Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2017 17:12 - ОБИЧА ЛИ ЦАЦАРОВ ГНИЛИ ДОМАТИ?
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1516 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ОПРЕДЕЛЕНО-ДА!

На 31.10.2017 г. внесох писмо-заявление под номер 52874 до лицето Сотир Цацаров-главен прокурор на България по известни причини. В него исках директна среща с него по повод възстановяването на оргнизирана престъпна група /ОПГ/ в изпълнителна агенция автомобилна администрация при МТИТС. Служителите, опрделени от прокурора на Специализираната прокуратура /СП/ Гешев като ОПГ преди време бяха арестувани . От 16 служители в софийския филиал  12 бяха арестувани. Постепенно от тях в ареста остана само един-Венцислав Георгиев. Останалите бяха пуснати тихомълком и върнати на работа. Прочее, Георгиев е със сърдечно заболяване и е на животоспасяващи лекарства. Но понеже е заявил, че иска да стане защитен свидетел, е оставен в ареста и дори два дни са му отказали лекарства със заплахата, че ако настоява да бъде защитен свидетел, ще го изнесат с краката напред.
В заявлението определих срок от 2 седмици да бъда приет с още двама служители на агенцията от софийския филиал. Преди дни получих съобщение от началника на кабинета на Цацаров, Катя Янакиева, че мога да се запиша за среща с прокурори от отдел "Административен", като тихомълком ми се напомня, че среща с Цацаров няма да има. 
Вчера позвъних в кабинета на Цацаров и попитах секретарката защо ме пращат на среща с хора, с които не съм искал среща и означава ли това, че Цацаров отказва среща с мен.
Дадох им цяло денонощие да ми отговорят и днес отнво се обадих. Отговорът бе уклончив, че вече имам писмен отговор и друг отговор няма да има.
Тъй като в заявлението за среща с Цацаров обясних, че става дума за живота и здравето на десетки хиляди българи и този въпрос е свързан с изключително тежки престъпления, извършени от ОПГ и прикривана от Главния прокурор и изпълнителната власт, го предупредих, че ако няма такава среща ще протестирам по начин, който е законен и достатъчно ефективен. 
Предвид всички дела, които се опитаха да ми спретнат от прокуратурата през 2015 г. за замерянето на депутатите-идиоти, които отказаха да защитят българските граждани от избиването и осакатяването им по пътищата и улиците и пълното ми оневиняване от съда аз ще продължа този вид протст. Във всички решения на съда при всичките обвинения към мен за едро и дребно хулиганство, съдът саздаде прецедент, че мятането на гнили домати, яйца, бя, вода, объвки и други неопасни предмети не представлява престъпление или административно нарушение и не могат да се носят каквито и да е отговорности за това.
Затова утре ще отида в деловодството на софийска община и ще внеса уведомително писмо, че ще замерям Цацаров с гнили домати в продължание на една година където и да го срещна. Така ще му напомня, че човешкият живот и здравето на българските граждани е в основата на престъпленията срещу тях и Главният прокурор трябва стриктно да спазва конституцията, закона и морала.
Разбира се, ще уведомя и еврпйските институции и посолства от ЕС, с които и досега съм работил
А най-добре е криминално проявеното лице Цацаров незабавно да си подаде оставката и да се предаде на съдебната власт. 




Гласувай:
5



1. vaquero - bosia,
07.11.2017 21:17
Мафията може да бъде премахната само с оръжие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737904
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031