Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2017 08:17 - ПАМФЛЕТ НА ИВАЙЛО ЗАРТОВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 749 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.06.2017 08:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БЪДЕТЕ УМНИ!

 

Не мога да попреча на слънцето да се събужда от изток и да си ляга на запад. Не ми е по силите да спирам дъжда. Нямам свръхестествени способности. Знам, че дори и милион пъти да повторя, че не съм русофоб, все ще се намери някой дебил, който неистово ще го твърди. Заради факти и обстоятелства, които не аз съм създал, кретенът ще ме напада, ще ме плюе и дори ще ме блокира във фейсбук. Това последното ме докарва до плач.

Майка ми и баща ми, които безкрайно обичам са ме пратили още от първи клас в руското училище „А.С. Пушкин“ на ул.„Аксаков“ и ул.„Шишман“ в София. Пея с огромно удоволствие руски песни. Имам много приятели руснаци в различни градове и републики от бившия СССР. Даже имам роднини руски граждани, които съм спомогнал да бъдат отгледани. Защо обаче, според треторазрядния олигофрен, аз съм русофоб? Ето няколко от опорните точки:

Факт №1: Съществува официален документ - разпореждане на Върховна Касационна Прокуратура до Окръжна Прокуратура Бургас. В преписката с вх. № 4982/ 2009 г. На ВКП по сигнал на Роман Еременко – представляващ Инглиш вилидж ООД – на ръка е написана следната резолюция:  „Моля определеният наблюдаващ прокурор да предприеме незабавни процесуални действия по изложеното в сигнала. Разпореждам приоритетно да се работи по преписката – провеждани са срещи с Главния прокурор г-н Б.Велчев с руски дипломати – 09.04.09г.“ (приложение)Това разпореждане е родено през 2009 г. след нарочни срещи между руски дипломати и българския Главен прокурор Борис Велчев. Вижте го, прочетете го внимателно и си отговорете сами. В коя държава, в която законът е равен за всички и има справедливост, правосъдие и морал, е необходимо руски, американски или каквито и да било други дипломати да се срещат многократно с Главния прокурор и да му оказват натиск, за да бъде осъден някакъв български гражданин?!? Не е ли това загуба на суверенитет, след като Главният прокурор изпълнява поръчки на чужда държава? България васална държава ли е? Да не би да сме все още 16-тата република от СССР? Във всяка истински свободна страна тези чужди дипломати щяха да получат гневни дипломатически ноти, Главния прокурор щеше да бъде обвинен и разследван за държавна измяна. Но в съвременна България нещата стоят малко по-другояче. Кой да разследва държавен обвинител №1? Господ Бог ли? Кой ще постави на мястото им самозабравилите се чужди дипломати? Проститутките, наричащи себе си български политици, те ли?

С този скандален документ – заповед започва наказателната процедура срещу мен. Разпореждането е сложено най-отгоре в том 1-ви от многотомния съдебен фарс. При вида на тази безценна хартийка, удостоверяваща волята на руските дипломати и техния слуга -български Главен прокурор, всички бг магистрати заставаха мирно и козируваха, а аз бях осъден за присвояване и безстопанственост от частна фирма, без да се направи ревизия на самата фирма!? Именно заради тези скандални срещи и този документ, делото което е от частно-правен характер не се реши в Административния съд, а в наказателен процес. Пак заради същата свинщина следователи и прокурори излъгаха, че съм нарушил условията по паричната гаранция и аз бях арестуван. В съда кривосъдниците се облегнаха на „факти“ от рода, че съм щял да бягам в Аржентина, щял съм да си правя пластични операции и Бог още знае какви работи съм щял да направя. Тези гаври и цялата инквизиция не би била възможна без уникалния документ - разпореждане! Всеки път, когато вадя този парцал пред камери, го показвам и коментирам, и всеки път се намира някой да ме обвини, че съм русофоб?!?

