Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2017 18:34 - ПАМФЛЕТ НА ИВАЙЛО ЗАРТОВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1358 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз, Дарина Златоградска

Здравейте плебеи! Гледате ли телевизия? Гледате я, къде ще ходите. Аз работя в „Стара ТВ”, шефка съм на „Актуални предавания и новини”. Иначе казано – Аз решавам кое за вас е актуално и кое е новина. Разбрахте ли? Понеже вие сте тъпи, прости и ограничени, Аз съм се нагърбила с тежката задача да отсявам и да преценявам кое ще ви е интересно. Откъде знам ли? Ами, лесно е. Аз бях една от вас. Викаха ми „проста селянка”, „Дара - кухата лейка”, провинциалистка… и пр. Общо взето ядях доматите с колците и гълтах кебапчетата напреки. Златоград е малко градче от селски тип. В него всички сме роднини. По един или по друг начин нашите предци са пърдяли заедно под едни и същи завивки. Тази стара традиция се е запазила и до днес. На моя мъж брат му беше депутат от ГЕРБ и като му свърши мандата, кметът на Златоград Миро му пусна едни 57000 лв. към прясно създадената фирма на девер ми. „Арнет пойнт” – фирмата на Недялко-депутатът девер щеше да прави супер важни ала-бала политики в Златоград. Всъщност тия почти 60000 лв. си бяха чиста почерпка от кума. Мирослав е кум на Недялко. Ето, виждате колко сме задружни, нали?

Върл поклонник на тия наши традиции и обичаи е бившият министър на много вътрешните работи Цветан Цветанов. Някои недоброжелатели го наричат „повелителят на шестте апартамента”, „слушалката”, „физкултурника”…, припомнят за осъдителните му присъди на 1-ва и 2-ра инстанции и миризливото оправдателно решение на 3-та инстанция. Обаче тия лоши хора не са прави. Г-н Цветанов е много свестен. Редовно посещава Златоград и даже на Гергьовден се беше облякъл в народна носия и дори беше нахлупил калпак на главата си. Със сигурност сте го видели по телевизията. Това си е новина, а и е актуално. В негова чест златоградчани гътнахме 160 агнета, набучихме ги на колове и ритуално ги положихме в краката му.

Неотдавна един мой подчинен в „Стара” ТВ превъртя. Журналистът Васил Иванов взе че ме обвини, че съм била налагала цензура в телевизията. Била съм му забранявала да прави разследвания срещу корумпирани кметове от ГЕРБ. Това е и вярно, и невярно. Да, забраних му, ама не защото кметовете крадат парите от обществените поръчки, а защото на вас-драгите зрители това не ви е интересно. Аз знам, че предпочитате актуални предавания и новини за кучета, котки, цигани, пияници, наркомани… Ей такива простотийки ви вълнуват вас, а не скучнотии за крадливи кметове. Моите приятелки от „Стара” ТВ – Миролюба, Любомира, Генка, Пенка и ко веднага скочиха да ме защитят и казаха истината – че Аз никога не съм им налагала цензура. И не съм, не защото заедно ходим на море да отмаряме, а защото те прекрасно знаят какво е актуално и какво е новина. Те са наясно какво не бива да стига до вашите уши и очи. А пък тоя Васил, да му се чуди човек… Какво пък толкова се е загрижил за това, че кметовете крадат? Сякаш вие не го знаете. Ами да не би полицаи, следователи, прокурори и съдии да не го знаят? Всички са в час, ама на никой не му дреме поради една дребничка и проста истина – всички са в играта, закачени са за системата по един или друг начин. Кой чрез девер, кой чрез кум, брат, мъж, леля, шуранайка и т.н. И какво толкова? Как да оцелее тоя народ, ако не краде? Между другото, видяхте ли последната класация на „Репортери без граници”? От 113-то място България вече е на 109-то място по „свобода на словото”! Цели четири места по-напред сме! И това е благодарение на мен и на моя професионализъм. Аз придвижих „свободата на словото” в България с цели 4 позиции по-нагоре! Ще ми говорите за цензура. Глупости! Няма такова нещо. Още малко ще кажете, че Аз съм спряла и оная карикатура на г-н Борисов по „Стара” ТВ. Аз, Дарина Златоградска нищо не спирам, само решавам кое е „актуално” и кое е „новина”! Схванахте ли тънката разлика?

И за да сте напълно спокойни, ще ви открия една публична тайна. Аз имам клонинги. Отиде Васил Иванов при Слави Трифонов. Направиха предаване за крадливите кметове, за корумпирани съдии и мракобесна цензура в „Стара” ТВ. И какво стана? Моят клонинг в „конкурентната” телевизия прецени, че нищо от това не е актуално и не е новина и го спря. Туй то! А, нещо да кажете? Да не би Аз да съм отскочила до БТВ и да съм го стопирала? Не съм. Видяхте ли, че Дарина Златоградска е навсякъде! Аз съм Богиня! Всесилна съм! И още нещо – престанете да пълните електронната поща на „Стара” ТВ със сигнали за корупция, за крадливи прокурори, съдии, министри… и т.н. Не се напъвайте напразно. Няма смисъл. Аз съм тази, която преценява и отсява. Не се газирайте излишно. Пращайте ми неправилно паркирали коли, дупки по асфалта, трагедии с кучета, котки, папагали, врабчета…, селски битовизми… Ето това са важните неща.

Ох! Нещо се разчувствах и ще взема да ви издам още една тайна. Мой клонинг е и другарката Цецка Цачева. Докато беше шеф на Парламента, тя не допусна нито един проектозакон срещу ДОПГ (държавна организирана престъпна група) да влезе в пленарна зала. Ето ви „лекичък” пример: От гражданската организация „Обществен съвет за правосъдие” предлагат съдиите и прокурорите, които лъжат в своите постановления, решения, определения да бъдат лишавани от свобода за 10 г., присъдите постановени с лъжа да бъдат обявени за нищожни и жертвите на лъжливите магистрати да получат възмездие. Това предложение е прието единодушно в Правната комисия на Парламента, но моята другарка Цецка Цачева не го вкарва в пленарна зала, за да стане закон.  Схванахте ли цялата картинка? Трябва да сте по-тъпи отколкото сте, за да не сте разбрали, че ние сме тези, които ви управляват. Ние сме тези, които решават кое за вас е интересно, кое е справедливо, кое е правосъдие… Ако искаме можем да ви спрем и въздуха.

Аз, Дарина Златоградска съм в „Стара” ТВ. Мои клонинги са във всички БГ медии, в Парламента, в Прокуратурата, в Съда, в министерствата… Ние сме вашите господари, а вие сте нашите роби. Само дето и на роби не случихме. Вие сте толкова тъпи, че дори не схващате колко сте тъпи.

Аз, Дарина Златоградска ви поздравявам. Гледайте „Стара” ТВ! „Заедно сме №1”!

 

Ивайло Зартов, 08 май 2017г.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11791073
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930