Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2018 00:30 - КЪДЕ Е ЗАРОВЕНО КУЧЕТО
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 4544 Коментари: 13 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ПАНИКА, СУМАТОХА И ПОЖАРНИ ДЕЙСТВИЯ

Вчера вечерта научих, че към мен е проявила интерес една от най-големите информационни агенции в света. Днес ще дойдат у нас да снимат.
Това обяснява всичко, включително нелепите искания на разни партийки и самодейни театрални съставчета за селски вечеринки.
Ами сега?
Ко шъ прайм?
Що ли престъпниците не се сетиха, че ще се стигне дотук?
А техните ментори и кукловоди?
Каквито ни престъпниците-такива са ни и менторите и



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Още днес ще уволнят Московски и
29.08.2018 06:04
ще назначат теб на негово място. Бас ти турям!
цитирай
2. bosia - постолчо
29.08.2018 06:43
На времето дядо ми казваше: "Когато те е..т-тогава си вдигай краката. Кой те ръчка в дръгливия задник да се обаждаш за щяло и нещяло? Нали уж си писател? Пиши си книгите и не замърсявай околната среда със смрадта си.
цитирай
3. ivanbunin - Като разгледал фотосите на Босия, ...
29.08.2018 06:50
Като разгледал фотосите на Босия, консулът С. божем бил рекъл така:
Под матрака на Босия трябва да се сложи кантарче; аз лично съм инсталирал такова кантарче под матрака на моето легло.
И когато душите ни с Босия се отделят от телата ни, да се измери точното тегло на нашите две души. Вече са го правили по света, трябва да го направим и ние с Босия.
Ние с Босия имаме най-тежките души в Европа.
Сигурен съм, божем завършил консул С., че моята душа ще се окаже по-тежка от душата на Босия. А тежка душа - това значи голяма душа, божем задоволствувал консул С.
цитирай
4. bosia - мухата
29.08.2018 08:01
мухата-лайнарка отново отлетя от лайното и кацна в блога ми.
цитирай
5. apostapostoloff - Прощавай, бачо Кольо, ама
29.08.2018 09:01
няма как.

Платиха ми от библиотекарско- сарайската мафия да те ебавам непрекъснато и затова не мога да спра.

Освен това, като бивш служител на ДС, съм длъжен да се подчинявам и на кръга “Монтерей“, откъдето също така настояват да ти правя гъзобрък.
цитирай
6. christo46 - Интервюто?
29.08.2018 19:22
Какво стана с интервюто и с кого беше? Евентуално кога ще се публикува (излъчва)
цитирай
7. apostapostoloff - Интервюто беше с телевизията на КГБ
29.08.2018 19:40
TV7, която бачо Кольо не можа да опази. Бойко ги опраска овреме.
цитирай
8. christo46 - вещери и друга подобна паплеч
29.08.2018 20:21
apostapostoloff написа:
TV7, която бачо Кольо не можа да опази. Бойко ги опраска овреме.

Не си пъхай пръста където скърца.
цитирай
9. rosiela - Не думай.
29.08.2018 23:45
И гладуването е вид реклама.
цитирай
10. ivanbunin - Ето я "БОМБАТА"...
30.08.2018 07:01
ДУБЛИРАНАТА "ГЛАДНА" СТАЧКА
През 2013 г. Едвин Сугарев беше обявил уж гладна и уж стачка до края на безкрая...
Тогава обявиха уж щафетна уж гладна стачка в подкрепа на Сугарев даже в чужбина...
През 2018 г. Босия е обявил уж гладна и уж стачка до края на безкрая...
И съвсем днес дублират и щафетната уж гладна
и уж стачка група ИНДИВИДИ начело с ... представете си, популярната в медиите като алкохолизирана Ренета Инджова и офицерът от Държавна сигурност Радион Попов - ШЕФ - разпространител на ФАЛШИВИ "новини"...
Отвратителна и мерзостна форма на ИЗНУДВАНЕ на държавните институции!!!
цитирай
11. bosia - здравко, здравко-нищожество под прикритие
30.08.2018 07:39
Ако беше си мълчал, щяха да мислят, че може би си глупак. Сега вече умните хора със са сигурни в това
цитирай
12. ivanbunin - Когато преди години Едвин Сугарев ...
30.08.2018 08:18
ПРЕПУБЛИКУВАНЕ:
Когато преди години Едвин Сугарев обяви гладна стачка до смърт, ако Президент Желев не подаде оставка, аз позвънях в радио Хоризонт и декларирах, че обявявам КОНТРАгладна стачка до смърт против безумието на Сугарев.

Каква паника настана тогава!

Стефан Савов искаше тайни срещи с мен по нощите в Южния парк, молеше ме да се откажа, убеждаваше ме, че аз съм здрав, но Едвин бил тежко болен и наистина ще умре, ако Желев не подаде оставка...

Казвах му така: Земляко господин Савов, да става каквото трябва! Щом Едвин е решил да мре, ако Жельо не даде оставка, да решават този въпрос помежду си - или Жельо да подава оставка, или Едвин да умира. Ако Едвин НЕ спре гладната стачка, аз също няма да спра. Ако Едвин умре, аз също мога да умра от нравствена солидарност, но той да рекетира както Желев и неговото семейство, така и цялата нация, това НЯМА да стане..

Днес нямам никакво намерение да обявявам контрагладна стачка против Босия, но имам намерение да кажа нещо по въпроса...

Босия няма да умре от глад. Пък и такъв изход може да бъде желан само за неговите „ПРИЯТЕЛИ“, които искат той да свърши тяхната работа, тоест да разруши държавните институции.

Но хората не умират нито само, нито главно от глад. Всеки може да умре в незнаен момент, по незнайни до момента причини.

Ето защо държавата трябва да осигури /което и прави/ медицински екип на всяко място, където Босия е решил да демонстрира своята гладна стачка. Такъв екип е необходим както за превенция спрямо Босия, така и за превенция срещу злоупотребите с някакво НЕпредвидимо нещастие.
цитирай
13. bosia - Вижда се, че здравко е невероятен глупак
30.08.2018 12:43
Не ме интересува Едвин Слугарев какво е обявявавл и какви са му били претенциите. Той правеше кариера и да се сравнява с мен може да го направи само глупак като теб, здравко.
Аз не търся пост и реализация в политиката. Досега съм имал десетки възможности, но категорично съм ги отказал.
Става дума за избиването на българи и осакатяването им. У нас жертвите и ранените са повече отколкото в Сирия, където се води война. Ако това те устройва-кажи си го. Но утре, когато затрият твой близък-ще запееш друга песен. Московски е шапката на една криминална шайка, която избива българи и трябва да си понесе заслуженото.
Явно, че ти плаща да плещиш такива идиотизми.
Не е твоя работа аз какво съм решили какво правя. Пий си ракията и пърди на воля. Друго нищо съзнателно не можеш да правиш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734501
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031