Факт №2: Решение на СГС от 17.01.2012 г., което не подлежи на обжалване и/или протест, с което почетният консул на Русия в гр.Бургас Тонко Фотев е обявен за доказан блудник. Цитирам: Следва да бъдат споделени правните изводи на първоинстанционния съд за успешно проведено насрещно доказване, като въззивната инстанция намира, че от доказателствената съвкупност, включително обясненията на подсъдимата и разпитаните по делото свидетели, се установява, че частният тъжител Фотев действително е извършил блудствени действия спрямо нея, като я блъснал в тоалетното помещение на спортен комплекс „Лазур”, гр. Бургас, притиснал с една ръка към стената, а другата пъхнал под шортите на подсъдимата и вкарал пръста си в половия ѝ орган, като същевременно я предупредил да не се прави на недостъпна, като я заплашил, че ако не прави това, което той иска, ще съсипе семейството ѝ и ще ги изсели от гр. Бургас. Прочетете и вижте сами  - в това окончателно решение от 2012 г. пише, че Фотев действително е извършил блудствените действия… Е, хайде сега ми кажете защо всеки път, когато покажа този документ за гнусните действия на непочтения почетен консул, защо всеки път се намира някой да ме обвини, че съм русофоб?!?

Фактите №1 и №2 са безспорни. Откъде накъде аз ще съм русофоб само защото ги огласявам?!? Нима трябва да мълча и да се правя, че не съществуват? Изключително показателно е мълчанието на българските институции. Разпореждането от извънбрачните срещи на Главния прокурор с руските дипломати и съдебното решение на блудника Фотев – руски почетен консул, съм ги изпращал във времето до всички български министри на външните работи, до премиери, до президенти, до МВР, до новия руски слуга №1 – Сотир Цацаров… до кого ли не. Познайте какво стана? Нищо. Тишина. Никой не ми е отговорил. Българските властимеющи оглушават и онемяват при споменаването на Факт №1 и Факт №2. Иначе от сутрин до вечер не спират да плямпат, че живеем в правова държава, че сме членове на ЕС и НАТО, че правата на човека, правото на справедлив процес, правото на защита и други исконни права се спазват в България. Аха, спазват се, ама не когато се касае до съветските другари. В други случаи може би да, но щом нещата опират до руските дипломати – тогава те имат право и тяхното право е по-право от всички български и европейски закони.

Как е възможно Русия и България да са щастливи от факта, че в гр.Бургас има руски почетен консул блудник? Това ли е критерият, за да станеш руски почетен консул? Срамота. Как  е възможно нито един български висш магистрат или политик да не вземе отношение по уродливото разпореждане от името на Главния прокурор Б.Велчев след оказан натиск от руски дипломати? Срамота. Ами къде сте вие, българските журналисти? Защо не зададете тези въпроси на Сотир Цацаров, на Бойко Борисов, на Румен Радев, на министрите на външните и вътрешните далавери? Къде сте? Защо мълчите? А пък аз съм бил русофоб, защото питам. Как е възможно в България да няма нито един смел и достоен човек с власт?!? Нима всички са подлоги?

Освен Факт №1 и Факт №2, има и още много други, несъздадени от мен събития, но ще спра дотук. Искам да се обърна и към приятели, и към врагове:  Моля ви, престанете да се делите на русофили, русофоби, американофили – фоби и други подобни. Разберете, че това разделение и тази омраза е изцяло в полза на ДОПГ (държавна организирана престъпна група). Осъзнайте, че докато ние се мразим и плюем помежду си, бандитите с власт ни ограбват. При това те са изключително сплотени в грабежа и Геноцида над нас. ГЕРБ, БСП, ДПС, Обединени тарикати, НДСВ, СДС, Деформатори, ДСБ… всички са от един отбор. Те са насадили в умовете ни, в сърцата ни и в душите ни разделение, което обслужва само техните интереси. Всеки, който се дели по партиен или по фили-фоби признак е слуга на ДОПГ. По това ще ги познаете парцалите, които са предоставили услугите си на паразитите с власт. Моля ви, насочете прожекторите, вниманието си, критичността си в правилна посока – ДОПГ. Ненавиждайте корумпираните политици, магистрати, олигарси и местни феодали и техните слуги. Бъдете непримирими към тях, оказвайте непрекъсната съпротива. Тези изроди са достойни за вашата омраза. Те са причината за всички ваши нещастия. Заради тях вие се мъчите и изнемогвате. Не знаете как да свържете двата края и изпадате в отчаяние. Мразете гнидите, уважавайте себе си и себеподобните си. Обединявайте се, не се делете. Бъдете умни!

 

Ивайло Зартов, 06 юни 2017г.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11817242
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930