности не се създават. Нещо повече, Т. нар. "Живот и здраве" категорично им се противопоставят, защото оцеляването на тялото е за сметка на ценностите, за сметка на честта и достойнството и другите ценности, които са над "живота и здравето" и правят от индивида Човек!
По времето на моята последна /засега/ гладно стачка многократно ми се обаждаха по телефона, писаха ми по електронната поща или дойдоха да ми го кажат лично, че това, което правя е самоубийство.
Категорично им отговорих, че преди да дрънкат такива глупости, трябва да научат разликата между САМОЖЕРТВА и "самоубийство". Тя е огромна и човечеството има хиляди такива конкретни случаи, като се започне от древността, мине се през самото създаване на християнството и се анализират последните 2000 години.
Когато питах тези журналисти, които ме питаха защо правя това и защо не прекратя "самоубийството" си ги препратих към саможертвата на Исус. Опитаха се да ме подхлъзнат, че имам мания за величие.
Каква мания за величие е да следваш примера на своята вяра? На твоя Бог! На това, което си приел за безспорна истина!
 Защо трябва да седя апатичен и да чакам да дойде някой и да ми реши проблемите?
Какво ще иска той срещу това?
Отговорете си на тези въпроси ако можете и продължавайте да да бъдете "живи и здрави", зависими, поробени и хленчещи!
Категорично не съм съгласен да бъда "жив и здрав" за сметка на ЧЕСТТА, ДОСТОЙНСТВОТО, СПРАВЕДЛИВОСТТА И МИСЪЛТА!!!
Каква е ползата за мен, за теб, за цялата ни доста сбъркана и объркана общност и "живите и здрави" Президент, Премиер, Главен прокурор, депутати, министри, кметове, държавна администрация, журнаГлисти и прочие?
Това решава ли поне един проблем на теб, мен и обществото?



Гласувай:
4



1. ogniangarkov - Малцина се замислят над 3-я ти абзац ...
11.01.2019 23:18
Малцина се замислят над 3-я ти абзац от края.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11741328
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031